Napsal: pon led 08, 2007 13:08
No to že nejde ručně načerpat palivo se přece nemusí vidět. To je v páčce cejtit.
Jinak s tím dotahováním kroucením atd. Víko karburátoru drží 5 šroubů.
2 jsou v páru. Ale ten poslední, vedle difuzerů je často problém. Jeho dotažením se tělo karburáotru velmi snadno ohne a je to divný, rozebral jsem několik karburátorů, které mezeru neměly a po nasazení nového těsnění a sesazení (ne dotažení) najedou mezi víkem a tělem karburátoru byla mezera a těsnění volné.
Jediné řešení srovnat tělo karburátoru, nebo smontovat s mezerou a omazat silikonem.
Sice je to Weber, ale při otevření druhé klapky to škubne, Marek to na srazu šteloval a i on to svedl právě na tu mezeru.
Proto vše dotahovat do sednutí materiálu, ne do tažení materiálu.
Upevňovací matice karburátoru k sání vybavit plochou podložkou, pérovou podložkou a matici dotáhnout do sednutí pérové podložky, s maximálním citem. (pérovka dodá potřebné předpětí k dosednutí)
Těsnění vždy před montáží nové.
Vazelínu ano, já jí dávám na přírubu, jinam mi přijde zbytečná. Ona je ale asi zbytečná i na tu přírubu, protože vazelína s teplotou měkkne a případná netěsnost kterou zacelila stejně povolí. Nevím, teprve teď jsem nad tím začal přemýšlet.
Něco jiného je taková podkova víka ventilů u řemenových motorů (Sierra OHC, tam to vazelínu, nebo rovnou silikon chce, aby to pěkně sklouzlo a těsnění se nepřetrhlo.)
Kde něco netěsní, tak přetěsnit, či dotěsnit, nebo zkusit, zda se to nepovolilo, v žádném případě "dotáhnout na krev".
Jinak s tím dotahováním kroucením atd. Víko karburátoru drží 5 šroubů.
2 jsou v páru. Ale ten poslední, vedle difuzerů je často problém. Jeho dotažením se tělo karburáotru velmi snadno ohne a je to divný, rozebral jsem několik karburátorů, které mezeru neměly a po nasazení nového těsnění a sesazení (ne dotažení) najedou mezi víkem a tělem karburátoru byla mezera a těsnění volné.
Jediné řešení srovnat tělo karburátoru, nebo smontovat s mezerou a omazat silikonem.
Sice je to Weber, ale při otevření druhé klapky to škubne, Marek to na srazu šteloval a i on to svedl právě na tu mezeru.
Proto vše dotahovat do sednutí materiálu, ne do tažení materiálu.
Upevňovací matice karburátoru k sání vybavit plochou podložkou, pérovou podložkou a matici dotáhnout do sednutí pérové podložky, s maximálním citem. (pérovka dodá potřebné předpětí k dosednutí)
Těsnění vždy před montáží nové.
Vazelínu ano, já jí dávám na přírubu, jinam mi přijde zbytečná. Ona je ale asi zbytečná i na tu přírubu, protože vazelína s teplotou měkkne a případná netěsnost kterou zacelila stejně povolí. Nevím, teprve teď jsem nad tím začal přemýšlet.
Něco jiného je taková podkova víka ventilů u řemenových motorů (Sierra OHC, tam to vazelínu, nebo rovnou silikon chce, aby to pěkně sklouzlo a těsnění se nepřetrhlo.)
Kde něco netěsní, tak přetěsnit, či dotěsnit, nebo zkusit, zda se to nepovolilo, v žádném případě "dotáhnout na krev".