Stránka 3 z 3

Napsal: ned pro 18, 2005 19:46
od Little Red Riding Hood
Pool píše:
Little Red Riding Hood píše:no třeba u toho výkonu, nebo třeba startováni, volnoběh, celkově..
Všechno se chová normálně, jako před tím. Výkon sám o sobě taky není moc poznat. Ale myslím si tohle, že samotný osazení sportovního tlumiče, aniž bych se třeba dotkl karburátoru, přidá jenom hodně málo. Chce to podle mě bohatit směs... Ale to jsem zatím nezkoušel, je zima na další experimenty.
no tak já třeba po implantováni maďara sem hned poznal lepšejší volnoběch, lepší starty, lepší chod motoru.. no a třeba máme tady asi tak 0,5 dlouhý (možná trchu delší) km 12% stoupání tak to jsem vyjel bez problému na 3 s 1200 motorem..

Napsal: ned pro 18, 2005 20:09
od Radek
Little Red Riding Hood píše:no tak já třeba po implantováni maďara sem hned poznal lepšejší volnoběch, lepší starty, lepší chod motoru.. no a třeba máme tady asi tak 0,5 dlouhý (možná trchu delší) km 12% stoupání tak to jsem vyjel bez problému na 3 s 1200 motorem..
Stejná zkušenost, je to jako by se zvýšil krouťák, auto sice nejezdí nějak výrazně rychlejc, ale o něco živější a kopce, co jsem vyjížděl na vytočenou trojku (a hluchnul u toho) teď dávám na čtyřku fpoho...

Napsal: ned pro 18, 2005 22:09
od Ondra 07
Little Red Riding Hood píše:...pozoruju po částečném vypálení takový nižší (mému uchu příjemné) tony.. jde to trochu výc do basů...
Myslis ze po najeti 100km (kdyz moc) se to nejak vypali... Vubec ne,navic pri tech pojezdech se ani neohreje.Pockej po 2000-3000km to zacne teprve truchu mutovat,rikal to tak aji Myso.Ale stejne je ten Madar tichouckej, tesim se ze se to trochu zlepsi.Ted ma ten muj najeto 8000-9000km.

Napsal: ned pro 18, 2005 22:20
od Little Red Riding Hood
Ondra 07 píše:
Little Red Riding Hood píše:...pozoruju po částečném vypálení takový nižší (mému uchu příjemné) tony.. jde to trochu výc do basů...
Myslis ze po najeti 100km (kdyz moc) se to nejak vypali... Vubec ne,navic pri tech pojezdech se ani neohreje.Pockej po 2000-3000km to zacne teprve truchu mutovat,rikal to tak aji Myso.Ale stejne je ten Madar tichouckej, tesim se ze se to trochu zlepsi.Ted ma ten muj najeto 8000-9000km.
mluvil sem o tom tvím.. můj je furt jak naštvanej křeček.. :wink:

Napsal: ned pro 18, 2005 22:43
od Števo
Mne sa vypaloval asi tak 1000km. Mal ten chraplavy uz tu spomynany zvuk. Teraz je to krasny dunivy zvuk. Na zraze v Trnave uz to bolo ono a od vtedy ani naznak po zmene. Tak by som typoval , ze sa vypaluje asi tak do 1000km.

Napsal: ned pro 18, 2005 22:46
od Myso
Števo píše:Mne sa vypaloval asi tak 1000km. Mal ten chraplavy uz tu spomynany zvuk. Teraz je to krasny dunivy zvuk. Na zraze v Trnave uz to bolo ono a od vtedy ani naznak po zmene. Tak by som typoval , ze sa vypaluje asi tak do 1000km.
no mne sa to menilo az do 5000km.potom sa zmenil po 11 po opieskovani, a potom po 16 po vymene motora, ta 1600 ho o dost lepsie naplni ako 1300...

Napsal: ned pro 18, 2005 22:49
od Little Red Riding Hood
no těšim se na to jak ho protáhnu na cestě na mezinárodní sraz.. :)

Napsal: ned pro 18, 2005 23:08
od Ondra 07
Myso píše:...ta 1600 ho o dost lepsie naplni ako 1300...
A co teprve 1.7 s turbickem... :lol:

Napsal: pon pro 19, 2005 07:31
od čmelák
A co teprve 1.7 s turbickem... Laughing

takto bude ovela tichsie ako bez turbicka :lol: :lol: :lol: :lol:


ach yo chalan :roll:

Napsal: pon pro 19, 2005 11:13
od ert
jojo.. přesně tak
turbíčko to pěkně semele a je tichoučko...
a mě o to jde... hlavně neprovokovat a splynout s davem( na první pohled- policejní)

Napsal: pon pro 19, 2005 15:21
od Ondra 07
ert píše:jojo.. přesně tak
turbíčko to pěkně semele a je tichoučko...
a mě o to jde... hlavně neprovokovat a splynout s davem( na první pohled- policejní)
Pravda to splynuti je potreba...Ale sak ono to nabere jak tam bude ten odklon plynu kolem turba... :wink:

Napsal: pon pro 19, 2005 21:37
od ert
Ondra 07 píše:
ert píše:jojo.. přesně tak
turbíčko to pěkně semele a je tichoučko...
a mě o to jde... hlavně neprovokovat a splynout s davem( na první pohled- policejní)
Pravda to splynuti je potreba...Ale sak ono to nabere jak tam bude ten odklon plynu kolem turba... :wink:
no ty bláho.. to máš pravdu
roura co ted vede pod autem má 54mm vnitřní průměr...
co stim.... na konci.. :scratch:

Napsal: pon pro 19, 2005 21:44
od Little Red Riding Hood
na konec můžeš navařit malej hasičák.. bez dna.. to bude řachec..
(né to je sranda.. já sám bych to nedělal, jen sem si vzpomněl že mi to říkal můj instruktor v autoškole že tak s kamarádem experimentovali.. jo jinak on měl na 01 turbo.. :wink: tak někdy před 15-20 lety.. když mi to říkal málem sem skončil v příkopě.. :) )

Napsal: pon pro 19, 2005 22:13
od Pool
ert píše:no ty bláho.. to máš pravdu
roura co ted vede pod autem má 54mm vnitřní průměr...
co stim.... na konci.. :scratch:
Myslím že Ti tam krásně sedne sportovní výfuk s přírubou 55mm :wink: Ale můžu říct, že když výfuková roura (bez tlumiče) není moc tlustá a je z tenkého materiálu asi 1mm max. síla, tak to v ní nádherně rezonuje! Ten zvuk se v tom snad násobí bo co. Měl jsem to tak pár dní - na konci půl metru tenké roury - a byl to zážitek. Když jsem na parkovišti vytočil jedničku, tak začly houkat alarmy, to jsem jednou nechtěně způsobil rozruch :oops: Dokonce za mnou jezdily auta a vychutnávaly si ten zvuk se mnou, jinak nechápu, proč mě třeba v kopci Octávka předjela, pak se nechala předjet, jela chvíli za mnou a pak mě nahoře zase předjela.. :)