Stránka 3 z 20
Napsal: ned čer 29, 2008 20:37
od Ivo
popest píše:No v tom případě máš hodně velký štěstí, že jsi tu měrku sehnal. Věř tomu, že v každý mototechně ji nemaj ani náhodou. Najde se tu určitě dost lidí, kteří jí rádi koupí. Zkus to napsat do prodám, když jich máš tolik resp. máš možnost kde nakupovat.
V prodám už něco je, ale zájem o měrky to určitě není.
Napsal: čtv pro 18, 2008 11:25
od miso b
Dobry den. Nejako sa mi uz rozladila odstrediva regulacia predstihu a mozem robit s tymi pruzinkami hocico , aj tak to uz nieje ono, a hned na to neviem ako je to mozne ale povolilo sa mi kladivko v rozdelovaci a medzera sa odost zvacsila. Nieco teraz v motore strasne klepe a uz to ani poriadne netaha.Mohlo mi podpalit ventyly? Ale neviem ci by to tak strasne klepalo.
Napsal: čtv pro 18, 2008 12:02
od miso b
a este som zabudol napisat ze ked uberem plyn tak striela z vyfuku
Napsal: čtv pro 18, 2008 13:50
od Vašátor
- napiš si do profilu model VAZu
- když už jej nemáš napsaný v profilu, připiš ho ke svému dotazu
Protože čím přesněji popíšeš problém, tím lépe ti můžeme poradit
Klepání motoru a střílení z výfuku může být způsobeno právě špatně nastaveným rozdělovačem. Proto v první řadě správně nastav odtrh kladívek - v největší rozevřené poloze má být odtrh 0,37 - 0,43mm. Dále správně nastavit základní předstih 5-7st. před horní úvratí, dle značek na rozvodovém víku.
Pružinky slouží pouze k odstředivé regulaci - k nástupu předtsihu při zvýšení otáček.
Napsal: čtv pro 18, 2008 16:56
od Luděk Musil
miso b píše:Nejako sa mi uz rozladila odstrediva regulacia predstihu a mozem robit s tymi pruzinkami hocico
Vašátor píše:Pružinky slouží pouze k odstředivé regulaci - k nástupu předtsihu při zvýšení otáček.
Mno - takže pružinkový problém je tím pádem "vyřešen". Pokud jsi s pružinkami či jejich úchyty nějak manipuloval (ohnutí úchytů, natažení pružinek) tak je to v ... . L.
Napsal: pon pro 22, 2008 18:25
od miso b
Viete mi poradit , ked zhodim hlavu ako spoznam na ventyloch ci su podpalene?
A ked dam vylestit sedla ventylov ako sa to vlastne roby a cim?
Napsal: pon pro 22, 2008 18:27
od Puhi
miso b píše:Viete mi poradit , ked zhodim hlavu ako spoznam na ventyloch ci su podpalene?
ešte som to nerobil, ale tuším treba obrátiť hlavu naopak a naliať na ventily benzín a počkať... keď benzínu neubudne, ventily by mali byť ok
Napsal: pon pro 22, 2008 18:34
od Saša
Když už je hlava dole tak se vyplatí vždy ventily vyndat a zabrousit je pastou .
Napoprvé je dobré si přečíst nebo "odčumět" jak se ventily vyndávají a dávají zpět .
Napsal: pon pro 22, 2008 20:52
od čmelák
aj takto vyzera fajny ventil
Napsal: pon pro 22, 2008 21:16
od Ivo
čmelák píše:aj takto vyzera fajny ventil
Tak už si chybu asi našel.
Napsal: úte pro 23, 2008 13:48
od Marek89
To sa ako môže ohnúť ventil ?
Napsal: úte pro 23, 2008 13:49
od Puhi
rozvody v pi a stretne sa ti s piestom... ako inak
Napsal: úte pro 23, 2008 14:26
od Maysner
ale remenova 13ka ee. ta ma vybrani na pistech
Vule ventilu
Napsal: sob črc 25, 2009 09:40
od Jablonec.2102
A co se stane když nastavim vůli větší o 5 stovek - místo 0,15 tam dám 0,20 ???
Ohrožuje to nějak životnost či výkon motoru?
Tom
Napsal: sob črc 25, 2009 10:30
od Štěpán
Tak trochu jj.
Vůle 0,2 je na teplém motorů, takže pokud máš jenom měrku 0,2mm, tak ohřej motor na provozní teplotu a jakmile se ti otevře termostat cca 85°C, tak cípní motor a snaž se seřídit ventily v co nejkratším čase, abys neměl rozdílnou vůli na ventilech ( vliv chladnutí motorů. )