Stránka 3 z 3

Napsal: stř srp 22, 2007 19:01
od Křečík Barbuška
Dobře, zítra rozřeším tento gordický uzel a nebo se posunu dál do další dimenze bytí.

Napsal: stř srp 22, 2007 19:23
od Pisty
Tak ja mam taky podobny problem ale viem kde je. Mne to roby povoleny srob na kluke kde je remenica. stale ho dotahujem ale vzdy sa povoli. :axe:

Napsal: stř srp 22, 2007 20:53
od Laďuša
Koko Loko, já i s diskem z poláka tě držíme palce....přece tě ňákej zku*venej motor nemůže zkazit náladu ;)

btw taky se teď potýkam s typem 2103, ale hlavně že to jede.....zatim... :?

Všechno nejlepší ;) :partyman:

Napsal: stř srp 22, 2007 23:34
od Maysner
a motor ze zlutaka uz nemas? kdyz si s nim byl tolik spokojen :mrgreen:

Napsal: čtv srp 23, 2007 04:38
od Křečík Barbuška
Mám, sice v polorozdělaném stavu, ale je, uvažuje se o něm, ale samotný akt výměny motoru mě děsí, doufám, že problém bude jen nahoře.

Napsal: čtv srp 23, 2007 06:12
od Luděk Musil
To K-L: míti trochu více času - hned bych na to s Tebou vlítl. Bohužel momentálně mi chybí tak 48 - 72 hodin :( . L.

Napsal: čtv srp 23, 2007 06:44
od Wolf
I ja bych Ti moc rad pomohl, nicmene neznaje Saxanu (z Divky na kosteti) nedari se mi nejak stale prodluzovani rukou a se stavajicimi at delam, co delam nedosahnu dale nez na hranice kraje Lucanu ... a je malo :cry: . W.

Napsal: čtv srp 23, 2007 16:38
od Křečík Barbuška
Problém i přes nepřízeň počasí vyřešen, byl povolený a zcela zašroubovaný seřizovací šroub sacího ventilu čtvrtého válce, závada banální, ale zvukové projevy šílené, vzbuzující dojem katastrofy.

Napsal: čtv srp 23, 2007 16:43
od JmJ
Koko Loko píše:Problém i přes nepřízeň počasí vyřešen, byl povolený a zcela zašroubovaný seřizovací šroub sacího ventilu čtvrtého válce, závada banální, ale zvukové projevy šílené, vzbuzující dojem katastrofy.
:cheers: no jooo a vcera si tu malem stavel strokrle a hledal provaz :P

Napsal: čtv srp 23, 2007 17:22
od Křečík Barbuška
Neměj strach, provaz uložím tak, aby byl hned po ruce, té řetězové ohavnosti se nedá důvěřovat.

Napsal: čtv srp 23, 2007 17:25
od JmJ
Koko Loko píše:Neměj strach, provaz uložím tak, aby byl hned po ruce, té řetězové ohavnosti se nedá důvěřovat.
:lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv srp 23, 2007 18:08
od Štěpán
Koko Loko píše:Problém i přes nepřízeň počasí vyřešen, byl povolený a zcela zašroubovaný seřizovací šroub sacího ventilu čtvrtého válce, závada banální, ale zvukové projevy šílené, vzbuzující dojem katastrofy.
Ale za tůhle závadu může ten, kdo dělal ventily!!! :lol:
Za tohle LADA nemůže!!!

Napsal: pát srp 24, 2007 20:37
od Křečík Barbuška
Otrnulo mi a pustil jsem se do znovuobnovení funkce ekonomizéru, byť primárně užívám LPG, zjistil jsem, že ten nový pneumatický bazmek co si zahrává s volnoběhem je nefunkční neb jeho jehla netěsní, tudíž palivo propouští furt, není nad nové díly.

Každopádně prvotní problém kvůli toto téma vzniklo bylo vadné ložisko v rozdělovači.

Napsal: pát srp 24, 2007 21:06
od JmJ
kdyz pri volnobeho zmacknes prsty hadicku mezi pneuventilem a karburatorem, tak to nezdechne, da? no to je hnus :-)

Napsal: pát srp 24, 2007 21:14
od Křečík Barbuška
Já ji rovnou odpojuji, jen to lehce stáhne otáčky, příšerné, možná to jen někde drhne, rozdělám a promáznu, nahazoval jsem to totiž tak jak jsem to dostal ve kšeftu.