Náhradní díly na Kalinu
Moderátor: Moderátoři
chvili jdou a chvili nejdou. poprve promazal nejaky tahla (casem se ukazalo ze to nebylo potreba, chyba byla jinde) takze to asi 14 dni fungovalo, co jsem tam byl po druhy tak se vymenoval motor a prislo se na to ze je potreba zamacknout nejaky packy co fungujou jako kontakt. jenze ja jsem dostal motor z novy kaliny kde ty packy nebyly zmacknuty tak jsem si to dal vcera znova a u ty prilezitosti se serizovali svetla, opravoval kontakt+vymenovala zarovka v pravym brzdovim svetle (co mam kalinu tak jsem uz 6x menil zarovku) a utahovaly sroubky pod tapecem ve dverich u spolujezdce (taky podruhy). co ja mam zatim zkusenost s kalinou tak to neni zadna sranda kdyz jsem se tam vstekal ze uz jsem asi po 5 na nejaky opravy tak mi bylo receno ze jsem si mel koupit mercedesa a at z toho nedelam kovbojku...
bad sex is better than a good day at work
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jistě, to je přesně ten přístup k zákazníkovi typu: "Ty hajzle už tu zase s něčím votravuješ a my musíme dělat...".Teď jsem byl 2x v Mělníce a přesně tak to probíhalo, málem mi vynadali že tam vůbec něco chci a nenechal jsem tam právě malou útratu.JmJ píše:tak to jsou pekny hovada teda
Je to jak v plánovené ekonomice, kde je spokojenost zákazníka to poslední co je zajímá. Hrůza, bez záštity by museli už dávno přijít na buben, z těhle důvodů si novou Ladu nikdy nikdo nekoupí (až na pár jedinců ).
Spíš jsi zvyklý na západní standardy....JmJ píše:cekal bych, ze budou drzet hubu, zardi se a omluvi se. asi ziju v jinym svete.
Akorát furt nechápu, jak to že ještě žijou ? V dnešním konkurenčním boji. S tímhletím přístupem ať jdou do zadnice ono by člověk LADĚ mnoho věcí odpustil, ale tohle chování kazí ještě víc pošramocenou pověst ( a nejen pověst ) LADY jako takové. Jak to tak vypadá zůstanu nějakou dobu u FORDíka
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Panove, rozdil mezi Melnikem a servisem "zapadni" znacky je spis psychologicky, nikoliv funkcni. Musite byt trpelivejsi, nelezou vam do zadku a nechapou marketing, to je fakt. Ale nekde jinde vam naslibuji a nakecaji kde co, ale udelaji stejne neco jineho. Mne zatim na Melnice v pohode udelali vsechno, co jsem chtel, ale jednani muze byt trosku "netrzni".
Paves: pokud odchazeji zarovky, bude to nejspis nekvalitnim vlaknem, ktere nevydrzi vibrace v aute, byva to vadna serie. Kdysi se mi to taky stalo, ze jsem menil jednu za druhou (nebyly ruske). Zkus koupit zarovky jine znacky a pokud to nepomuze, bude to neco vaznejsiho.
Paves: pokud odchazeji zarovky, bude to nejspis nekvalitnim vlaknem, ktere nevydrzi vibrace v aute, byva to vadna serie. Kdysi se mi to taky stalo, ze jsem menil jednu za druhou (nebyly ruske). Zkus koupit zarovky jine znacky a pokud to nepomuze, bude to neco vaznejsiho.
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Mě tak napadá, když vidím stránky CS Autolada s rubrikou ohlasy, tak přemýšlím jestli by nestálo za pokus tenhle nářek tam píchnout a současně poslat o tomhle přístupu e-mail přimo na CS Autolada. Současně bych jim tam napsal, že to posílám jako ohlas přímo do Togliatti, viz http://www.lada-auto.ru/. Jednak nemají problém s přijímáním korespodence v angličtině (samozřejmě i v ruštině) a druhak se teď docela snaží zvýšit vývozy (letos chcou jít přes 105.000 kusů) a jsou velmi hákliví na chování prodejců a servisáků nezlepšující image značky. A konec konců v návaznosti na poslední změny ve vedení samotného AVTOVAZU (změna vpředsedy představenstva) má i zdejší dovozce od srpna letošního roku změny ve vedení. Třeba jednatel s rokem narození 1969 by už nemusel být úplným produktem "socialistického" řízení hospodářství, jak tomu bylo doteď?paves píše:.............kdyz jsem se tam vstekal ze uz jsem asi po 5 na nejaky opravy tak mi bylo receno ze jsem si mel koupit mercedesa a at z toho nedelam kovbojku...
