Stránka 3 z 4

Napsal: stř pro 27, 2006 22:36
od Malda
Pokud to bude mit 140 koni, tak by to zkousla i seriova prevodovka.

Napsal: stř pro 27, 2006 22:43
od Pavel04
Marek me donutil zamyslet se nad zatezi kroutakem a vykonem a jde o to ze se ty veci nici silou a ne vykonem(sila rozdelena do vice otacek) as proto bych se obaval prave tech 191 NM nebo kolik to bylo... Mozna i o neco malicko vic, vzhledem k upravenemu vyfukovemu potrubi

Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P

Napsal: stř pro 27, 2006 23:02
od Vašátor
Pavel04 píše:Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P
To by mě taky zajímalo :D.

Ono totiž vážně nejvíc záleží na krouťáku. I když to jde vlastně tak trochu ruku v ruce (co se týká opotřebení).

Napsal: stř pro 27, 2006 23:05
od Pavel04
hmmkdybych mel predelavat prevodovku tak se na to ais vy.... a udelam naopak pouhy snizeni hlavy nabrouseni vacek el. zapalko (tak jako tak) a par dalsich "blbosti "

Napsal: stř pro 27, 2006 23:09
od Malda
Pavel04 píše:Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P
Vychazim z popisu dobovejch aut Metalexu. :) " Převodovka byla zcela seriová, takže první tři stupně byly dost krátké." Je to z clanku o Lade 1600MTX. Mela vykon 135 koni a pri zavode to dostavalo radnej zahul, takze na bezny jezdeni by to mohlo vydrzet. A prinejhorsim tam dej zatim 4Q a kdyz se rozlitne, tak ztratis 400Kc a budes to resit dal :mrgreen:

Napsal: sob pro 30, 2006 22:45
od Myso
v prahe mam kontakt na chlapa co robi tesnenia pod hlavou, moje stalo 800kc bez DPH :)

Napsal: úte led 02, 2007 11:22
od Pavel04
Malda píše:
Pavel04 píše:Jo a jednina otazecka neber to jako rypani, ale z jakych informaci vychazis kdzy rikias ze seriova prevodovka vydrzi 140ps? Nebo si to zkousel? :twisted: :P
Vychazim z popisu dobovejch aut Metalexu. :) " Převodovka byla zcela seriová, takže první tři stupně byly dost krátké." Je to z clanku o Lade 1600MTX. Mela vykon 135 koni a pri zavode to dostavalo radnej zahul, takze na bezny jezdeni by to mohlo vydrzet. A prinejhorsim tam dej zatim 4Q a kdyz se rozlitne, tak ztratis 400Kc a budes to resit dal :mrgreen:
Zajimavej napad :idea:

Napsal: sob lis 17, 2007 01:19
od OndrejGTi
Malda píše:Převodovka byla zcela seriová
Staci sa zamysliet aky krutiaci moment je na prevodovke pri rychlom pusteni spojky, na jednej strane motor so zotrvacnikom, na druhej tocive casti+odpor trecej sily vozovka-kolesa... takze moj nazor je nechat seriove veci, kym sa neukaze v praxi, ze niektora cast nestacila.

Napsal: ned lis 18, 2007 22:15
od Ondra 07
OndrejGTi píše:... takze moj nazor je nechat seriove veci, kym sa neukaze v praxi, ze niektora cast nestacila.
S tim souhlasim, taky to tak necham... Driv jsem trpel nemoci, kazdy origo dil hodit co nejdal do kopriv bez ohledu na stav a nahradit ho novym, ci "udajne" vylepsenym. Ale uz jsem se vylecil po tom co se mi 75% techto "novych, lepsich dilu" totalne rozesralo po jedne sezone.Podotykam ze jsem spise "vykendovy ridic",auto mam pro zabavu, takze najezdim malo km...

