Stránka 3 z 8

Napsal: pát úno 01, 2008 09:39
od plavec
Prolíná to v závitu toho čidla.A asi i v dosedací ploše.těsnění je nový, a je to pořád to samý.Ten závit je vylágrovanej a při pokusu o dotažení převlečná matka přeskočí o závit a je vymlováno. Ten větrák slyšíš dovnitř? Už jsem stejně hluchej jak poleno z té mojí práce :lol:

Zatěsnit to zkoušel i předchozí majitel nějakým bílým silikonem, či do je to tam nablemcaný. A už vážně doufám, že to všechno je kvůli tý nádržce a po roce se lada ukáže jak má vůbec správně jezdit.

Napsal: pát úno 01, 2008 09:44
od zelvotron
To si piš, že ho slyšim, navíc to dycky oklepe celým autem, teda když stojí. A ještě jak si to po sepnutí větráku přidá plyn :-) . Prvně sem se docela lek :-) Navíc kdybych ho neslyšel, tak ještě to jde poznat podle brnění ve volantu. :-D

Napsal: pát úno 01, 2008 10:04
od plavec
Petr HC píše:Vážení kolegové Ladisti ,
s hrůzou zjišťuji, že vozy Lada řady 211x na našem trhu jsou co kus to originál . Jen ŘJ jsem našel řadu typů u kterých se neshoduje ani zapojení vývodů . Asi brzo začnu litovat ,že jsem prodal svoji Ladu 2104, která mi dobře sloužila 18 let.
Ale k věci: Podle mé dokumentace k Ladě 2112 r.v.2005 má čidlo teploty chladiva určené pro palubní teploměr (správněji teplotoměr) jeden vývod (měří proti kostře), kdežto čidlo pro ŘJ a tedy pro ovládání ventilátoru má dva vývody A,B asi bych našel i barvy vodičů - ale čert tomu věř. Jeden vývod je napájen z +5V stab.(společný pro čidlo polohy škrtící klapky a čidlo nárazů od vozovky) a druhý vede na pin č.45 ŘJ .kde je připojen na rezistor se kterým tvoří dělič - takže kdo by chtěl řešit spouštění ventilátoru hardwarově , musel by provést velice riskantní zásah do ŘJ (nelze doporučit) . O softwarovém řešení pomocí palubního počítače rovněž silně pochybuji . Pro SW řešení by byl nutný počítač s adapterem K-line RS232 nebo USB a tuningoým programem .
hmm, taky jsem měl zálusk na 04ku, když jsem začal mít potíže s desítkou.Myslím, že to je starej poctivej žigul, ale jak se do toho začala strkat elektronika, tak to nestojí za nic.Kolik Ti to žralo?

Napsal: pát úno 01, 2008 10:20
od Wolf
zelvotron píše:To si piš, že ho slyšim, navíc to dycky oklepe celým autem, teda když stojí....
:shock: :D a neni tam neco povolenyno? slyset muze byt, ale otrasat autem by to nemelo :wink:

Napsal: pát úno 01, 2008 10:25
od plavec
Wolf píše:
zelvotron píše:To si piš, že ho slyšim, navíc to dycky oklepe celým autem, teda když stojí....
:shock: :D a neni tam neco povolenyno? slyset muze byt, ale otrasat autem by to nemelo :wink:
On Zelvotron rád přehání a má rád když je sranda, že? :P

Napsal: pát úno 01, 2008 10:30
od Wolf
plavec píše:On Zelvotron rád přehání a má rád když je sranda, že? :P
Tak to jo :)

Napsal: pát úno 01, 2008 10:34
od zelvotron
No teda, čeho se člověk nedočká :-P :lol:

Ale opravdu bych to přirovnal ke startu druhýho motoru. Sem jednou popojížděl v koloně a ten větrák se vypnul zrovna když sem se rozjížděl, sem myslel že mi to zdechlo :lol: 8)

Napsal: pát úno 01, 2008 10:38
od plavec
To sis určitě říkal jako já: " No co? , je to ruský, bytelný alespoň vím že to tam je."

