Napsal: ned dub 01, 2007 23:48
no pravedepodobne kdyz to jezdi celozivotne tak je to na 91 serizeny, v tom pripade az natankusej tak zatoc korektorem smerem ke +
Ten kluk se vyznáMajo píše:.....ale kedze to zistit nevies.......
no jo, to uz vieme, len nevieme na coPuma17 píše:ja tankujem super natural 95 a prilievam Anabex.
ja len ci pouzivanie naturalu nedrbe motor.Majo píše:no jo, to uz vieme, len nevieme na coPuma17 píše:ja tankujem super natural 95 a prilievam Anabex.
uz neni co k tejto teme napisat....
precital, ale odpoved na moju otazku som nenasiel.Marcel píše:pročti si to tady
Puma17 píše:precital, ale odpoved na moju otazku som nenasiel.Marcel píše:pročti si to tady
to ti nestaci? co toto:Vašátor píše:Motory VAZ jsou stavěny na oktanové číslo 93 ... 95 tomu akorát pomůže. NATURAL 95 naprosto v pohodě ... navíc nejsme škodovkáři, kteří musí lít aditiva, páč nemaj ocelová sedla ventilů. Toto se tu probíralo již několikrát, stačí pohledat nebo si přečíst článek na mých stránkách ...
uz veris?Myso píše:ake chranenie sediel ked su ocelove?
a ked tak odporuca sa jazdit 3 nadrze LPG a potom 1 benzin...
Mno, spíš něco podobnýho, už ňákej pátek se to prodávat nesmí........že by takhle riskovali?Blazzen píše:Lidi v Rajhradu mají ještě benzín super 95 olovnatý . To se tak už nevidí