Stránka 3 z 4

Napsal: pát dub 13, 2007 05:51
od Pája
S těma ventilama to není moc přesný, záleží jak moc máš zafrézovaný sedla. Kompresní prostor rovina hlavy nenarušuje. Řek bych, že je tam schod něco přez milimetr. Dneska chci tu hlavu poskládat, tak ještě pro jistotu odfrézuju nějakej materiál z kompresního prostoru. Včetně toho schodu.

Napsal: pát dub 13, 2007 10:53
od Lada Rider
keby mal niekto fotku seriovej hlavy, z dobrym pohladom na spalovaci priestor mozte to dat sem len tak pre porovnanie

Napsal: sob dub 14, 2007 14:30
od Křečík Barbuška
Co chceš přesně vidět na tom spalovacím prostoru, ten schodík? Jinak u hlavy 2101-1003015, údajně snižované o 0,5mm jsem naměřil výšku 112 mm a výšku schodku cca 1,8 mm. Sice to není unifikovaná hlava 21011 - .., nicméněž dle literatůry by měla míti spalovací prostor schodný s unifikovanou.

Napsal: sob dub 14, 2007 14:46
od Little Red Riding Hood
k-l.. čupr fotka.. :!:

Napsal: sob dub 14, 2007 17:36
od Lada Rider
ja mam tak nachuja fotku ze tam neni nic vidiet dokopy, ale mam tu unifikovanu hlavu znizenu o 3mm a schodik je davno minulostou :wink:

Napsal: sob dub 14, 2007 18:34
od Little Red Riding Hood
měřil si tlaky??:

Napsal: ned dub 15, 2007 09:01
od Lada Rider
este nie lebo som to este neposkladal asi na buduci vikend to zlozim.

Napsal: ned dub 15, 2007 10:28
od Pája
Takže: Včera sem sundal hlavu z mojí sedmnáctky a je vysoká 110,8. Úplně stejně vysoká jako hlava, co sem tam včera dal. Tlaky se mi snížily z 11-10-11-10 na 9,5-9-9-9. Hlava kterou sem tam dával měla být údajně snížená o 1,2 mm. Sem z toho docela zmatenej. Buď ta původní hlava byla snížená(což bych neřek(auto chodilo na garančky)), nebo začali Rusové na sedmnáctky dávat snížený hlavy, nebo ta hlava, kterou sem tam dal vůbec snižovaná nebyla...

Napsal: ned dub 15, 2007 11:38
od Lada Rider
a nebude to tak, ze co hlava to original? :D

Napsal: ned dub 15, 2007 13:38
od Little Red Riding Hood
hmm.. pájo a robil si na tej hlavě GO??. hlavně sedal ventilu??. zabrušoval si??::

Napsal: pon dub 16, 2007 06:00
od Pája
Little Red Riding Hood píše:hmm.. pájo a robil si na tej hlavě GO??. hlavně sedal ventilu??. zabrušoval si??::
Hlava byla samozřejmě po GO, ale odbrušoval sem i nějaký místa v kompresnim prostoru a ventily sou zabroušený hlouběji, tak usuzuju, že se komprese mohla snížit i když je výška zhruba stejná. Opravdu to vypadá, že co hlava to originál. Jen ještě nevim, jestli se náhodou na sedmnáctku nedávaly nižší hlavy. Neví někdo?

Napsal: pon dub 16, 2007 09:16
od Myso
hmm ty tam tusim fakt chces natlacit turbo ked takto znizujes tlaky :weedman:

Napsal: pon dub 16, 2007 14:28
od Pája
Myso píše:hmm ty tam tusim fakt chces natlacit turbo ked takto znizujes tlaky :weedman:
Ty musíš vždycky něco vykecat, co? Turbo? CHCI!!!

Napsal: pát dub 20, 2007 06:11
od Pája
Sundával teda někdo hlavu ze sedmnáctky a porovnával ji s hlavou z jiných motorů???

Napsal: pát dub 20, 2007 08:04
od Majo
jo ja, je uplne rovnaka ako vsetky ostatne hlavy, ktore maju oznacenie nad sacim potrubim a Rusi ich oznacuju ako "usposobene na pouzivanie bezolovnateho benzinu"....
pravdepodobne Ti ide o vysku a tvar spalovacieho priestoru a ten je rovnaky u vsetkych...

dokonca som sundaval aj hlavu z Nivy 1,7MPI a tiez je stejna, akurat ma dorobene uchytenie na snimac vacky....