Stránka 3 z 4

Napsal: pon lis 13, 2006 16:17
od dusin
O leštění ojnic sem slyšel,ale u dvoutaktů(údajně to zabraňuje usazování směsi na nich a do válce se jí dostane víc),ale u 4T??

Napsal: pon lis 13, 2006 16:27
od Little Red Riding Hood
Lada Rider píše:to si este nepocul? aby mali v tej olejovej hmlovine co je v bloku mensi odpor aby boli hladke, take riadne motory to maju
:lol: :lol: to je asi poslední věc o kterou bych se v tvém případě pokoušel..

Napsal: pon lis 13, 2006 16:33
od Lada Rider
ale aj u 4T to moze daco pomoct kvoli tomu odporu ale hej hlavne u 2t je to dobre, ked budem mat raz wartburg tak si to spravim 8)

Napsal: pon lis 13, 2006 16:38
od dusin
Na WB se i odfrézovávali ojnic a letovali se na ně trubičky,který potom cákali olej na dno pístů.Údajně dost oblíbená úprava pro motory používané ve člunech.

Napsal: pon lis 13, 2006 17:02
od Lada Rider
fiha to moze by zaujmave nemas dake obr ako to vizera alebo skus to nejake popisat lebo nemam predstavu ako to moze vyzerat? a co je wb :oops:

Napsal: pon lis 13, 2006 17:09
od dusin
WB-WartBurg.Fotku nemám.Bavili jsme se o tom u piva s jednim člunařem-vodním lyžařem.Dělali to kvůli chlazení.Waran se prej v lodi dost přehříval,takže dodatečně chladili dna pístů olejem pomocí rozstřiku.Něco obdobného mám v motorce(Suzuka to používá snad u všech motorů),ale využívají k tomu 2 čerpadla- jedno na oběh a druhé pro rozstřik pomocí trysek.Zkusim někde vyhrabat fotku bloku GSX-Fka

Napsal: pon lis 13, 2006 17:14
od Malda
dusin píše:WB-WartBurg.Fotku nemám.Bavili jsme se o tom u piva s jednim člunařem-vodním lyžařem.Dělali to kvůli chlazení.Waran se prej v lodi dost přehříval,takže dodatečně chladili dna pístů olejem pomocí rozstřiku.Něco obdobného mám v motorce(Suzuka to používá snad u všech motorů),ale využívají k tomu 2 čerpadla- jedno na oběh a druhé pro rozstřik pomocí trysek.Zkusim někde vyhrabat fotku bloku GSX-Fka
To chlazeni dna pistu se u 4T dela taky, ale u nejakejch lepsich motoru, jako u zavodnich nebo tusim nejaky japonci to maj. Kazdopadne ten setrvak podle me nema cenu.

Napsal: pon lis 13, 2006 17:25
od Myso
Malda píše:Kazdopadne ten setrvak podle me nema cenu.
samo osebe nema cenu nic. ale ked urobis 12 uprav ktore kazda prida mozno 0,5HP tak mas zisk 6HP... vsetko je na vsetkom zavisle :)

Napsal: pon lis 13, 2006 17:32
od Lada Rider
jedno z druhym :lol:

Napsal: pon lis 13, 2006 17:34
od dusin
Myso píše:samo osebe nema cenu nic. ale ked urobis 12 uprav ktore kazda prida mozno 0,5HP tak mas zisk 6HP... vsetko je na vsetkom zavisle :)
Ano.A pokud to přeženeš a nestíháš chladit olej ani chladičem,začínáš uvažovat o suché olejové skříni :mrgreen:

Napsal: pon lis 13, 2006 17:39
od Myso
dusin píše:Ano.A pokud to přeženeš a nestíháš chladit olej ani chladičem,začínáš uvažovat o suché olejové skříni :mrgreen:
zatial to ako tak chladi, aj ked som s teplotou oleja mierne inde ako som bol na 1600vke, ale nad tym chladicom oleja zacinam uvazovat...

Napsal: pon lis 13, 2006 17:41
od dusin
Navedu:Škoda 110 RS(myslim) a škoda 110 LS.A nebo snad i volha mívala.

Napsal: pon lis 13, 2006 18:08
od Malda
Myso píše:samo osebe nema cenu nic. ale ked urobis 12 uprav ktore kazda prida mozno 0,5HP tak mas zisk 6HP... vsetko je na vsetkom zavisle :)
Tak to je jasny. Ale kdyz chce ten motor udelat nejaky vyssi urovni, coz podle jeho uvah soudim ( :weedman: ) , tak to chce ocelovej setrvak :twisted:

Napsal: pon lis 13, 2006 18:17
od Lada Rider
ocelovy? a tento origo je potom z coho? daka ocelo-liatina abo co

Napsal: ned pro 03, 2006 19:05
od George DeLorean
Ahoj lidi, mam dotaz. Remenice z 1500 ta odlehcena,kdyz ji dam na 2101 hodi to alespon 2 nebo 3 kone ???