Napsal: pon lis 13, 2006 16:17
O leštění ojnic sem slyšel,ale u dvoutaktů(údajně to zabraňuje usazování směsi na nich a do válce se jí dostane víc),ale u 4T??
Lada Rider píše:to si este nepocul? aby mali v tej olejovej hmlovine co je v bloku mensi odpor aby boli hladke, take riadne motory to maju
To chlazeni dna pistu se u 4T dela taky, ale u nejakejch lepsich motoru, jako u zavodnich nebo tusim nejaky japonci to maj. Kazdopadne ten setrvak podle me nema cenu.dusin píše:WB-WartBurg.Fotku nemám.Bavili jsme se o tom u piva s jednim člunařem-vodním lyžařem.Dělali to kvůli chlazení.Waran se prej v lodi dost přehříval,takže dodatečně chladili dna pístů olejem pomocí rozstřiku.Něco obdobného mám v motorce(Suzuka to používá snad u všech motorů),ale využívají k tomu 2 čerpadla- jedno na oběh a druhé pro rozstřik pomocí trysek.Zkusim někde vyhrabat fotku bloku GSX-Fka
samo osebe nema cenu nic. ale ked urobis 12 uprav ktore kazda prida mozno 0,5HP tak mas zisk 6HP... vsetko je na vsetkom zavisleMalda píše:Kazdopadne ten setrvak podle me nema cenu.
Ano.A pokud to přeženeš a nestíháš chladit olej ani chladičem,začínáš uvažovat o suché olejové skříniMyso píše:samo osebe nema cenu nic. ale ked urobis 12 uprav ktore kazda prida mozno 0,5HP tak mas zisk 6HP... vsetko je na vsetkom zavisle
zatial to ako tak chladi, aj ked som s teplotou oleja mierne inde ako som bol na 1600vke, ale nad tym chladicom oleja zacinam uvazovat...dusin píše:Ano.A pokud to přeženeš a nestíháš chladit olej ani chladičem,začínáš uvažovat o suché olejové skříni
Tak to je jasny. Ale kdyz chce ten motor udelat nejaky vyssi urovni, coz podle jeho uvah soudim (Myso píše:samo osebe nema cenu nic. ale ked urobis 12 uprav ktore kazda prida mozno 0,5HP tak mas zisk 6HP... vsetko je na vsetkom zavisle