Stránka 3 z 8
Napsal: ned kvě 27, 2007 17:19
od Roman
By si sa divil ako malo staci posunut zakladny predstih aby motor prestal reagovat na volnobezny sroub karburatoru.
Napsal: ned kvě 27, 2007 17:50
od Myso
Roman píše:By si sa divil ako malo staci posunut zakladny predstih aby motor prestal reagovat na volnobezny sroub karburatoru.
najma u vykonnejsich motorov, seriovka od lady, tej je jedno ci je 5, 7 alebo 9, malokedy to pocitis, ale ked mas upraveny motor tak tam je citit(obcas aj pocut) kazdy stupen...
Napsal: ned kvě 27, 2007 18:23
od VaSek
Roman píše:By si sa divil ako malo staci posunut zakladny predstih aby motor prestal reagovat na volnobezny sroub karburatoru.
Aha, zajimavy poznatek. Uz delsi dobu resim tento probelm. Rozdelovac favo, zkracena a upravena regulace, zakladni predstih 3st... a ono zatim tohle.
Napsal: ned kvě 27, 2007 19:17
od Štěpán
Tak ja to teda s tím strobem zkusím kucí. Ale stejně: vždyť to není žádnej závodní motůrek!!! Je to obyčejná sériovka ze 40 let starýho auta. ( v mým případě r.v. motorů 1970 )
Napsal: ned kvě 27, 2007 19:43
od Roman
Za pokus to stoji
Napsal: ned kvě 27, 2007 23:40
od Pavel04
2 stepan: mam tam weber 32adf (origo fiat 1600 dohc) a taky me serou vysoky otacky 1200-1500, hlavne to moc nebrzdi motorem a v zacpach s takovym prutokem paliva palis penize... ale s chodem sem spokojenej. Jakz takz to i jede, tak do tech 180 tacho
. ted tam dam plyn a pak snizim hlavu + serizeni a prechod na vic oktanu, treba to bude zivejsi.
Napsal: pon kvě 28, 2007 17:33
od Štěpán
To je docela divný, že tam máš karb se stejným průměrem komor, jaky jsou na klasických weberech na ladě, vezmu li v potaz, ze rozdíl ve výkonu proti ladě je 18 kW ( 25 HP ). Já když jsem sehnal ten motor, ták jsem ještě k tomu měl i jeden rozebranej na díly, a na obou byli karburátory s komorami 2x34 mm.
Vono Leguán říkal něco o tom, že tyhle motůrky mají vysokej volnoběh.
Vašku ty maš toho Spidera viď ?! , jaký to máš s tim volnoběhem?!
Nemaš nějakou příručku o tomhle autě? Něco podobnýho jako je manual na ladu? Se seřizovacíma hodnotama a podobně
.
Napsal: úte kvě 29, 2007 09:01
od VaSek
No ja mam spis opacnej problem. Volnobeh mam nizko - odhadem se to prevaluje kolem 300 otacek, zato vsak spolehlive drzi. Zatim jsem do toho nedrbal, stejne se chystam k nekomu kdo ma sadu na serizovani a synchronizaci karbu. Po nejake kvalitni literature taky touzim, mam jen jakesi
navody k pouziti ..
Napsal: stř kvě 30, 2007 20:29
od Leguáán
No já sem taky k tomuhle motoru neměl k dispozici origo karburátor, tak sem tam nejdřív dal ruskej z 1500, ale to bylo chudý takže se to přehřívalo a ve všších otáčkách to už úplně škubalo jak to bylo bez benzínu. Tak sem tam dal nějakej weber (ze zásob a vůbec nevim z čeho) a s tim to už fungovalo docela pěkně.
PS: Nedávno sem si udělal radost a zakoupil sem si Fiatku 124 Spider - Americkou verzi 2.0 a tam byla stříkačka, ale taky moc nefungovala tak sem se rozhod to vyřešit dvouma Wewberama 40 IDF, už je mam,ale chybí k nim tohle
http://cgi.ebay.de/Ansaugbruecke-Fiat-1 ... rdZ1QQcmdZ
sání, tak kdybyste náhodou někdo o něm věděl...
Napsal: čtv kvě 31, 2007 22:43
od Pavel04
to pak bude kvalitni jizda
Napsal: sob čer 02, 2007 10:27
od Štěpán
Tak po pár dnech laborování jsem zas tu.
Předstih nepomohl, tak se hrabu dál v karburátoru.
Včera jsem si hrál s obvodem sytiče.
Jedna otázka pro Poola ( přip. i pro astatní, kteří to mohou vědět. )
Na fotce je bazmek ( jakýsi plunžr ) z bronzu a na jednom konci má kužel. Na opačným konci plunžeru od kužele jsou 2 zápichy. Nevíte, jestli do ních není zapotřebí nějakých gumiček na utěsnění. Včera jsem provizorně na jeden ten zápich namotal niť (
) a zdá se mi, že stabilita otáček na volnoběhu se zlepšila ( už to nehapruje mezi 1 800 až 2 000 ) ale je klidnější v oblasti kolem 1 500 rpm.
Napsal: sob čer 02, 2007 12:10
od Pool
Tak to nevím...
Ale myslím že tam nemají být. Ten kužel je defakto ventil sytiče a mělo by se to volně vracet (když se z venku hýbe to pákou). S gumičkama na sucho by to nejspíš drhlo a třeba nedovíralo sytič ! Ty drážky jsou asi jen samočistící.
Napsal: sob čer 02, 2007 18:44
od Štěpán
Tak problem vyřešen.
Příčina byla objevena čistě náhodou. Doufám, že mě neukamenujete
, sám nechápu jek mi to mohlo uniknout
. Při čištění karburátoru se mi přicpala volnoběžná tryska 1. komory jednim JEDINÝM dřevěným vláknem, kterýho jsem si dnes sotva všimnul. Volnoběh teď mám kolem 1 000rpm, při brždění mi to už nechcípe, dokonce i motor tišejc pracuje, ale jakmile chci dát otáčky ještě níž, tak se začne třást jak osika. Chtělo by to teď pořádně seřídit bohatost a množství směsi tak, aby to odpovídalo emisím.
To Pool: Máš nějaký fotky, jak jsi vyřešil současné otevírání obou komor? Předpokládám, že to bylo uděláno podobně, jako na starým laďáckým weberu?! Dík.
Napsal: sob čer 02, 2007 19:52
od Pool
Štěpán Getsko píše:To Pool: Máš nějaký fotky, jak jsi vyřešil současné otevírání obou komor? Předpokládám, že to bylo uděláno podobně, jako na starým laďáckým weberu?! Dík.
Jo jo, stejně jako na weberu, takové to "očko" na klapce. Žádná věda...
Podtlak jsem úplně odříznul pilkou na železo
Napsal: sob čer 02, 2007 20:45
od Štěpán
Pár fotek zcizenejch od estonců