karburátor...jako obvykle zase problém:(

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4266
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

No to že nejde ručně načerpat palivo se přece nemusí vidět. To je v páčce cejtit.
Jinak s tím dotahováním kroucením atd. Víko karburátoru drží 5 šroubů.
2 jsou v páru. Ale ten poslední, vedle difuzerů je často problém. Jeho dotažením se tělo karburáotru velmi snadno ohne a je to divný, rozebral jsem několik karburátorů, které mezeru neměly a po nasazení nového těsnění a sesazení (ne dotažení) najedou mezi víkem a tělem karburátoru byla mezera a těsnění volné.
Jediné řešení srovnat tělo karburátoru, nebo smontovat s mezerou a omazat silikonem.
Sice je to Weber, ale při otevření druhé klapky to škubne, Marek to na srazu šteloval a i on to svedl právě na tu mezeru.
Proto vše dotahovat do sednutí materiálu, ne do tažení materiálu.
Upevňovací matice karburátoru k sání vybavit plochou podložkou, pérovou podložkou a matici dotáhnout do sednutí pérové podložky, s maximálním citem. (pérovka dodá potřebné předpětí k dosednutí)
Těsnění vždy před montáží nové.
Vazelínu ano, já jí dávám na přírubu, jinam mi přijde zbytečná. Ona je ale asi zbytečná i na tu přírubu, protože vazelína s teplotou měkkne a případná netěsnost kterou zacelila stejně povolí. Nevím, teprve teď jsem nad tím začal přemýšlet.
Něco jiného je taková podkova víka ventilů u řemenových motorů (Sierra OHC, tam to vazelínu, nebo rovnou silikon chce, aby to pěkně sklouzlo a těsnění se nepřetrhlo.)
Kde něco netěsní, tak přetěsnit, či dotěsnit, nebo zkusit, zda se to nepovolilo, v žádném případě "dotáhnout na krev".
Přílohy
Mezera mezi víkem a tělem karburátoru.
Mezera mezi víkem a tělem karburátoru.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Honza 21061 píše: A to je další záhada, jestli jo, proč při zahřátém motoru ten benzín spadne a při studeném ne. Správně by to mělo být naopak- zahřáté těsnění ventilku by mělo být měkčí a lépe dosednout. :shock:
No a nebo to může být také tím, že při vyšších teplotách se benzín rychleji odpařuje.
Teepee píše: Vazelínu ano, já jí dávám na přírubu, jinam mi přijde zbytečná.
Vazelínou mažu veškeré papírové těsnění. Těsnění pak změkne a lépe dosedne při dotahovaní. Navíc při vyšších teplotách vazelína udělá celkem tvrdou skořápku (tenkou). Vazelínou mažu i těsnění pod hlavou a jak panečku drží :-). Hezky se připeče :-)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4266
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Vašátor píše:
Teepee píše:Vazelínu ano, já jí dávám na přírubu, jinam mi přijde zbytečná.
Vazelínou mažu veškeré papírové těsnění. Těsnění pak změkne a lépe dosedne při dotahovaní. Navíc při vyšších teplotách vazelína udělá celkem tvrdou skořápku (tenkou). Vazelínou mažu i těsnění pod hlavou a jak panečku drží :-). Hezky se připeče :-)
Původně jsem myslel jinam na karburátoru mi přijde zbytečná. Ale s tím povolením tvrdého papíru je to fakt. No tak až se zase dostanu k nějakému těsnění opatlám ho co to dá. :wink:
Zkazit se tím narozdíl od silikonu nedá nic.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“