Stránka 3 z 3
Napsal: úte čer 12, 2007 09:33
od Little Red Riding Hood
vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..
štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
Napsal: úte čer 12, 2007 09:44
od Vašátor
Štěpán Getsko píše:
7,5 má 2103 a 6,5 má 2106
Little Red Riding Hood píše:vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..
štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
Dovolil bych si tak trochu nesouhlasit... Plovákovou hladinu nastavenou na 7,5mm mají
všechny karburátory do koncového čísla 02 (2101 - 1107010-
02 , do roku 1976), ostatní mají plovákovou hladinu 6,5mm. Tudíž to znamená, že plovákovou hladinu nastavenou na 6,5mm mají mít i 2101 od r. 1977.
Omezit rozdělení pouze na 2103 a 2106 prostě nelze .... rovněž tak není pravdou Weber versus Ozon
Druhá věc: máš klapku druhé komory ovládanou podtlakem? (typ karburátoru OZON). Jestli si to už psal, tak sorry. Ovšem na seřízení plovákové komory to nemá vliv.
Napsal: úte čer 12, 2007 14:13
od Křečík Barbuška
Pája píše:Já mám na 1,7 karb Ozon, trysky a vzdušníky 112/150 a 150/150, hladinu 8,5mm a dálky jezdim pod sedm litrů stylem Lážo plážo do devadesáti km/h.
Těch 8,5 má nějaké logické odůvodnění?
Napsal: úte čer 12, 2007 14:22
od Jirka 2103
Karburátor je WEBER
(mechanická 2. komora)
jinak co se týče toho modelového roku 1975 nejsem si jím na 100% jist, ale vzhledem k tomu, že první registrace proběhla 2.1.1976 usuzuji, že to s velkou pravděpodobností bude 75tka
Dá se to kdyžtak nějak odlišit podle nějakých detailů? (75/76)
Dík
Napsal: úte čer 12, 2007 14:30
od Vašátor
Určitě se to poznat dá. Během celé výroby proběhla spousta modifikací. Zkus nastudovat Tůmu (
http://ladaklub.com - technika - knihovna) a určitě tam vypátráš různé detaily dle roků výroby.
Ovšem píšeš rok 75/76, ale že dle čísla na karburátoru máš mít hladinu v plovákové komoře nastavenou na 6,5mm .... což mi moc nesedí. Karburátory s tímto nastavením se používaly až od roku 1977 (+- ... znáte rusáky).
P.S Na pravém boku bloku motoru je nálitek s přesným datumem výroby bloku. Takto lze alespoň poznat přesný den odlití bloku motoru - i když ne kompletaci auta.
Napsal: úte čer 12, 2007 14:48
od Štěpán
Little Red Riding Hood píše:vladimire: tim pádem máš karb OZON 2107 -je podtlakovej..
štěpáne: 7,5 se nastavuje hladina ve WEBRECH a 6,5 se nastavuje v OZONECH....
Mám dva manuály na ladu 2103. Jeden je v češtině hnědej a druhej v ruštině modrej z roku 1977. V tý ruský je hladina na 6,5mm a je to WEBER. Pokusím se to naskenovat a vložit sem.
Napsal: úte čer 12, 2007 15:18
od Štěpán
Tady to je.
Napsal: stř čer 13, 2007 12:51
od Jirka 2103
Hmm, kouknu na ten blok. Dík
Jinak z mé strany omluva - Koukal jsem na číslo karburátoru - podle Tůmy to je ten typ kde mají být oba vzdušníky 150
Ale podle manuálu k autu ne
Ten uvádí ten druhý typ karburátoru
No což, o víkendu tam vrátim ty 150ky....
To je ale bordel v tý literatuře
Napsal: čtv čer 14, 2007 07:44
od Myso
na tumu sa nespoliehaj, casto keca
Napsal: čtv čer 14, 2007 20:01
od Laďuša
Takže Vladimíre......z této debaty jsem nějak nevyčet, co vlastně teda opravdu v autě máš za karbec - 2103, 2106 nebo OZON?
Napsal: pát čer 15, 2007 14:43
od Jirka 2103
Je tam 2103
Teď už s původními tryskami
Napsal: pon čer 25, 2007 05:45
od Pája
Koko Loko píše:Pája píše:Já mám na 1,7 karb Ozon, trysky a vzdušníky 112/150 a 150/150, hladinu 8,5mm a dálky jezdim pod sedm litrů stylem Lážo plážo do devadesáti km/h.
Těch 8,5 má nějaké logické odůvodnění?
O 1 mm nižší hladina - chudší směs - nižší spotřeba, lepší teplý starty.