Vyska hlavy

Moderátor: Moderátoři

Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

S těma ventilama to není moc přesný, záleží jak moc máš zafrézovaný sedla. Kompresní prostor rovina hlavy nenarušuje. Řek bych, že je tam schod něco přez milimetr. Dneska chci tu hlavu poskládat, tak ještě pro jistotu odfrézuju nějakej materiál z kompresního prostoru. Včetně toho schodu.
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

keby mal niekto fotku seriovej hlavy, z dobrym pohladom na spalovaci priestor mozte to dat sem len tak pre porovnanie
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Co chceš přesně vidět na tom spalovacím prostoru, ten schodík? Jinak u hlavy 2101-1003015, údajně snižované o 0,5mm jsem naměřil výšku 112 mm a výšku schodku cca 1,8 mm. Sice to není unifikovaná hlava 21011 - .., nicméněž dle literatůry by měla míti spalovací prostor schodný s unifikovanou.
Přílohy
sp.JPG
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

k-l.. čupr fotka.. :!:
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ja mam tak nachuja fotku ze tam neni nic vidiet dokopy, ale mam tu unifikovanu hlavu znizenu o 3mm a schodik je davno minulostou :wink:
СЕКТОР ГАЗА парты
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

měřil si tlaky??:
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

este nie lebo som to este neposkladal asi na buduci vikend to zlozim.
СЕКТОР ГАЗА парты
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Takže: Včera sem sundal hlavu z mojí sedmnáctky a je vysoká 110,8. Úplně stejně vysoká jako hlava, co sem tam včera dal. Tlaky se mi snížily z 11-10-11-10 na 9,5-9-9-9. Hlava kterou sem tam dával měla být údajně snížená o 1,2 mm. Sem z toho docela zmatenej. Buď ta původní hlava byla snížená(což bych neřek(auto chodilo na garančky)), nebo začali Rusové na sedmnáctky dávat snížený hlavy, nebo ta hlava, kterou sem tam dal vůbec snižovaná nebyla...
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

a nebude to tak, ze co hlava to original? :D
СЕКТОР ГАЗА парты
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

hmm.. pájo a robil si na tej hlavě GO??. hlavně sedal ventilu??. zabrušoval si??::
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Little Red Riding Hood píše:hmm.. pájo a robil si na tej hlavě GO??. hlavně sedal ventilu??. zabrušoval si??::
Hlava byla samozřejmě po GO, ale odbrušoval sem i nějaký místa v kompresnim prostoru a ventily sou zabroušený hlouběji, tak usuzuju, že se komprese mohla snížit i když je výška zhruba stejná. Opravdu to vypadá, že co hlava to originál. Jen ještě nevim, jestli se náhodou na sedmnáctku nedávaly nižší hlavy. Neví někdo?
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

hmm ty tam tusim fakt chces natlacit turbo ked takto znizujes tlaky :weedman:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Myso píše:hmm ty tam tusim fakt chces natlacit turbo ked takto znizujes tlaky :weedman:
Ty musíš vždycky něco vykecat, co? Turbo? CHCI!!!
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Sundával teda někdo hlavu ze sedmnáctky a porovnával ji s hlavou z jiných motorů???
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

jo ja, je uplne rovnaka ako vsetky ostatne hlavy, ktore maju oznacenie nad sacim potrubim a Rusi ich oznacuju ako "usposobene na pouzivanie bezolovnateho benzinu"....
pravdepodobne Ti ide o vysku a tvar spalovacieho priestoru a ten je rovnaky u vsetkych...

dokonca som sundaval aj hlavu z Nivy 1,7MPI a tiez je stejna, akurat ma dorobene uchytenie na snimac vacky....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“