Stránka 3 z 5

Napsal: sob kvě 13, 2006 19:13
od Pool
Nulašestka píše:A celkem saješ baterku...
Odběr mého ventilátoru je za provozu 11,3A :shock: Měřil jsem to ampérmetrem do 20A a při roztáčení vrtule dokonce na vteřinku zahlásil error, nestačil mu rozsah. Tak by mě zajímal ještě ten počáteční proud.

Napsal: sob kvě 13, 2006 20:54
od Roman
Mam kliestovy ampermeter do 80A, ked nezabudnem vezmem ho do Bechyne. Inac vacsina aut ma ventilator zapojeny na trvale napajanie a s tym, ze chladi iba chladic a nie motor celkom nesuhlasim, on totizto spravi paradny prievan pod kapotou, takze chladenia sa ujde aj motoru. :lol:

Napsal: sob kvě 13, 2006 21:25
od Honza 21061
Jeden čas jsem měl rozhozený volnoběh (600- 700 ot.) a ještě chudou směs a při stání v koloně mi zapnutí větráku vždycky zhaslo motor. Byl to takový ráz a snížily se otáčky natolik, že se už neudržel...

Napsal: čtv kvě 25, 2006 21:02
od Pool
Chlapi co máte saharu, tak kdy vám jí to asi zapíná? Myslel jsem že mi to normálně zapíná, ale časem jsem zaregistroval, že list vrtule je pořád na stejném místě. Dal jsem si tedy do přístrojovky kontrolku, abych měl jistotu a viděl že, se zapne (viz obr. ) Dneska mi vystoupal teploměr skoro do červeného, ručička byla 2mm před červenou zónou a kontrolka stále nic. Je to ještě málo na zapnutí sahary, nebo už to má dávno chladit?
Čidlo jsem chtěl vymontovat a proměřit, ale nelze, protože by valil všechen novej fridex ven, myslel jsem že je tam komůrka a normálně se dá vymontovat bez vypouštění chladiče... :?

Napsal: čtv kvě 25, 2006 21:38
od Nulašestka
Hm,tak to bude někde problém,to už by měla sahara dávno jet.Ta kontrolka je SUPR věc :!: Několikrát mě to už zachránilo před uvařením motoru.Naprosto přesně se mi rozsvěcí když mám vodu na 90°C(pokud mám rozsvícená světla tak vlivem toho ten teploměr ukazuje nepatrně za 90°C...).Jak to začne lézt výš a kontrolka nesvítí,sahara nejede.Bohužel se to stává často.A příčina?Vypadlé,špatně zastrčené či zoxidované kontakty na snímači dole na chladiči,nebo zoxidované kontakty na relátku.Musím je každou chvíli šmirglovat a stříkat Kontaktolem,jinak mám problém. :roll: Dalším průserem je sahara samotná.Made in Jugoslavia-Licencia Lucas...hrůůůza,kvalita horší jak u Zastavy...dvě už jsem dělal a jde o to,že vevnitř není ani špetka barvy,hned to vyrezne a ještě vlivem špatného dílenského zpracování a zemědělských vůlí to začne drhnout.Samozřejmě se to vždycky zastaví v tom místě kde to nejvíc drhne a samo se to nerozjede,ale stačí do toho cvrnknout a už to jde...tenhle problém měl tuším Brandy teď v Bechyni-čili:rozdělat a pořádně promazat.Jenže už to je problém složit,protože jsou tam ty zalisované packy,no je to tragédie,měl jsem víc štěstí než rozumu že se mi tu co mám na autě povedlo dát dokupy,o té druhé se to říct nedá :roll: ...Ale od té doby no problemo a to mi to předtím drhlo tak že se celé auto začalo klepat když se to točilo.Dneska o sahaře nevím. :wink: Jinak čidlo mám původní-25 let a bez problémů,tam bych příčinu nehledal.Ještě zkontrolovat připojení kabelu od sahary do elektroinstalace a to by bylo aby to nechladilo. :P Hodně zdaru!

