Stránka 3 z 3
Napsal: stř srp 22, 2007 19:01
od Křečík Barbuška
Dobře, zítra rozřeším tento gordický uzel a nebo se posunu dál do další dimenze bytí.
Napsal: stř srp 22, 2007 19:23
od Pisty
Tak ja mam taky podobny problem ale viem kde je. Mne to roby povoleny srob na kluke kde je remenica. stale ho dotahujem ale vzdy sa povoli.
Napsal: stř srp 22, 2007 20:53
od Laďuša
Koko Loko, já i s diskem z poláka tě držíme palce....přece tě ňákej zku*venej motor nemůže zkazit náladu
btw taky se teď potýkam s typem 2103, ale hlavně že to jede.....zatim...
Všechno nejlepší
Napsal: stř srp 22, 2007 23:34
od Maysner
a motor ze zlutaka uz nemas? kdyz si s nim byl tolik spokojen
Napsal: čtv srp 23, 2007 04:38
od Křečík Barbuška
Mám, sice v polorozdělaném stavu, ale je, uvažuje se o něm, ale samotný akt výměny motoru mě děsí, doufám, že problém bude jen nahoře.
Napsal: čtv srp 23, 2007 06:12
od Luděk Musil
To K-L: míti trochu více času - hned bych na to s Tebou vlítl. Bohužel momentálně mi chybí tak 48 - 72 hodin
. L.
Napsal: čtv srp 23, 2007 06:44
od Wolf
I ja bych Ti moc rad pomohl, nicmene neznaje Saxanu (z Divky na kosteti) nedari se mi nejak stale prodluzovani rukou a se stavajicimi at delam, co delam nedosahnu dale nez na hranice kraje Lucanu ... a je malo
. W.
Napsal: čtv srp 23, 2007 16:38
od Křečík Barbuška
Problém i přes nepřízeň počasí vyřešen, byl povolený a zcela zašroubovaný seřizovací šroub sacího ventilu čtvrtého válce, závada banální, ale zvukové projevy šílené, vzbuzující dojem katastrofy.
Napsal: čtv srp 23, 2007 16:43
od JmJ
Koko Loko píše:Problém i přes nepřízeň počasí vyřešen, byl povolený a zcela zašroubovaný seřizovací šroub sacího ventilu čtvrtého válce, závada banální, ale zvukové projevy šílené, vzbuzující dojem katastrofy.
no jooo a vcera si tu malem stavel strokrle a hledal provaz
Napsal: čtv srp 23, 2007 17:22
od Křečík Barbuška
Neměj strach, provaz uložím tak, aby byl hned po ruce, té řetězové ohavnosti se nedá důvěřovat.
Napsal: čtv srp 23, 2007 17:25
od JmJ
Napsal: čtv srp 23, 2007 18:08
od Štěpán
Koko Loko píše:Problém i přes nepřízeň počasí vyřešen, byl povolený a zcela zašroubovaný seřizovací šroub sacího ventilu čtvrtého válce, závada banální, ale zvukové projevy šílené, vzbuzující dojem katastrofy.
Ale za tůhle závadu může ten, kdo dělal ventily!!!
Za tohle LADA nemůže!!!
Napsal: pát srp 24, 2007 20:37
od Křečík Barbuška
Otrnulo mi a pustil jsem se do znovuobnovení funkce ekonomizéru, byť primárně užívám LPG, zjistil jsem, že ten nový pneumatický bazmek co si zahrává s volnoběhem je nefunkční neb jeho jehla netěsní, tudíž palivo propouští furt, není nad nové díly.
Každopádně prvotní problém kvůli toto téma vzniklo bylo vadné ložisko v rozdělovači.
Napsal: pát srp 24, 2007 21:06
od JmJ
kdyz pri volnobeho zmacknes prsty hadicku mezi pneuventilem a karburatorem, tak to nezdechne, da? no to je hnus
Napsal: pát srp 24, 2007 21:14
od Křečík Barbuška
Já ji rovnou odpojuji, jen to lehce stáhne otáčky, příšerné, možná to jen někde drhne, rozdělám a promáznu, nahazoval jsem to totiž tak jak jsem to dostal ve kšeftu.