Ja necekam, ze mi nekdo poleze do prdele. Necekam, ze me posadi do kozene sedacky, daji mi casopis a kavicku. Naopak chci byt pri oprave auta primo u toho. Nechci, aby mi nekdo zaobaloval informace do krasnych reci. Ale cekal bych, ze ten, kdo mi vec prodal, ponese zodpovednost za jeji kvalitu a nerekne mi, ze sem si mel koupit neco jineho, kdyz se jim prodana vec pokazi. Klidne se spokojim s odpovedi, ze tohtoto vyrobku se zatim prodalo malo, prodavajici nema takove zkusenosti a ze se vynasnazi a poprosi me o trpelivost
VAZ 2104 1.3 1989
No nevim nevim. Když jsem pro cokoli přijel do LADA servisu s mou 2110, tak jsem téměž vždy slyšel nemáme. Takže jsem tam přestal jezdit a raději jenom telefonoval a objednával. Když mi odešlo čidlo rychlosti, tři týdny jsem se musel objednat na opravu. Podotýkám že jsem to měl cca 35 km do toho servisu. Když jsem přijel na opravu, prostě mi sdělili že omylem objednali čidlo z novějšího modelu a jiné přijde až z novou zásilkou z Ruska někdy za měsíc. Když jsem se rozčílil, navrhl mi tamější mechanik že se to čidlo, respektive ten vnitřek dá nějakým způsobem upravit aby mi to sedělo, ale musím zaplatit cenu toho novějšího čidla, které je samozřejmě drahši než to starší. Zanadával jsem , zaplatil a nechal "upravit" .a tak to bylo stále. Když jsem se pak rozhoupal a koupil FORDA, zajel jsem na diagnostiku a zjistil že mám v prdeli termostat. Zajel jsem do FORDU a jen se zvědavosti se zeptal na cenu origo . Za prvé ho MĚLI a cena byla 299 kč za originální díl včetně těsnění. Výměna už byla otázkou okamžiku před barákem. Nic jiného jsem naštěstí nemusel za dva roky používání řešit. TAKŽE SI NEMYSLÍM ŽE BY TO BYLO JEN O PSYCHOLOGII. A to už se nebudu rozepisovat o výměně výfuku ( střední části ) na lada 2110, kde to probíhalo obdobně a potíže jsem si stejně musel odstranit sám, protože originální výfuk za cca 2500 kč na třech místech vůbec neseděl. Zajímavé je že u mondea jsem měmil právě tento díl a za 15 minut bylo po práci a seděl všude jak má.dan píše:Panove, rozdil mezi Melnikem a servisem "zapadni" znacky je spis psychologicky, nikoliv funkcni.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
S tim jednoznacne souhlasim. Ale je to vsechno o lidskem pristupu jednotlivcu. Nekdy totiz "Komu neni z hury dano ...." plati i jinak nez na vedomosti. W.JmJ píše:Ja necekam, ze mi nekdo poleze do prdele. Necekam, ze me posadi do kozene sedacky, daji mi casopis a kavicku. Naopak chci byt pri oprave auta primo u toho. Nechci, aby mi nekdo zaobaloval informace do krasnych reci. Ale cekal bych, ze ten, kdo mi vec prodal, ponese zodpovednost za jeji kvalitu a nerekne mi, ze sem si mel koupit neco jineho, kdyz se jim prodana vec pokazi. Klidne se spokojim s odpovedi, ze tohtoto vyrobku se zatim prodalo malo, prodavajici nema takove zkusenosti a ze se vynasnazi a poprosi me o trpelivost
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
...proto doporucuji vyfuky Bosal, ty sedi za prakticky stejnou cenu nebo i nizsi cenu presne. Ruske se musi obvykle nasazovat s autogenem v ruce . W.danielTIR píše:... A to už se nebudu rozepisovat o výměně výfuku ( střední části ) na lada 2110, kde to probíhalo obdobně a potíže jsem si stejně musel odstranit sám, protože originální výfuk za cca 2500 kč na třech místech vůbec neseděl...
Pokud stale jeste mluvis o Melniku, tak tam je centralni sklad a maj vsechno. Tvuj Lada Servis neznam, takze se k nemu nebudu vyjadrovat.danielTIR píše:No nevim nevim. Když jsem pro cokoli přijel do LADA servisu s mou 2110, tak jsem téměž vždy slyšel nemáme.dan píše:Panove, rozdil mezi Melnikem a servisem "zapadni" znacky je spis psychologicky, nikoliv funkcni.