Stránka 3 z 3
Napsal: stř led 02, 2008 07:04
od Patrac
Tommel píše:Tento možný problem řeší světla pro denni svicení
Takže když by jim to nedělalo dobře tak bych to řešil takto
Přesně tak.
Jinak já už mám xenony nychystané taktéž na osazení. O svátcích sem slepil světla dohromady. Ještě pořeším šablonu na stínítka a pak hurá na auto.
Napsal: stř led 02, 2008 07:37
od Pája
Taxikáři jezděj na xenonech a startujou třeba 50x za noc...
Napsal: stř led 02, 2008 11:30
od Pšenda
Já o Bixenonech také uvažuji, ale mám světla pro denní svícení. Tak musím vyřešit světelnou houkačku aby blikala jen přídavnýma dálkáčema a nerozsvěcovala xenony. A když budu svítit v noci, tak aby blikala jak xenonama, tak žárovkama.
Napsal: čtv led 03, 2008 08:04
od vik2
Mam uz asi mesic H.I.D. H4-3(bixenon teleskop) 6000K
Pokud chce nekdo svitivost srovnavat s halogenama,,,, trochu k smichu ....
Jinak asi taky zalezi na parabolach, ja nejsem uplne spokojen s tlumenejma, svitej dost dolu a delaji takovou nepravidelnou mapu....
Co se tyce casteho rozsveceni, tak to jim sice vadi, ale bylo me receno, aby to melo vetsi vliv na zivotnost tak bych musel rozvecet 100x dene....
Daleko vice jim pry ale vadi podpeti, jako trebas met je rozvicene a startovat....
Co se tyce homologace, ma to ruzna "Ecka", ale nema to jakejsi "8SD" kerej je taky dulezitej pro provoz v Cechach. Tak nevim, asi muzu jezdit v Nemecku, ale u nas ne
Napsal: čtv led 03, 2008 08:16
od Pája
Na těch mejch trafech je napsáno, že fungujou od 6 ti do 18 ti voltů a při startování se svit výbojek vůbec nijak nezmění.
Napsal: čtv led 03, 2008 08:23
od vik2
jj na mejch taky, a taky pri startovani nereaguji
na off-road foru je "PetrGR" a ten je prodava a montuje, tak jsem se ho na par veci ptal. On to rikal......
Napsal: čtv led 03, 2008 08:26
od Patrac
Pája píše:Na těch mejch trafech je napsáno, že fungujou od 6 ti do 18 ti voltů a při startování se svit výbojek vůbec nijak nezmění.
Tento problém řeší systém automatického rožínání světel za 400 kč které funguje na systému snímání palubního napětí. Jinými slovy.
přpínač světel je stále v poloze zapnuto na potkávačky
po otočení klíčkem sejme jednotka palubní napětí a vyhodnotí ho například v rozmezí 9-12,7 V ( dá se nastavit) po nastartování a spuštění dobíjení alternátoru počká prodlevou asi 2 sekundy až dojde k ustálení napětí a protože alternátor dává třeba 13,95 tak uzná že dobíjíte a že zapne světla. Po vypnutí klíčku světla automaticky zhasínají, protože dojde k poklesu napětí pod 12,7V
Tento modul již vlastním. Do auta bude osazen v blízké době.
Modul má i režim odstranění automatu. Tedy přemostění jednoho kabelu přepínačem. Tím se vyřadí z provozu automat a světla fungují normálně jako po staru tzn bez zapnutého vypínače světel světla nesvítí se zapnutým ano. Je to dobré v případě že si potřebujete posvítit a znějakého důvodu vám nefunguje motor, popřípadě když přestane dobíjet alternátor.
Modul má výhodu i v tom že na rozdíl od jiných nesnímá impulz od startéru. Protože když vám startér vypoví službu auto roztlačíte, ale nesvítíte protože modul nedostane signál. Tenhle modul vám sice nerozsvítí hned ale po roztlačení ve chvíli kdy alternátor zvedne palubní napětí se rožnou světla. Takže to jednak řeší problém se zapnutím xenonů resp jejich nezapnutím že by jste zapoměli a navíc zabraňuje právě nízkému napětí a chodu xenonů. Protože xenony se rožnou až když je napětí ustálené.
Napsal: čtv led 03, 2008 08:32
od Pája
Já myslel, že trafa si ustálej napětí sami..
Napsal: čtv led 03, 2008 08:35
od vik2
Taky si myslim ze to tak je.
Problem snad muze byt, pokud mas slabou baterku a rozsviceno a startujes.....
Napsal: čtv led 03, 2008 08:40
od Patrac
vik2 píše:Taky si myslim ze to tak je.
Problem snad muze byt, pokud mas slabou baterku a rozsviceno a startujes.....
Možná ano resp asi ano ale jde i o to nezapomenout si světla rožnout.
hlavně ve dne
Napsal: pát led 04, 2008 07:37
od Pája
Kdyby někdo chtěl vědět přesnej typ bixenonu, co tam mám, tak sou k vidění na:
http://uni.autodoplnky.cz/xenonovy-pres ... o-s7229468
Na tom obrázku sou to ty výbojky úplně vlevo uprostřed (jediný s tim okapem). Při přepnutí na dálku zajíždí výbojka společně s tou malou černou clonkou(clonka je blbě vidět, je v místě mezi výbojkou a tou škvírou ve vokapu) asi o dva cm do patice a pak světlo prochází i skrze tu škvíru ve vokapu a tudíž to svítí jak sviň, neboli dálkově.
Napsal: pát led 04, 2008 07:43
od Patrac
Pája píše:Kdyby někdo chtěl vědět přesnej typ bixenonu, co tam mám, tak sou k vidění na:
http://uni.autodoplnky.cz/xenonovy-pres ... o-s7229468
Na tom obrázku sou to ty výbojky úplně vlevo uprostřed (jediný s tim okapem). Při přepnutí na dálku zajíždí výbojka společně s tou malou černou clonkou(clonka je blbě vidět, je v místě mezi výbojkou a tou škvírou ve vokapu) asi o dva cm do patice a pak světlo prochází i skrze tu škvíru ve vokapu a tudíž to svítí jak sviň, neboli dálkově.
Máš úplně ten stejný typ co My Já Majo a Luděk jen s tím rozdílem že clonu nemáme černou ale chromovou.
Napsal: pát led 04, 2008 07:52
od vik2
Napsal: stř úno 06, 2008 07:50
od Pája
O víkendu sem tu moji sadu koupil a namontoval i tátovi (Škoda Octavia) a hned se objevil problém. Montáž opět celkem bez problémů. Ale asi sem měl smůlu na kus, protože po zahřátí se jedna patice bixenonu začala zasekávat při přepínání klopený/dálkový někde mezi těmito polohami. Tak sem ho ještě za tepla vymontoval(docela to hřeje) a zjistil sem, že ta vnitřní zajížděcí patice je prasklá podél a že při zajíždění dře. Jak to chladlo, tak to postupně přestávalo dřít. Doufám, že reklamace proběhne v pohodě a rychle a že se nebude prodejce kroutit, že to bylo neodborně namontovaný, nebo, že to upadlo nebo tak něco...
Napsal: stř úno 06, 2008 08:19
od Patrac
Luděk Musil Pátrač a Majo mají v autě
tyto xenony