Stránka 3 z 4

Napsal: pon črc 16, 2007 17:33
od Křečík Barbuška
Vaše problémy bych chtěl mít :lol: .

Napsal: pon črc 16, 2007 18:53
od Michal Pokorný
Pool píše:
Myso píše:chlapi tuma je oskenovany v kniznici...
Tak tam je opravdu 60 l , tak se omlouvám dmatejovi i Acibukovi. V mojí knížce je opravdu 6 l... :wink:
Pravděpodobně se jedná o první vydání Tůmy z roku 1976, tak to ti v té knížce chybí papír který v té knížce byl vložen a jsou na něm napsány opravy chybného textu.
Je tam těch chyb více.

Napsal: pon črc 16, 2007 23:07
od Acibuk
mě je to celkem jedno, jen jsem se ozval, protože jsem to studoval pro kámoše, který si stěžoval, že origo čerpadlem nenakrmí karburátory na š110r. Jinak dnes mě čerpadlo zase zklamalo a nečerpá.

Čerpadlo

Napsal: stř črc 18, 2007 18:03
od Martin Kalenda
Mám problém, moje niva za studena jede v pohodě, ale zahřeje se a do kopce začne škubat nebo se úplně zastaví a nejde dopumpovat ani ručně? Počkám až vychladne a jede ok!!!Mám čerpadlo vyměnit? Asi bude KO.Díky za odpověď

Re: Čerpadlo

Napsal: čtv črc 19, 2007 09:20
od Štěpán
Martin Kalenda píše:Mám problém, moje niva za studena jede v pohodě, ale zahřeje se a do kopce začne škubat nebo se úplně zastaví a nejde dopumpovat ani ručně? Počkám až vychladne a jede ok!!!Mám čerpadlo vyměnit? Asi bude KO.Díky za odpověď
Tak stejnej problem jsem měl na Samaře. Pomohlo se podívat na zpětný ventily v čerpadle. Případně zkontroluj to čistící sejtko.
Taky může být problem někde v malinko prasklý hadici, ale je to málo pravděpodobný.

Napsal: čtv črc 19, 2007 10:11
od Luděk Ondrůch
Podívej se na sítko v palivovým čerpadle a na sítko na vstupu do karburátoru. Zkus na zahřátým motoru (když to chcípne) sundat palivovou hadici od karburátoru a vyzkoušej jestli při ručním pumpování z ní půjde benzín. Pokud je čerpadlo v pořádku tak musí stříkat.

Napsal: čtv črc 19, 2007 21:02
od Pisty
Mne benzin trocha vychadza okolo membrany. Mam nove cerpadlo a to robi to iste. Vsetok benzin co som mal mi pomali ale iste po kvapkach vytiekol. Chcem dat na tu hadicu ventil lebo na benzin nejazdim.

Napsal: čtv črc 19, 2007 21:12
od Acibuk
takze me cerpadlo funguje tak jak ma do 60kmh, pak nedodava benzin, motor se toci hnany pres kola.. na jednicku to treba do 5000 ot vytocim, ale jak je trojka, na tech 3000, coz je nekde nad 60kmh to zdechne a nic neresi ani opetovne pridavani plynu, musim zpomalit.. nemate nekdo tucha, co s tim? membrana je nova.

Napsal: pát črc 20, 2007 05:37
od Luděk Ondrůch
Acibuk píše:takze me cerpadlo funguje tak jak ma do 60kmh, pak nedodava benzin, motor se toci hnany pres kola.. na jednicku to treba do 5000 ot vytocim, ale jak je trojka, na tech 3000, coz je nekde nad 60kmh to zdechne a nic neresi ani opetovne pridavani plynu, musim zpomalit.. nemate nekdo tucha, co s tim? membrana je nova.
Máš podobnej problém jako byl na Oce, pomohla až výměna čerpadla za jiné. V nízkých otáčkách a při rozjezdu to šlo, ale při vyšších otáčkách nedokázalo čerpadlo dát dostatek benzínu a motor v okamžiku kdy si vysál benzín z plovákové komory tak zdechl. Po ručním dopumpování to zase chvíli jelo.

Napsal: pát črc 20, 2007 11:20
od Acibuk
no, mě stačí spadnout na volnoběžné otáčky, pak se to zase roztočí. Zkusím pořešit nějaký lepší čerpadlo.

Napsal: ned črc 22, 2007 22:49
od janci
Acibuk píše:takze me cerpadlo funguje tak jak ma do 60kmh, pak nedodava benzin, motor se toci hnany pres kola.. na jednicku to treba do 5000 ot vytocim, ale jak je trojka, na tech 3000, coz je nekde nad 60kmh to zdechne a nic neresi ani opetovne pridavani plynu, musim zpomalit.. nemate nekdo tucha, co s tim? membrana je nova.
skus este vymenit tu tycku,lebo moze byt uz opotrebena, a ked ne,ta cele cerpadlo z vrakaca:D

Napsal: pon črc 23, 2007 16:40
od Acibuk
čerpadel mám doma plnou krabici, tak jsem přemýšlel, koukal a kontroloval. Problém byl odstraněn - i přesto, že byl palivový filtr téměř čistý (kontroloval jsem ho několikrát vizuálně, bez vyjmutí, až na chlupy z markového Denyho nic zajímavého:)), ale když jsem ho až po zgenerálkování čerpadla vyjmul při již beznadějném posledním kroku měnění hadic za nové jsem zjistil, že ve filtru bylo ve vstupní trubičce zaražené cínové tělísko s kouskem drátku. Docela nafest, takže jsem rovnou vyměnil filtr, hadice, čerpadlo, koupil novou memránu, přetáhl kabel k ventilu atd.:) Poučení pro všechny a pro mě nejvíc.

Napsal: pát kvě 29, 2009 20:44
od Křečík Barbuška
Trošku to tu oživím, byla dvojnásobně otestována životnost nových membrán a vychází to na necelý rok. Otázkou je jak moc tomu škodí provoz na LPG, sice by po uzavření ventilu mělo dojít k zastavení čerpání neb je naplněno, ale vzhledem k tomu, že často u rozhycovaného motoru (dlouhá cesta v létě) nelze přepnout z plynu na benzín neb benzín neteče, pomáhá, až schlazení čerpadla. Mám pocit, že dojde k "odpaření" benzínu a čerpadlo pak tepe na sucho. Také tomu asi nesvědčí agresivita přehřátého benzínu. Pro zajímavost, membrána v místě styku s benzínem postrádá gumu, zbyla jen síťka, druhá byla "načatá" s drobným obnažením síťky (tudy tekl benzín), třetí membrána jen otlačená bez perforace, statečně bránila benzínu v proniknutí do oleje. A to se prosím jako blb před každým delším parkováním zdržuji přepínáním z plynu na benzín, abych čerpadlo šetřil :mrgreen: .

Napsal: pát kvě 29, 2009 21:46
od popest
Tak to je drsný... Na to auto se fakt nevyplatí koupit něco nového... Jestli to bude takhle pokračovat, tak by asi úplně nejlepší bylo, sehnat nějakého výrobce, který by dokázal vyrobit všechny možný těsnění na zakázku... Já si rád připlatim, když mi to pak vydrží zase nějakých 10 let.

Napsal: ned kvě 31, 2009 10:26
od Cory
Najlepsie by asi bolo urobit prepad do nadrze, nech to pumpuje dookola