Napsal: čtv kvě 25, 2006 22:16
od Pool
Je to všechno o.k. Když spojím kontakty na čidle sahara se normálně točí... a je to všechno nově pečlivě nainstalovaný, žádnej špatnej kontakt nebo koroze, nebo tak něco. Tak to asi fakt bude čidlo. To abych zase kvůli němu vylejval chladič, ach jooo :D

Napsal: pát kvě 26, 2006 05:24
od Tomáš
Pool píše:Je to všechno o.k. Když spojím kontakty na čidle sahara se normálně točí... a je to všechno nově pečlivě nainstalovaný, žádnej špatnej kontakt nebo koroze, nebo tak něco. Tak to asi fakt bude čidlo. To abych zase kvůli němu vylejval chladič, ach jooo :D
jo takto bude tak na 99,9% čidlo...mimo jiné mě se ta sahara spíná jen opravdu v extrémním zatížení...a ručička leze tak 3-4mm za 90..a to se stává jen velmi zřídka....naposled když sem jel svižně po dálnici a vlítl do zácpy....chvíli nic a pak to seplo...je to slyšet...valila tak 1min apak vypla a bylo hotovo..ručka se usadila na 90C....myslím,že pokud je v chladící soustavě vše o.k...a hlavně nechybí voda..nelze asi žigula uvařit..

Napsal: pát kvě 26, 2006 07:06
od Brandy
Nulašestka píše:tenhle problém měl tuším Brandy teď v Bechyni
JJ, doma jsem to pak rozebral a vycistil. Rotor drhnul o ty plisky, co drzi magnety statoru. Sroubovakem jsem je trochu upravil, aby to nedrhlo. Mam ale pocit, ze kdyz jsem kladivem zalisovaval zpatky to vicko, zase se to hnulo a zacalo to znova trochu drhnout. No uvidime. Kvuli skole ted nemam na auto vubec cas, takze jsem to jeste nevyzkousel :?

Pool: To cidlo se da vymenit bez vypousteni chladice. Musis byt akorat rychlej. :wink:

Napsal: sob kvě 27, 2006 09:00
od Dusan
Cidlo na chladiči zopina pri teplote chladiacej kapaliny v hlave motora caa 94st. Pokazit sa može mne odislo po 27 rokoch asi praskol kontakt lepo po vybrati v nom cosi hrkalo a sem tam aj zoplo vetrak :)

Napsal: sob kvě 27, 2006 18:44
od Little Red Riding Hood
nevíte co stojej tet ty čidla??... a jaká je kvalita dnešních čidel??... (mam pocit že sem se na to už ptal) jak ověřit starý jestli funguje??.. myslím že mi bylo zodpovězeno nalít horkou vodu.. jinak to asi nejde co??.

Napsal: sob kvě 27, 2006 18:56
od Tomik
Little Red Riding Hood píše:nevíte co stojej tet ty čidla??... a jaká je kvalita dnešních čidel??... (mam pocit že sem se na to už ptal) jak ověřit starý jestli funguje??.. myslím že mi bylo zodpovězeno nalít horkou vodu.. jinak to asi nejde co??.
čidlo stojí asi 120kč,ja bych to teda nespinal natvrdo jak to ma lada,ale když se tam připojí ešte relatko,tak je to čidlo nesmrtelný.teda skoro. no a funkci čidla poznas když si nato připojíš žarovku,a poředne to auto ohřeješ,tak se ti rozsvítí přece ne?

Napsal: sob kvě 27, 2006 19:01
od Pool
LRRH: Už jsem se díval... termospínač ventilátoru kolem 170,- :shock: :cwm21: Zkoušel bych to vařící vodou, el. sporák nebo horkovzdušná pistole... Dávat to nad oheň je až poslední řešení... :blob6:

Napsal: sob kvě 27, 2006 19:44
od Tomáš
Pool píše:LRRH: Už jsem se díval... termospínač ventilátoru kolem 170,- :shock: :cwm21: Zkoušel bych to vařící vodou, el. sporák nebo horkovzdušná pistole... Dávat to nad oheň je až poslední řešení... :blob6:
není efektivnější zajed do Syrovic a za cíga to tam kuchnout z nějakýho žíga :idea:

Napsal: sob kvě 27, 2006 20:40
od Pool
Tomáš píše:není efektivnější zajed do Syrovic a za cíga to tam kuchnout z nějakýho žíga :idea:
Dobrej nápad, ale abych tam pro něj nejel na třikrát. Oni mi ho tam nijak nevyzkouší a ta sahara s nefungujícím čidlem je právě ze Syrovic :lol:

Napsal: ned kvě 28, 2006 00:02
od Little Red Riding Hood
a co ohřát vodu v hrnci a nalít to do chladáku??. mám ho ven z auta. tak bych ho naklonil směrem k čidlu aby to líp steklo a nemusel tam toho lít tolik,....