Stránka 3 z 12
Napsal: pon srp 10, 2009 16:20
od Flipper Tom
Jakub: pěkný
a to mluví samo nebose to napojuje na audio?
Napsal: pon srp 10, 2009 16:24
od miro263
Aj toto by slo zapojit na new zigul ( OBDII a CAN podpora)
http://www.scangauge.com/products/
Napsal: stř srp 12, 2009 22:16
od JakubN
Flipper Tom píše:Jakub: pěkný
a to mluví samo nebose to napojuje na audio?
Je k tomu takový docela velký reproduktor ve kterém je ukrytá i elektronika syntetizátoru + cca 1,5 metru drátu. Ten reproduktor jsem provizorně strčil do odklápěcí přihrádky před spolujezdcem, kabel je prostrčený vnitřkem palubky. Dal jsem to tam sice provizorně, ale už to tam mám přes dva roky... Ten reprák by šel bez problémů "vykuchat", elektroniku strčit do té šachty za palubním počítačem a po drobných úpravách integrovat s autorádiem. Zatím ale vítězí lenost.
Što eto?
Napsal: sob čer 19, 2010 17:45
od mirozv
Keď som sa snažil zistiť prečo mám vo svojom vazidle Lada 110 1,5 16V jazierko pod nohami. (Bola vypadnutá priechodka na spojkovom lanku). Tak cez tú dieru popri priechodke bol prestrčený nejaký káblik. Bolo mi divnô že ide popri tej priechodke. Išlo to niekde pod ľavé svetlo a tam bol takýto bazmek. Druhý kábel z toho oného bol pripojený na baterku. Žeby to bol snímač vonkajšej teploty? Má to namiesto hodín "maršrútnyj kompjúúter".
[ Komentář přidal: zelvotron: út červen 22, 2010 09:07 ]
Sloučeno s tématem Palubní počítač
Napsal: sob čer 19, 2010 17:57
od zelvotron
Asi jo.
To odpoj a zkus zobrazit teplotu.
Napsal: sob čer 19, 2010 18:20
od mirozv
Vyskúšam, len sa musím najprv naučiť obsluhovať ten palubný sčot
. "Desiatku" ešte nemám dlho. Len ma zarazilo, že súdruhovia ten kábel k tomu onému neprestrčili cez priechodku ale popri.
Napsal: sob čer 19, 2010 19:39
od plavec
mirozv píše: len sa musím najprv naučiť obsluhovať ten palubný sčot
Aký máš model?
Napsal: sob čer 19, 2010 20:24
od zelvotron
Palubáky montoval až dovozce (nebo někdo sám), takže tam je možný cokoliv...
Napsal: sob čer 19, 2010 21:02
od JakubN
mirozv píše:Vyskúšam, len sa musím najprv naučiť obsluhovať ten palubný sčot
. "Desiatku" ešte nemám dlho. Len ma zarazilo, že súdruhovia ten kábel k tomu onému neprestrčili cez priechodku ale popri.
Ahoj, na 99 % je to čidlo vnější teploty k palubnímu počítači - mám stejné. Jeden kabel jde na kostru, druhý do PP. Palubní počítač se montuje až dodatečně, proto je to možná "zfušované".
Napsal: sob čer 19, 2010 21:35
od mirozv
plavec píše:Aký máš model?
Ak myslíš ten "ščot" tak je to myslím ten štandartný čo sa tam dával.
Napsal: ned čer 20, 2010 07:50
od zelvotron
AMK2110?
V tom případě mačkej tlačítko se symbolem auta, s odpojeným čidlem by se mělo ukázat --° případně tam budou lítat nesmyslný čísla.
Napsal: pon čer 21, 2010 19:15
od mirozv
Hej je to ono. Keď som odpojil druhý koniec od - baterky tak to na dispjeli zobrazovalo--°.
Napsal: čtv zář 23, 2010 17:07
od zelvotron
Zajímavá stránka s přehledem všech možnejch palubáků:
http://www.injavto.narod.ru/12.html
Napsal: čtv pro 02, 2010 11:45
od radek mb
zelvotron píše:AMK2110?
V tom případě mačkej tlačítko se symbolem auta, s odpojeným čidlem by se mělo ukázat --° případně tam budou lítat nesmyslný čísla.
_________________
Tak mi tehle zázrak dneska přišel domu.Chtěl by se zeptat,jak se to vůbec zapojuje a jestli někde jsou připravené kabely na připojení.Já si to představoval velice jednoduše.Že jen vyndám hodiny a zapojím místo nich palubák.ale asi tak jednoduché to nebude...
Napsal: čtv pro 02, 2010 11:53
od plavec
Vyndej hodiny a zaštrachej tam, měl bys najít (někde zapadlou nebo přilepenou) patici palubáku. A strč ji do něj. Ještě je většinou nutno, aby si mohl diagnostikovat přivest drát K-LIne ze zásuvky pod volantem.