BA3 LADA 2105 r.v.1988
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
budik tlaku oleje 21044 v palubce normalne nema. meli to jen 07 do urcityho roku. misto nej je v palubce ekonomer. takze tam ma tlak oleje, to zarizeni je prepinac LPG/benzin. 044 ma ve stredovym panelu normalne 4 kontrolky. mezi kontrolkama napr chceck engine, mlhovky, rucku atd.Miči píše:Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Tommel
- Příspěvky: 3268
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
2104 má stejny interier jako 2105 s ekonoměrem když funguje by se mělo dát jezdit na spotřebu i když podle mě u Lady je ekonoměr na dvě věci, když chceš jezdit na spotřebu tak je cit v noze ne v budikuMiči píše:aha tak, co ten ekonoměr, je to k něčemu dobrý? resp dá se s tím šetřit palivo tak, aby to bylo poznat? Jo a nehodil by sem někdo fotku jak vypadá origo tunel s kontrolkama v 2104? jsem to nikdy neviděl a jak říkám, jsem děsně zvědavej...
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
jo. ja to tam blbe napsal. je to na osvetleni palubkyTrevor píše:Slovo plynule by som radsej odtial vypustil, najlepsie zmenil celu vetu.radek mb píše:To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?
Tim zapinas a vypinas osvetlenie pristrojovky.
jinak ten plech na sytic maj vsechny ziga. ja mam rok 1996 tj cistokrevni icko
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
To Miči:
1. k těm kontrolkam:
horní řada - vlevo přední mlhovky, vpravo zadní mlhovky
prostřední řada: vlevo vyhřívání zadního okna, vpravo výška hladiny brzdové kapaliny
spodní řada: vlevo benzinové čerpadlo (zatím nezapojeno), vpravo check-engine
2. Tlakoměr oleje je opravdu tlakoměr oleje (v palubce je ekonoměr)
3. Ten "nesmysl" pod tlakoměrem je opravdu přepínání plyn/benzín vč. stavu plynu (ehm kapaliny) v nádrži.
Ten ekonoměr v palubce je na tlakové bázi - je propojen hadičkou se sacím potrubím a snímá tlak v něm. Čili ukazuje, jak mnoho máte sešlápnutý plynový pedál a pokud se na to koukáte, tak Vás to nutí na ten akcelerátor tolik nešlapat. Takže bych to popsal jako pasívní ekonoměr - zařízení samo o sobě spotřebu nezmenší. L.
1. k těm kontrolkam:
horní řada - vlevo přední mlhovky, vpravo zadní mlhovky
prostřední řada: vlevo vyhřívání zadního okna, vpravo výška hladiny brzdové kapaliny
spodní řada: vlevo benzinové čerpadlo (zatím nezapojeno), vpravo check-engine
2. Tlakoměr oleje je opravdu tlakoměr oleje (v palubce je ekonoměr)
3. Ten "nesmysl" pod tlakoměrem je opravdu přepínání plyn/benzín vč. stavu plynu (ehm kapaliny) v nádrži.
Ten ekonoměr v palubce je na tlakové bázi - je propojen hadičkou se sacím potrubím a snímá tlak v něm. Čili ukazuje, jak mnoho máte sešlápnutý plynový pedál a pokud se na to koukáte, tak Vás to nutí na ten akcelerátor tolik nešlapat. Takže bych to popsal jako pasívní ekonoměr - zařízení samo o sobě spotřebu nezmenší. L.