Stránka 3 z 12
Napsal: ned led 27, 2008 15:30
od Kewint
jojo Marek má pravdu já to od něj okoukal!!!!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
jsou to budíky z 2103/2106
Napsal: stř led 30, 2008 07:31
od Luděk Musil
Zrovna tak by jsi marně sháněl středový panel jako mám já:
Napsal: ned úno 03, 2008 17:13
od Miči
Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
Napsal: ned úno 03, 2008 17:39
od Maysner
Miči píše:Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
budik tlaku oleje 21044 v palubce normalne nema. meli to jen 07 do urcityho roku. misto nej je v palubce ekonomer. takze tam ma tlak oleje, to zarizeni je prepinac LPG/benzin. 044 ma ve stredovym panelu normalne 4 kontrolky. mezi kontrolkama napr chceck engine, mlhovky, rucku atd.
Napsal: ned úno 03, 2008 19:24
od Kewint
a tipnul bych že Luděk máv těch kontrolkách ještě sytič a pásy!!!???
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: ned úno 03, 2008 19:25
od Maysner
kewin-tomas píše:a tipnul bych že Luděk máv těch kontrolkách ještě sytič a pásy!!!???
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
k cemu sytic kdyz je to injection
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Napsal: ned úno 03, 2008 21:05
od Miči
aha tak, co ten ekonoměr, je to k něčemu dobrý? resp dá se s tím šetřit palivo tak, aby to bylo poznat? Jo a nehodil by sem někdo fotku jak vypadá origo tunel s kontrolkama v 2104? jsem to nikdy neviděl a jak říkám, jsem děsně zvědavej...
Napsal: ned úno 03, 2008 21:09
od Tommel
Miči píše:aha tak, co ten ekonoměr, je to k něčemu dobrý? resp dá se s tím šetřit palivo tak, aby to bylo poznat? Jo a nehodil by sem někdo fotku jak vypadá origo tunel s kontrolkama v 2104? jsem to nikdy neviděl a jak říkám, jsem děsně zvědavej...
2104 má stejny interier jako 2105
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
s ekonoměrem když funguje by se mělo dát jezdit na spotřebu i když podle mě u Lady je ekonoměr na dvě věci, když chceš jezdit na spotřebu tak je cit v noze ne v budiku
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Napsal: ned úno 03, 2008 22:00
od Maysner
2104 ma stejnej jako 2105 jak pise kolega vyse. 21043 a 21044 maji interier jako 2107
Napsal: ned úno 03, 2008 22:54
od Miči
díky za fotku, takže mě napadla další otázka: vedle hodin v levo to kulatý je co?, jinak hádám, že je to fotka z tvýho auta - tys měl sytič a překopal jsi to na vstřik, nebo ten plech na sytič měly všechny lady i když byly se vstřikem?
Napsal: pon úno 04, 2008 03:51
od radek mb
Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?
To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.
Napsal: pon úno 04, 2008 09:07
od Trevor
radek mb píše:Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?
To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.
Slovo plynule by som radsej odtial vypustil, najlepsie zmenil celu vetu.
Tim zapinas a vypinas osvetlenie pristrojovky.
Napsal: pon úno 04, 2008 09:09
od Maysner
Trevor píše:radek mb píše:Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?
To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.
Slovo plynule by som radsej odtial vypustil, najlepsie zmenil celu vetu.
Tim zapinas a vypinas osvetlenie pristrojovky.
jo. ja to tam blbe napsal. je to na osvetleni palubky
jinak ten plech na sytic maj vsechny ziga. ja mam rok 1996 tj cistokrevni icko
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: čtv úno 07, 2008 09:44
od Miči
Je to tu OT koukám 2105 bavíme se o 2104 takže se omlouvám, Maysnere mohl bys mi poslat na SZ jak se ten motor (čistokrevný Ičko) chová v zimě, a nějaký parametry typu: 0-100km/h co to dokáže, a jaký stoupání to zvládne na jakej kvalt (aspoň odhad), díky moc.
Napsal: čtv úno 07, 2008 17:02
od Luděk Musil
To Miči:
1. k těm kontrolkam:
horní řada - vlevo přední mlhovky, vpravo zadní mlhovky
prostřední řada: vlevo vyhřívání zadního okna, vpravo výška hladiny brzdové kapaliny
spodní řada: vlevo benzinové čerpadlo (zatím nezapojeno), vpravo check-engine
2. Tlakoměr oleje je opravdu tlakoměr oleje (v palubce je ekonoměr)
3. Ten "nesmysl" pod tlakoměrem je opravdu přepínání plyn/benzín vč. stavu plynu (ehm kapaliny) v nádrži.
Ten ekonoměr v palubce je na tlakové bázi - je propojen hadičkou se sacím potrubím a snímá tlak v něm. Čili ukazuje, jak mnoho máte sešlápnutý plynový pedál a pokud se na to koukáte, tak Vás to nutí na ten akcelerátor tolik nešlapat. Takže bych to popsal jako pasívní ekonoměr - zařízení samo o sobě spotřebu nezmenší. L.