Stránka 3 z 4
Napsal: sob čer 04, 2005 20:56
od dmatej
Rez se dá klidně natřít (teda spíš její zbytek), je to jen chemie. Jenže předtím se musí zabránit průniku vzduchu a vody, tj. brutálně vodřít a vysušit. Stačí vlhkost vzduchu. Ale když to někdo umí a má ještě k tomu štěstí, ..... nezbývá než gratulovat.

Napsal: úte pro 13, 2005 19:17
od Rafan
Co se stalo... odkaz nefunguje...

Napsal: úte pro 13, 2005 19:28
od Little Red Riding Hood
Rafan píše:
Co se stalo... odkaz nefunguje...

jo játo chsi taky vidět!!!!!!!!!!!

Napsal: úte pro 13, 2005 21:12
od Majo
no hej, mam hrozny bordel na serveri a akosi sa mi to nechce upratat.
kazdopadne odkazy som uz opravil(ale pozor funguju len tie v mojom prispevku - to co niekto citoval nepofachci)
funguje toto:
Vyvarená a kompletne opieskovaná1
Vyvarená a kompletne opieskovaná2
Opieskovaná a komplet natretá Hammeritom
Napsal: úte pro 13, 2005 21:19
od Little Red Riding Hood
jo tet už jo.. majo jak si to pýskoval??..
Napsal: stř pro 14, 2005 07:57
od Rafan
Diky Majo, vypada to fakt bombasticky... Privedlo me to na myslenku nove karoserie na 2103resp. 2106, ktera se jeste vyrabi. Jak moc by bylo sloziti ji sem dotlacit...
Napsal: čtv pro 15, 2005 00:00
od Majo
Little Red Riding Hood píše:majo jak si to pýskoval??..
ked budem mat cas aj z toho hodim fotky na net. Bohuzial ich mam len v klasickej forme - teda ich musim naskenovat.
No bola podomacky vyrobena wapka(380atm) a knej rovnako vyrobena pieskovacka a davkovanie normalne cez hadicu s tryskou na konci. Samozrejme cele je to zlozitejsie, ale to tu rozpisovat nebudem - mozno uz zajtra hodim fotos.
Rafan píše:Privedlo me to na myslenku nove karoserie na 2103resp. 2106, ktera se jeste vyrabi. Jak moc by bylo sloziti ji sem dotlacit...
hmm si ochotny dat za to trebars 60000-70000Kc? som zvedavy, skus sa informovat CS Autolada, ci co to tam mate...
Napsal: čtv pro 15, 2005 19:29
od Little Red Riding Hood
Majo píše:Little Red Riding Hood píše:majo jak si to pýskoval??..
ked budem mat cas aj z toho hodim fotky na net. Bohuzial ich mam len v klasickej forme - teda ich musim naskenovat.
No bola podomacky vyrobena wapka(380atm) a knej rovnako vyrobena pieskovacka a davkovanie normalne cez hadicu s tryskou na konci. Samozrejme cele je to zlozitejsie, ale to tu rozpisovat nebudem - mozno uz zajtra hodim fotos.
Rafan píše:Privedlo me to na myslenku nove karoserie na 2103resp. 2106, ktera se jeste vyrabi. Jak moc by bylo sloziti ji sem dotlacit...
hmm si ochotny dat za to trebars 60000-70000Kc? som zvedavy, skus sa informovat CS Autolada, ci co to tam mate...
fotto učitě hoď.. to mě zajíma!!!

Napsal: pát pro 16, 2005 21:10
od Majo
http://www.ladaclub.szm.com/lady/GO1/go1.htm
Na zaklade Vasho natlaku som sa konecne dokopal k naskenovaniu fotiek a natiahnutia na moje stranky. Snad sa bude libit

Napsal: ned pro 18, 2005 12:59
od Little Red Riding Hood
majo nechtěl by si prosim hodit sem nějakej princip a nebo z čeho bych to mohl vyrobyt, té pýskovačky.. třeba schéma a co kam přidat kudma co a tak.. a jak sis s čím pomohl.. možná by nebylo špatný si něco takovího sestrojit.. a třeba co jsi do toho cpal za pýsek.. a tak prostě..
Napsal: ned pro 18, 2005 13:07
od Little Red Riding Hood
jo a ještě co na to říká gumoasfalt??..
Napsal: ned pro 18, 2005 13:34
od Radek
Little Red Riding Hood píše:.. a třeba co jsi do toho cpal za pýsek...
PÍSEK, chlape, P
ÍSEK!!! Ne že by to byl takovej problém, ale fakt to tvrdý "Y" dost tahá za oči...
Jinak podomácku vyrobenej stroj na pískování je docela dost zajímavá věc. Četl jsem na jiným fóru, který se zabývá čs. předválečným opevněním, kde se bavili o pískování, jeden názor, že pískování vždycky ubere asi 1mm pískovaného materiálu. To mě opravdu dost pobavilo...

Napsal: ned pro 18, 2005 14:27
od Ondra 07
Napsal: ned pro 18, 2005 15:45
od Radek
No právě
Byla tam o to docela hádka.
Napsal: ned pro 18, 2005 16:28
od Majo
princip je jednoduchy, ovsem na zostrojenie je to trosku narocnejsie. Veznime si, ze mas wapku, ktora ma tlak min. 250 atmosfer. Vsetko co ma menej je o nicom. Idealny je 350 az 400atm. Viac uz skutocne moze sposobit, ze to uberie aj z plechu. A ked nie to, tak ho poriadne dozohyna. ako moje dvere - tie som skusal 450 a to uz mi ich zvlnilo a musel som viac gitovat.
jooj, ale vysvetlovat ako presne to zostrojit. uuf. no zhruba: musis mat nadobu, v ktorej je piesok. a pri tej mas dve moznosti: bud ju nechas otvorenu a das ju dostatocne vysoko aby sa piesok sypal samospadom, alebo to bude nadoba uzavreta a natlakovana kompresorom. To bol moj pripad - kompresor tlacil 10atm. No a z tej nadoby ide piesok hadickou az k rukoväti wapky, kde sa piesok napaja(za tryskou vody) a dalej ho tlaci voda tlakom z wapky. Samozrejme na konci musi byt este tryska z nejakeho extra tvrdeho(ale naozaj brutalne kaleneho) materialu, cez ktoru piesok i s vodou vychadza von. Pri pieskovani mojho auta padli dve taketo extra kalene trysky. Cim je ta tryska dlhsia tym ide voda tensim prudom, teda ma vacsiu silu a presnost. Hadicky na piesok sa tiez zodrali asi 4ks. Celkom narocna zabavka. A piesok sme vozili riecny, nakolko piesok urceny na pieskovanie je nehorazne drahy a my sme mali spotrebu cca 1000kg! To je odhad(4krat sme boli na Lancii - az kym sme nedolamali zadnu strunu a potom este 6krat na Skode 1203).
No a co na to gumoasfalt?

Poviem Ti, nech je na plechu cokolvek, po styku s pieskovackou to tam uz nebude!!! Farba, asfalt, laminat, hruby git, plast, hrdza, vsetko frka len taky fukot. Napr., kde bol plech oslabeny koroziou(ani to navonok nemusi byt vidno), tak narobilo dierky pripadne az diery. To proste odola len 100percentne zdravy plech. NEviem si predstavit nic ine co by tak dokazalo vycistit plech, dokonca kazdu skaru ci skulinku. Ma to vsak hrozny vedlajsi efekt - frka to uplne vsade. Ak na to nie je specialny box, tak to dopadne ako u nas, ze este aj 100m od miesta pieskovania je nanos piesku a farby a inych bordelov.