Stránka 3 z 8
Napsal: ned zář 09, 2007 21:00
od JmJ
Michal Pokorný píše:No, myslím, že by se to dříve vyrvalo z toho originál uchycení, než by se cokoliv stalo s tou pásovinou. Ale ať si to každý udělá jak chce.
omlouvam se, ale to mi prijde jako trochu "blby kec". Ja sice rozhodne nebudu tvrdit, ze original udelani je super, ale predpokladam jistou zkusenost a profesionalitu kontstrukteru, kteri pravdepodobne nemalou snahou dosli k tomu, kam a jak uchytit pas. A nechci tvrdit, ze mezi nami/vami nemuze byt clovek stejne znaly, jako konstrukteri ve VAZu, ale tato sance je pomerne mala.
O tom, ze se na takovem pasu polame me nekdo blizky ani nemyslet. Ta moznost, ze kdyby byl pas uchyceny originalne, tak se to nemuselo stat, by mi asi dlouho nedala spat. Ale mozna jsem jen srab.
(sak robte jak chcete, jen si to prosim poradne promyslete a poradne to urobte)
Napsal: ned zář 09, 2007 21:06
od Michal Pokorný
No, já nevím, ale tomu původnímu uchycení bych skutečně moc nevěřil u mojí první 21044 jsem to v těch místech měl vyhnilé až hrůza, přesto, že jinak to auto mělo vnější korozi skutečně minimální
Napsal: ned zář 09, 2007 21:13
od Majo
zas riesite hovadiny
original samonavijacie pasy su uchytene na kuse pasoviny, je to asi najpevnejsia cast tejto sustavy.
vo vnutornom prahu je privarena matka, do ktorej sa sroubuje ta pasovina(alebo samotny pas) a ta matka je v podstate vonkajsieho priemeru 19mm, pricom nedrzi v nicom inom ako v jednotke(1m hrubom) plechu. Pokial tam ta pasovina nie je, sedadlo sa neda posunut dostatocne dozadu.
Napsal: ned zář 09, 2007 21:16
od Křečík Barbuška
Se neporvěte
. U žlutého jeden z předchozích majitelů osadil jiné západní navíjecí pásy, což by samo o sobě nevadilo, ale konec pásu neuchytil pod šroub navíječe, ale k sedačce respektive k držáčku v podlaze. Zjistil jsem to, až při rozborce v případě nehody by mě to asi uškrtilo v podstatě jsem se celou dobu poutal zbytečně
. K těmto úpravám chce přistupovat s rozmyslem, pásovinou by jste to nastavit mohli, ale chtělo by ji raději uchytit na více místech, je to každopádně bezpečnostní riziko.
Napsal: ned zář 09, 2007 21:27
od Marek89
Majo píše:pricom nedrzi v nicom inom ako v jednotke(1m hrubom) plechu.
Nie náhodou v 10mm hrubom plechu ?
Napsal: ned zář 09, 2007 21:30
od Majo
nie, ani nahodou, nepomylil som sa a prave o to ide...
Napsal: ned zář 09, 2007 21:47
od Křečík Barbuška
10mm? Pancéřová Lada
.
Napsal: pon zář 10, 2007 19:09
od Yellow01
Majo píše:
zas riesite hovadiny
original samonavijacie pasy su uchytene na kuse pasoviny, je to asi najpevnejsia cast tejto sustavy.
vo vnutornom prahu je privarena matka, do ktorej sa sroubuje ta pasovina(alebo samotny pas) a ta matka je v podstate vonkajsieho priemeru 19mm, pricom nedrzi v nicom inom ako v jednotke(1m hrubom) plechu. Pokial tam ta pasovina nie je, sedadlo sa neda posunut dostatocne dozadu.
Ta pásovina co myslíš ty drží naviják pásu a je na výšku. Ale kolegové tu řeší přidání další pásoviny(která by šla vodorovně ke stávající), aby se naviják posunul dopředu a nevadil v prostoru zadních dveří.
A taky není nic snazšího než okolí zpevnit dalším plechem, ne?
Napsal: pon zář 10, 2007 19:21
od rider
no chlapi poviem vam tak, ze ja osobne sa tiez tej pasoviny trochu bojim. netvrdim, ze to je urcite zle, ale co sa tyka bezpecnosti v aute, ta je u mna na prvom mieste. takze ak tam budem davat tie samonavijaky, tak ich urcite uchytim klasicky priamo na pripraveny uchyt a nebudem skusat tuzing. nestoji mi to za to. a naviac aj tak vacsinou jazdim sam alebo s jednym spolujazdcom. a keby hned, tak ti ludia nevystupuju 20x za jazdu, takze to jedno nastupenie/vystupenie urcite znesu aj pri zmensenom otvore dveri a myslim si, ze ani ten "zmenseny" otvor nebude nic katastroficke
Napsal: úte zář 11, 2007 11:29
od Acibuk
když jsme u té pásoviny, u nás na brigádě sedl mistr do Škody Roomster a pás mu zůstal v ruce. Navijáky vzadu docela dost vadí, taky se to chystám vyřešit nějakou úpravou.
Napsal: pon zář 17, 2007 17:25
od Yellow01
Jinak jsem se díval a navijáky mám v autě ještě před prostředním sloupkem, takže do nástupního prostoru zadních dveří nezasahují ani milimetrem.
Napsal: úte zář 18, 2007 19:03
od rider
Yellow01 píše:Jinak jsem se díval a navijáky mám v autě ještě před prostředním sloupkem, takže do nástupního prostoru zadních dveří nezasahují ani milimetrem.
a nevies nahodou, co to mas za znacku tie pasy? alebo aspon z coho?
Napsal: úte zář 18, 2007 20:34
od Yellow01
Jsou to originál z 2107, ale mám ještě 21051 - vývozní model ze SRN a tam jsou stejný, navíc včetně zadních samonavijáků, který jsem si přendal do 2107. Takže si sežeň z 2105/07 a máš to bez problémů a nemusíš se babrat s nějakýma úpravama.
Napsal: úte zář 18, 2007 21:44
od Maysner
u hranatych nezasahujou. ale kulati maji tu diru v prahu vice vzadu a proto pri montazi samonavijaku budou vzadu zavazet
Napsal: stř říj 03, 2007 11:17
od Acibuk
Pokud instalujete do kulaté pásy z 07 - Z předních je třeba sundat pásovinu a přidělat je rovnou ke kastli, jinak se bude blbě sklápět sedačka a celkově se budou okopávat. Pokud se nakloní tak, aby se neokopávaly, budou ve špatném úhlu a pás bude drhnout o naviják. Navíc je potřeba seřídit(vyhodit) kuličku nastavující sepnutí pásů při naklonění auta, protože v 07 jsou pásy pod jiným úhlem než v kulaté. Jde to i bez nastavování, ale často se to zadrhává.