Stránka 3 z 4
Napsal: ned čer 10, 2007 21:27
od Laďuša
čmelák píše:neivem bolo mi povedane ze i-cko je lepsie jedna z dalsich a mnoha kravin co som sa na tomto servere dozvedel

možná to prostě neplatí v 2103

Napsal: ned čer 10, 2007 21:31
od čmelák
no mam pocit ze v mojej 03 neplati nic

Napsal: ned čer 10, 2007 21:34
od Maysner
a pri tech 145 mas jaky otacky? nemas tam diferak do pomala?
pri sprintech v pribramy nemelo moje icko oproti tommelovy 05ce 1700 sanci

a to sem nehrabal pri rozjezdu kvuli gumam

Napsal: ned čer 10, 2007 21:42
od čmelák
ja viem ze mam problem v prevodoch uz to riesim neboj nic a to icko tez vyriesim len taky fukot

Napsal: ned čer 10, 2007 21:44
od Tommel
Maysner píše:pri sprintech v pribramy nemelo moje icko oproti tommelovy 05ce 1700 sanci

a to sem nehrabal pri rozjezdu kvuli gumam

WEBER je WEBER

Napsal: ned čer 10, 2007 22:41
od Little Red Riding Hood
WEBER je WEBER

nemáš tam náhodou ozona voe??::.

Napsal: pon čer 11, 2007 02:58
od Malda
Little Red Riding Hood píše:nemáš tam náhodou ozona voe??::.

Myslim ze ne Johny

Napsal: pon čer 11, 2007 05:24
od Pája
Tommel píše:Maysner píše:pri sprintech v pribramy nemelo moje icko oproti tommelovy 05ce 1700 sanci

a to sem nehrabal pri rozjezdu kvuli gumam

WEBER je WEBER

Ozon je Ozon.
Ty Čmelo, co tam máš za převody, když ti ičko s omezovačem někde u 6200 ot/min(ičkaři upřesní...) začne na pětce kuckat při 145km/h?
Napsal: pon čer 11, 2007 07:23
od čmelák
no kurva kratke som to prehnal jednotka tak 40 dvojka tak 60 trojka tak 95 stvorka asi 130 hmm nuz odtal potal co je vela to je vela
mam tam prevodovku z poloneza, diferak mam 4,1 mozno 4,3 netusim a male kolesa
teraz tam idem dat dif 3,9 a inu prevodovku uvidim co to bude robit

Napsal: pon čer 11, 2007 08:15
od Myso
picujes do servera? narobim s tebou poradek!!!
k tym prevodom: ja viem co sa stane: bude to lenivejsie
LADA motory su nahovno (co sa upravovania tyka), upravujes upravujes a hovno z toho... nie to este ta tvoja seriofka

Napsal: pon čer 11, 2007 09:27
od Trevor
No ked sa upravuje tak ze vymenim filter vzduchovy a dam si tam madara tak toho moc neziskam a ked aj nejakym zazrakom ziskam 10-15 konikov tak ta hranata krabica si vzdy najde ze kde to schova takze ....... Chce to proste nejaku hardcore upravu.
Napsal: pon čer 11, 2007 14:28
od čmelák
Napsal: pon čer 11, 2007 14:50
od Myso
Trevor píše:No ked sa upravuje tak ze vymenim filter vzduchovy a dam si tam madara tak toho moc neziskam a ked aj nejakym zazrakom ziskam 10-15 konikov tak ta hranata krabica si vzdy najde ze kde to schova takze ....... Chce to proste nejaku hardcore upravu.
to hovoris mne?
Napsal: pon čer 11, 2007 15:21
od Štěpán
A FIAT s WEBEREM je FIAT s WEBEREM
Čím to, že mi to nejde přes 183???

Napsal: pon čer 11, 2007 16:06
od čmelák
asi hej lebo ja som bol vzdy bojovnik proti tym madarskym jedno a dvoj nezmyslom
