Těsnost palivového čerpadla

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Vaše problémy bych chtěl mít :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Pool píše:
Myso píše:chlapi tuma je oskenovany v kniznici...
Tak tam je opravdu 60 l , tak se omlouvám dmatejovi i Acibukovi. V mojí knížce je opravdu 6 l... :wink:
Pravděpodobně se jedná o první vydání Tůmy z roku 1976, tak to ti v té knížce chybí papír který v té knížce byl vložen a jsou na něm napsány opravy chybného textu.
Je tam těch chyb více.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

mě je to celkem jedno, jen jsem se ozval, protože jsem to studoval pro kámoše, který si stěžoval, že origo čerpadlem nenakrmí karburátory na š110r. Jinak dnes mě čerpadlo zase zklamalo a nečerpá.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Martin Kalenda
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
Bydliště: Valdek

Čerpadlo

Příspěvek od Martin Kalenda »

Mám problém, moje niva za studena jede v pohodě, ale zahřeje se a do kopce začne škubat nebo se úplně zastaví a nejde dopumpovat ani ručně? Počkám až vychladne a jede ok!!!Mám čerpadlo vyměnit? Asi bude KO.Díky za odpověď
Štěpán

Re: Čerpadlo

Příspěvek od Štěpán »

Martin Kalenda píše:Mám problém, moje niva za studena jede v pohodě, ale zahřeje se a do kopce začne škubat nebo se úplně zastaví a nejde dopumpovat ani ručně? Počkám až vychladne a jede ok!!!Mám čerpadlo vyměnit? Asi bude KO.Díky za odpověď
Tak stejnej problem jsem měl na Samaře. Pomohlo se podívat na zpětný ventily v čerpadle. Případně zkontroluj to čistící sejtko.
Taky může být problem někde v malinko prasklý hadici, ale je to málo pravděpodobný.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Podívej se na sítko v palivovým čerpadle a na sítko na vstupu do karburátoru. Zkus na zahřátým motoru (když to chcípne) sundat palivovou hadici od karburátoru a vyzkoušej jestli při ručním pumpování z ní půjde benzín. Pokud je čerpadlo v pořádku tak musí stříkat.
VAZ 1117
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Mne benzin trocha vychadza okolo membrany. Mam nove cerpadlo a to robi to iste. Vsetok benzin co som mal mi pomali ale iste po kvapkach vytiekol. Chcem dat na tu hadicu ventil lebo na benzin nejazdim.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

takze me cerpadlo funguje tak jak ma do 60kmh, pak nedodava benzin, motor se toci hnany pres kola.. na jednicku to treba do 5000 ot vytocim, ale jak je trojka, na tech 3000, coz je nekde nad 60kmh to zdechne a nic neresi ani opetovne pridavani plynu, musim zpomalit.. nemate nekdo tucha, co s tim? membrana je nova.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Acibuk píše:takze me cerpadlo funguje tak jak ma do 60kmh, pak nedodava benzin, motor se toci hnany pres kola.. na jednicku to treba do 5000 ot vytocim, ale jak je trojka, na tech 3000, coz je nekde nad 60kmh to zdechne a nic neresi ani opetovne pridavani plynu, musim zpomalit.. nemate nekdo tucha, co s tim? membrana je nova.
Máš podobnej problém jako byl na Oce, pomohla až výměna čerpadla za jiné. V nízkých otáčkách a při rozjezdu to šlo, ale při vyšších otáčkách nedokázalo čerpadlo dát dostatek benzínu a motor v okamžiku kdy si vysál benzín z plovákové komory tak zdechl. Po ručním dopumpování to zase chvíli jelo.
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

no, mě stačí spadnout na volnoběžné otáčky, pak se to zase roztočí. Zkusím pořešit nějaký lepší čerpadlo.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Acibuk píše:takze me cerpadlo funguje tak jak ma do 60kmh, pak nedodava benzin, motor se toci hnany pres kola.. na jednicku to treba do 5000 ot vytocim, ale jak je trojka, na tech 3000, coz je nekde nad 60kmh to zdechne a nic neresi ani opetovne pridavani plynu, musim zpomalit.. nemate nekdo tucha, co s tim? membrana je nova.
skus este vymenit tu tycku,lebo moze byt uz opotrebena, a ked ne,ta cele cerpadlo z vrakaca:D
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

čerpadel mám doma plnou krabici, tak jsem přemýšlel, koukal a kontroloval. Problém byl odstraněn - i přesto, že byl palivový filtr téměř čistý (kontroloval jsem ho několikrát vizuálně, bez vyjmutí, až na chlupy z markového Denyho nic zajímavého:)), ale když jsem ho až po zgenerálkování čerpadla vyjmul při již beznadějném posledním kroku měnění hadic za nové jsem zjistil, že ve filtru bylo ve vstupní trubičce zaražené cínové tělísko s kouskem drátku. Docela nafest, takže jsem rovnou vyměnil filtr, hadice, čerpadlo, koupil novou memránu, přetáhl kabel k ventilu atd.:) Poučení pro všechny a pro mě nejvíc.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Trošku to tu oživím, byla dvojnásobně otestována životnost nových membrán a vychází to na necelý rok. Otázkou je jak moc tomu škodí provoz na LPG, sice by po uzavření ventilu mělo dojít k zastavení čerpání neb je naplněno, ale vzhledem k tomu, že často u rozhycovaného motoru (dlouhá cesta v létě) nelze přepnout z plynu na benzín neb benzín neteče, pomáhá, až schlazení čerpadla. Mám pocit, že dojde k "odpaření" benzínu a čerpadlo pak tepe na sucho. Také tomu asi nesvědčí agresivita přehřátého benzínu. Pro zajímavost, membrána v místě styku s benzínem postrádá gumu, zbyla jen síťka, druhá byla "načatá" s drobným obnažením síťky (tudy tekl benzín), třetí membrána jen otlačená bez perforace, statečně bránila benzínu v proniknutí do oleje. A to se prosím jako blb před každým delším parkováním zdržuji přepínáním z plynu na benzín, abych čerpadlo šetřil :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Tak to je drsný... Na to auto se fakt nevyplatí koupit něco nového... Jestli to bude takhle pokračovat, tak by asi úplně nejlepší bylo, sehnat nějakého výrobce, který by dokázal vyrobit všechny možný těsnění na zakázku... Já si rád připlatim, když mi to pak vydrží zase nějakých 10 let.
Cory
Příspěvky: 11607
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Najlepsie by asi bolo urobit prepad do nadrze, nech to pumpuje dookola
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“