Jedinou vec co bych na 200Nm nedoporucoval je origo spojka, myslim ze Sachska vydrzi, kdyz se s tim bude jezdit slusne nikoli "cmelak style" FULLPULL :ANAL:

Napsal: ned lis 18, 2007 23:11
od Trevor
ak sa mylim tak ma opravte :oops:
IMHO ten kutak bude robit znacne problemy vsetkemu co bude za motorom. Treba si uvedomit ze atmosfericky motor a este ktomu s karburatorom ma krutak "dost vysoko" takze tam to az tak moc netrpi ale u turba je posunuty odost nizsie. To co je teraz max cca 130nm pri 3600 bude potom uz pri 2000rpm a hlavne rozjazdy budu davat spojke a vsetkemu ostatnemu dobre na p**u Alebo iny priklad pojde sa do kopca na 5q cca 90km/h Staci nato hociaka hrackarska 1200 ktora vtych otackach nema skoro ziadny krutak aby ta prevodovka zavijala ako uderena a teraz tam bude krutak cca 180nm tak tu prevodovku budu musiet pocut este aj vodici v okoloiducich autach

Napsal: pon lis 19, 2007 12:09
od Ondra 07
To Trevor: Na 5q do kopecka 90km/h s 1200? A este by mela zrychlovat? To vychazi okolo 2000ot./min zhruba a potom by akorat klesaly dokud by ta 1200 neskytla naposledy.Jinymi slovy tato situace na seriove 1200 nemuze nastat, jedine tak 1200 TDI a jeste by tomu musel pomahat elektromotor... (Lexus hybrid drive) :P Ale zpet k tvoji myslence, mas pravdu v tom ze s tim turbomotorem budou dily trpet vice nez s atmosferou kvuli vysimu krout pri nizsich otackach.Ale ja stejne verim ze sovetska maschina to vydrzi. Ten zvuk co (jakoby elektro) co vydava 5q je myslim zpusoben kontrukci soukoli a neznamena ze prevodovka trpi, me to dela taky a se zvysujicimi otackami se zesiluje, a cim vyssi otacky tim mensi koroutak,jak "grafove" tak fyzikalne.Takze tyhle veci spolu podle me nesouvisi.Ikdyz jak Blahout v Pribrami honil sunky svoji 07 a "louskal" tam kvalty zuby nezuby tak to znelo jako by mel misto prevodovky pistalku... Tezko rict, ma tam Hawelland nebo jak se to pise...

Napsal: pon lis 19, 2007 12:39
od Trevor
Tu vobec nejde o zrychlovanie ale oto zavijanie a cim viecej tomu nalozis (jasne ze nie s 1200) tak oto viacej. To ze je to zle navrhnute to je iny problem ale aj tak ta prevodovka bude mat co robit aby to uniesla. Inak povedane ja by som tym ruskym veciam moc neveril. Aj tak su to vsetko dohady a ukaze sa to az ked to bude jazdit.

Na druhu stranu ja by som sa v prvom rade venoval podvozku a brzdam lebo skoncit na strome bude asi jednoduksie ako odjebat spojku :wink:

Napsal: pon lis 19, 2007 13:44
od Malda
Ondra 07 píše:"louskal" tam kvalty zuby nezuby tak to znelo jako by mel misto prevodovky pistalku... Tezko rict, ma tam Hawelland nebo jak se to pise...
Spis to bude primym zubem ...

Napsal: pon lis 19, 2007 16:47
od Vašátor
Ondra 07 píše: Na 5q do kopecka 90km/h s 1200? A este by mela zrychlovat? To vychazi okolo 2000ot./min ...
A co se ti na tom nezdá? Moje seriová 12ka toto bez problému zvládá. I když o nějakém extra zrychlení se mluvit nedá.... Taky hodně záleží na difecu, že...

Napsal: pon lis 19, 2007 20:43
od Ondra 07
Vašátor píše:Taky hodně záleží na difecu, že...
Tak jasne, je nepatrim mezi "macky" co se jim za riti krouti 4,3 na 13" :P Ja toho myho retezaka drtim na 3,9 :ANAL: Ale mymochodem 5q na 1200 je zverina, to je trapeni malych "zvyratek" a ty se ti vubec nechlub, Herodesi jeden oranzovej... :lol: