Zapalování...
Moderátor: Moderátoři
Já myslel že se chceš zbavit VN části rozdělovače (víčko palec)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Nie, ja som si len zasnival, zeby som takto nejako zvacsil energiu iskry Ale to ja len tak...Saša píše:Já myslel že se chceš zbavit VN části rozdělovače (víčko palec)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
zvecsovat energiu iskry je sice pekne ale od urcitej hodnoty je to uplne zbytocne. Proste ide tam oto aby sa zapalila zmes. Ziadne zazraky odtoho necakaj.
Ak na ten bezkontakt das nejaky jednoduchy obvod s dvomi tranzistormi tak moc toho neziskas lebo sytenie cievky je priamo umerne velkosti prudu casu. Ak ten prud das velky tak na volnobeh bude cievka dostavat na papulu ak bude maly tak zase vo vysokych otackach nebude energia dostatocna. Proste potrebujes tam obvod ktory ti zabezpeci ze sytenie cievky bude konstantne pocas celeho rozsahu otacok motora. Uz som tu raz daval schemu s obvodom l482 ktory je priamo nato urceny. Vzhladom ktomu ze rozdelovace sa uz nejaku tu dobu nepouzivaju je problem tento obvod zohnat. Pokial moc nechces laborovat s elektrikou tak tam proste daj ten ladacky komutator a cievku bud zo samary alebo z fataka a mas po probleme.
Ak na ten bezkontakt das nejaky jednoduchy obvod s dvomi tranzistormi tak moc toho neziskas lebo sytenie cievky je priamo umerne velkosti prudu casu. Ak ten prud das velky tak na volnobeh bude cievka dostavat na papulu ak bude maly tak zase vo vysokych otackach nebude energia dostatocna. Proste potrebujes tam obvod ktory ti zabezpeci ze sytenie cievky bude konstantne pocas celeho rozsahu otacok motora. Uz som tu raz daval schemu s obvodom l482 ktory je priamo nato urceny. Vzhladom ktomu ze rozdelovace sa uz nejaku tu dobu nepouzivaju je problem tento obvod zohnat. Pokial moc nechces laborovat s elektrikou tak tam proste daj ten ladacky komutator a cievku bud zo samary alebo z fataka a mas po probleme.
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Trevor,asi si ma dobre nepochopil Jasne, ze tam chcem dat original zapalovanie bezkontaktne s jednou cievkou. Nad dvoma cievkami som uvazoval s klasickym zapalovanim
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)