Elektrické palivové čepradlo

Moderátor: Moderátoři

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

cele je to len o jednom - aby velky tlak v systeme nepretlacil ihlovy ventil v karburatore a neprelievalo to karburator... Aj nespravnym nastavenim mechanickeho palivoveho cerpadla sa da dosiahnut rovnakeho efektu, cize ak ma elektricke cerpadlo rovnaky alebo mensi tlak nez je u mechanickeho ta spiatocka nie je nevyhnutna(ale vhodna urcite je). Niektore karburatory(napr. Weber 34ADF) maju zabudovany vystup na spiatocku, mal som to napojene na mechanickom cerpadle a fungovalo to.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Dusan
Příspěvky: 3880
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Staci aby vytlak bol zavedeby spat do sania....a netreba spatne potrubie :)
Uživatelský avatar
Pato
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pato »

Najlepsie je elektricke palivove cerpadlo z bufika T613 - jedno take mam ale odisla membrana :( a asi nie je sranda to zohnat ale niekomu sa mozno postasti
Nepotrebuje spatne potrubie benzin tlaci membrana cez pruzinu a ked vytlaci tak zopne cievku magnetu - ten pritiahne membranu cez pruzinu - natiahne benzin a zase pruzina vytlaca von. teda ked je zavreta ihla v karburatore pruzina benzin nepretlaci a cerpadlo stoji (nebrie ani elektriku) mal som to namontovane na starej S1203 do serie s mechanickym cez vypinac a pomahalo hlavne v zime pri studenoim motore a v lete pri prehriatom
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

tak jsem zajel za mým dvorním dodavatelem 1203 součástek nemá:( takže zpět mechanické.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

da se tedy nejak original lada cerpadlo v nadrzi zapojit s karburatorem? jak by to bylo slozity? kdyz tam je el.cerpadlo montuje se na blok to mechanicky ale nezapojuje nebo jak? premyslim zda nechat v aute el. cerpadlo nebo tam dat mechanicky :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no ty uz spiatocku mas, takze teoreticky by to slo zapojit na karb. Len by sa s tym chcelo pohrat....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Tak jsem teď něco hledal v Elitu, a mimochodem jsem zabrousil do LADY, a narazil jsem na tohle: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
To by mě zajímalo, jestli to tedy nepotřebuje vracečku, a jestli to má zredukovaný tlak??
Ovšem ta cena... :?
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

A co na výstupní hadici za čerpadlem dát čidlo tlaku a pomocí PWM regulace ovládat otáčky čerpadla?
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

popest píše:A co na výstupní hadici za čerpadlem dát čidlo tlaku a pomocí PWM regulace ovládat otáčky čerpadla?
Takhle to má řešeno známej u nás na letišti v ultralightu .
Na čerpadle jde nastavit tímto spůsobem jakýkoli tlak .(má tam nastaveno 0,4 bar) Za tři roky nebyl problém .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

No vida :), tedka jen mit to cerpadlo a cidlo.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

popest píše: a cidlo.
Čidlo tlaku není potřeba nastaví se to jednou pro "vždy".
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Jak to, že není potřeba? Tomu nerozumím. Když např. nastavím při volnoběžných otáčkách určitý tlak a pak zatížím motor, karburátor si vezme mnohem víc paliva čímž klesne výstupní tlak za čerpadlem, jelikož čerpadlo se bude točit stále stejnou rychlostí. Na volnoběh to stačit bude, ale na vyšší spotřebu palivu již ne. Řídít otačky čerpadla se přeci musí pokud ne, tak proč?
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Protože jde jen o to, udržet tlak na takové úrovni, se kterou si poradí jehlový ventil na plováku karburátoru. Čili na tlak podobný originál mechanickému čerpadlu, kde je dán pružinou, tlačící na membránu.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Nemo píše: Protože jde jen o to, udržet tlak na takové úrovni, se kterou si poradí jehlový ventil na plováku karburátoru. Čili na tlak podobný originál mechanickému čerpadlu, kde je dán pružinou, tlačící na membránu.


Aha, už chápu. Tak tím se to potom podstatně zjednodušilo. Díky.
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Pato píše:cerpadlo z bufika


Mam také ale z naftového.Ak naňho napojím 12V,tak len cvakne,ale neskúšal som zaliať ho naftou.Malo by to spôsobiť pumpovanie čerpadla?Fungovalo by aj na benzín?
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“