Stránka 3 z 3

Napsal: pát led 12, 2007 00:38
od Honza 21061
Kolísání napětí (intenzity světel, budíků) může mít na svědomí i vadná dioda v alternátoru...

Jen tak pro odlehčení. Přečtěte si 5. příspěvek od začátku (můj, týden starý). Jasný příklad, že existuje něco jako "radši to nezakřikni". Dnes mi ten akumulátor z ničeho nic zcela odešel... :( Ale klobouk dolů za devítileté bezchybné fungování.

Napsal: pát led 12, 2007 06:50
od Pája
Honza 21061 píše:Kolísání napětí (intenzity světel, budíků) může mít na svědomí i vadná dioda v alternátoru...
Altík sem měnil...

Napsal: pon led 29, 2007 19:16
od Michal Pokorný
No, snad se to sem hodí. Mám také takový prapodivný problém s dobíjením u typu 21044. Normálně to dobíjí ovšem občas (cca každých 100 km) vyletí ručička na měřáku dobíjení až nadoraz na konec červeného políčka a světla se rozsítí tak že osvítím široké okolí 10 km, celý tento úkaz trvá max. 10 vteřin a pak se to vrátí do normálu. Časem jsem zjistil, že pomáhá prošlápnout plyn - vytočit to tak na 6-7 tis.otáček v tom případě se to vrátí do normálu ihned. Zajímalo by mě, jestli se tato závada odstraní výměnou regulátoru v alternátoru, nebo jestli budu muset vyměnit celý altík? :(

Napsal: pon led 29, 2007 23:32
od George DeLorean
Mno vypada to na regulator. :)

Napsal: úte led 30, 2007 07:32
od Křečík Barbuška
Spíše bych tipnul na nějaký přechoďák, polovodič většinou zdechá nevratně, rozdělat a vyčistit.

Napsal: úte led 30, 2007 09:38
od Sender
Pokud tam je kontaktový regulátor tipnul bych si ,že se přilepuje kontakt relé.
V mém případě to byl tento problém.
Doporučoval bych překontrolovat všechny spoje a kontakty co s tím mají něco společného.

Napsal: úte led 30, 2007 21:04
od Křečík Barbuška
U 21044 bych "kontaktový" regulátor nečekal, spíše nějaký altec od BOSCHe (pokud to bude exportní verze na západ) nebo něco podobného záludného, každopádně to bude mít regulaci přidělanou na sobě.

Napsal: úte led 30, 2007 21:18
od Michal Pokorný
Jo jo, má to ten regulátor přímo součástí alternátoru. to je mi právě divné. Kdyby to byla klasika s tím kontaktovým regulátorem tak bych tuto poruchu pochopil, ale u toho novějšího? Když tak nad tím přemýšlím tak co jiného by mohlo způsobovat přebíjení než regulátor,ale u tohoto bezkontaktního typu bych předpokládal že jak jednou umře tak napořád. No, nevím zkusím to rozebrat, vyčistit a tak, ale moc si od toho neslibuji.