Napsal: pát úno 01, 2008 11:17
od rudo.
Kedˇsom to prvý raz počul, tak som myslel v prvej chvíli, že takto končí motor, ale keď to vrčalo ďalej, tak som si pomyslel, že stojím nad nejakým poklopom, no keď som vybehol von a dvihol kapotu až vtedy mi to došlo. To som si vydýchol! Auto stálo 150 litrov, záruka žiadna. Jedno je pre mňa isté, ak zapne ventilátor, tak nepotrebujem žiadnu signalizáciu, že beží, pretože ak ho nepočujem, tak ho vždy cítim a vtedy viem, že sa auto začalo prehrievať. Tých ruských ťahov je tam viac, ale to by som sa už opakoval.

Napsal: pát úno 01, 2008 11:38
od Wolf
Trochu slyset je i u 044, ale jde to. Naproti tomu u barchetty to v kabine neni slyset vubec, na chod sahary se da usuzovat jenom z toho, ze pomerne rychle klesa teplota na teplomeru.

Napsal: pát úno 01, 2008 11:44
od honzat
Taky jsem se lekl, když mi větrák poprvé spustil, je to jako kdybych byl ve vrtulníku.

Napsal: pát úno 01, 2008 11:45
od Petr HC
For Plavec,
spotřeba 2104 - 9 -10 l (couračky) ale také 6,5 Hořice - Štětín(PL) ve dvou bez nákladu a max 100 km/hod .
Pro ostatní - ventilátor 211x lze softwarově spustit (na zkoušku) programem ICD(RU).

Napsal: pát úno 01, 2008 11:53
od Jiri
no me to spinalo jen do brutalniho kopce když se jelo na 1ku .. pri dvojce aplnem plynu auto umi jet i 100....a už pri 50 je proudeni vzduchu kolem chladice dostatecne na to aby se to uchladilo ..
vibrace
diky tomu že jsem mel motork sahary 2x venku tak jsem zjistil že plastova vrtule je priserny kus hmoty u ktere se neda o vyvazeni vubec mluvit..zkusil jsem staticke vyvaženi odvrtanim nekolika der do obvodu platoveho naboje a vibrace ustaly...
a to že si pri sepnuti sahary auto prida plyn je zpusobeno tim že ten motorek bere cca 15 A takže rozbehovy proud tipuju dost pres 100A - to snizi napeti v palubni siti a jakmile RJ zjisti pokles tak prida plyn a zvedne mirne otacky aby se nevybijela baterka :-))

Napsal: sob úno 02, 2008 09:25
od Petr HC
For Jiří - mně sepnul ventilátor za celou dobu vlastnictví vozu 2x (slovy dvakrát) .Poprvé při první garančce ,kdy "mechanici od Božího hrobu "(o tom někdy jindy) točili nezaběhnutý motor na místě 4500 ot/min cca 10 minut (bolelo mě srdce), ale na druhou stranu jsem si říkal má-li se rozsypat ,ať se rozsype jim. Podruhé to by.lo ve 30 st.C vedru v koloně.Několikrát jsem spuštění testoval pgm ICD . Vrtule je příšerně nevyvážená . Vyvažoval jsi na pomocné hřídeli na břitech ? Nebo jak ?
A ještě jeden dotaz - jak dostanu obrázek 2112zz.jpg (příloha) do levé kolonky ?
Dík předem . Petr

Napsal: ned úno 03, 2008 14:08
od plavec
Petr HC píše:A ještě jeden dotaz - jak dostanu obrázek 2112zz.jpg (příloha) do levé kolonky ?
Dík předem . Petr
Mě to kluci naučili takle: uložit na disk a uploadem načíst. Nastavení a Upload image from your machine. A nesmíš mít ten obrázek moc veliký. :wink: