Stránka 3 z 4
Napsal: pon zář 17, 2007 11:57
od Majo
cele je to len o jednom - aby velky tlak v systeme nepretlacil ihlovy ventil v karburatore a neprelievalo to karburator... Aj nespravnym nastavenim mechanickeho palivoveho cerpadla sa da dosiahnut rovnakeho efektu, cize ak ma elektricke cerpadlo rovnaky alebo mensi tlak nez je u mechanickeho ta spiatocka nie je nevyhnutna(ale vhodna urcite je). Niektore karburatory(napr. Weber 34ADF) maju zabudovany vystup na spiatocku, mal som to napojene na mechanickom cerpadle a fungovalo to.
Napsal: pon zář 17, 2007 13:11
od Dusan
Staci aby vytlak bol zavedeby spat do sania....a netreba spatne potrubie

Napsal: pon zář 17, 2007 14:28
od Pato
Najlepsie je elektricke palivove cerpadlo z bufika T613 - jedno take mam ale odisla membrana

a asi nie je sranda to zohnat ale niekomu sa mozno postasti
Nepotrebuje spatne potrubie benzin tlaci membrana cez pruzinu a ked vytlaci tak zopne cievku magnetu - ten pritiahne membranu cez pruzinu - natiahne benzin a zase pruzina vytlaca von. teda ked je zavreta ihla v karburatore pruzina benzin nepretlaci a cerpadlo stoji (nebrie ani elektriku) mal som to namontovane na starej S1203 do serie s mechanickym cez vypinac a pomahalo hlavne v zime pri studenoim motore a v lete pri prehriatom
Napsal: pon zář 17, 2007 19:09
od Acibuk
tak jsem zajel za mým dvorním dodavatelem 1203 součástek nemá:( takže zpět mechanické.
Napsal: pon zář 17, 2007 20:48
od Maysner
da se tedy nejak original lada cerpadlo v nadrzi zapojit s karburatorem? jak by to bylo slozity? kdyz tam je el.cerpadlo montuje se na blok to mechanicky ale nezapojuje nebo jak? premyslim zda nechat v aute el. cerpadlo nebo tam dat mechanicky

Napsal: pon zář 17, 2007 20:52
od Majo
no ty uz spiatocku mas, takze teoreticky by to slo zapojit na karb. Len by sa s tym chcelo pohrat....
Napsal: stř lis 21, 2007 20:50
od Nemo
Tak jsem teď něco hledal v Elitu, a mimochodem jsem zabrousil do LADY, a narazil jsem na tohle:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
To by mě zajímalo, jestli to tedy nepotřebuje vracečku, a jestli to má zredukovaný tlak??
Ovšem ta cena...

Napsal: čtv kvě 08, 2008 15:54
od popest
A co na výstupní hadici za čerpadlem dát čidlo tlaku a pomocí PWM regulace ovládat otáčky čerpadla?
Napsal: čtv kvě 08, 2008 18:17
od Saša
popest píše:A co na výstupní hadici za čerpadlem dát čidlo tlaku a pomocí PWM regulace ovládat otáčky čerpadla?
Takhle to má řešeno známej u nás na letišti v ultralightu .
Na čerpadle jde nastavit tímto spůsobem jakýkoli tlak .(má tam nastaveno 0,4 bar) Za tři roky nebyl problém .
Napsal: čtv kvě 08, 2008 22:59
od popest
No vida

, tedka jen mit to cerpadlo a cidlo.
Napsal: čtv kvě 08, 2008 23:45
od Saša
popest píše: a cidlo.
Čidlo tlaku není potřeba nastaví se to jednou pro "vždy".
Napsal: sob kvě 10, 2008 17:26
od popest
Jak to, že není potřeba? Tomu nerozumím. Když např. nastavím při volnoběžných otáčkách určitý tlak a pak zatížím motor, karburátor si vezme mnohem víc paliva čímž klesne výstupní tlak za čerpadlem, jelikož čerpadlo se bude točit stále stejnou rychlostí. Na volnoběh to stačit bude, ale na vyšší spotřebu palivu již ne. Řídít otačky čerpadla se přeci musí pokud ne, tak proč?
Napsal: sob kvě 10, 2008 20:13
od Nemo
Protože jde jen o to, udržet tlak na takové úrovni, se kterou si poradí jehlový ventil na plováku karburátoru. Čili na tlak podobný originál mechanickému čerpadlu, kde je dán pružinou, tlačící na membránu.
Napsal: čtv kvě 15, 2008 15:38
od popest
Nemo píše: Protože jde jen o to, udržet tlak na takové úrovni, se kterou si poradí jehlový ventil na plováku karburátoru. Čili na tlak podobný originál mechanickému čerpadlu, kde je dán pružinou, tlačící na membránu.
Aha, už chápu. Tak tím se to potom podstatně zjednodušilo. Díky.
Napsal: pát kvě 16, 2008 20:42
od Majo2103
Pato píše:cerpadlo z bufika
Mam také ale z naftového.Ak naňho napojím 12V,tak len cvakne,ale neskúšal som zaliať ho naftou.Malo by to spôsobiť pumpovanie čerpadla?Fungovalo by aj na benzín?