Stránka 3 z 3

Napsal: čtv lis 16, 2006 07:02
od Pavel04
Takže sem to vyešil elgantně a eště zdarma :wink:

Napsal: pát lis 17, 2006 22:31
od Lukáš
Tak mam hotovo. Nakonec jsem rad ze jsem koupil novej ten hlavni brzdovej valec, jelikoz ten stary sem tam mel nejaky italsky a byl nerozebiratelny (nesli z nej vytlacit pistky, protoze tam mel ty zarazky na pevno). HBV mam taky Fenox, ted pujde auto na zimu do garaze, takze jestli si pro nej na jare prijdu a bude vsechno tect tak si to snad opravdu hodim. :roll: Jak je mozny ze ty fenoxy maj takovou malou vydrz? Nesli by treba jak zacnou tect zevnitr prebrousit a nasadit nove manzety a nahodit je tam znova, treba pak dele vydrzej.

Napsal: sob lis 18, 2006 08:33
od Brandy
Tak gratuluju a preju at to dlouho vydrzi. Snad se kvalita Fenoxu zlepsila. Osobne s nim mam spatnou zkusenost. Vzdycky mi to zacalo nedlouho po vymene tect. Nakonce jsem koupil prasatka, hlavni brzdovej valec a spojokovy valce v Lade na Zizkove. Cena byla sice asi trojnasobna nez u Fenoxu, ale zase to drzelo. Jestli to drzi porad uz muze posoudit jenom Kopr. :wink:

Napsal: ned lis 19, 2006 15:18
od Vašátor
No, řekl bych že problém není ani tak ve kvalitě, ale spíš v tom, že jak se jim to válí na skladě, manžety stvrdnou a netěsní tak dobře. Lepší u nových prasátek vyměnit těsnící manžetky :)

Napsal: ned lis 19, 2006 15:39
od MZ
Vašátor píše:No, řekl bych že problém není ani tak ve kvalitě, ale spíš v tom, že jak se jim to válí na skladě, manžety stvrdnou a netěsní tak dobře. Lepší u nových prasátek vyměnit těsnící manžetky :)
Teď jde o to, jestli se třeba pytlík manžetek neválel někomu na skladě třeba 10 let :-) Spíš půjde o skladování.

Napsal: pon lis 20, 2006 07:44
od Patrac
pokud tam dáš nový prasata a začnou ti chcát, je nejlepší koupit nový těsnění. Ty se dají prohatat a zjisti jak na tom jsou pak jen vyměnit. Málokdy je válec po tak krátké době v tak špatným stavu aby se musel měnit nebo zabrušovat.. prostě stačí vyhodit ven rozuebrat vyčistit nahodit nový těsnění a hurá dovnitř. Pro tento účel mám doma jeden pár zadních prasat starších nachystaných na opravu. Pokud by na autě začly chcát tak je repásnu a jen vyměním kus za kus. je to podstatně rychlejší a auto je skoro po celou dobu pohyblivé. :wink:

Napsal: pon lis 20, 2006 07:49
od Pavel04
Patrac píše:pokud tam dáš nový prasata a začnou ti chcát, je nejlepší koupit nový těsnění. Ty se dají prohatat a zjisti jak na tom jsou pak jen vyměnit. Málokdy je válec po tak krátké době v tak špatným stavu aby se musel měnit nebo zabrušovat.. prostě stačí vyhodit ven rozuebrat vyčistit nahodit nový těsnění a hurá dovnitř. Pro tento účel mám doma jeden pár zadních prasat starších nachystaných na opravu. Pokud by na autě začly chcát tak je repásnu a jen vyměním kus za kus. je to podstatně rychlejší a auto je skoro po celou dobu pohyblivé. :wink:
Auto je pohyblivý, pokud má motor, ne brzdy :P

Napsal: pon lis 20, 2006 20:50
od Vašátor
Pavel04 píše: Auto je pohyblivý, pokud má motor, ne brzdy :P
Dokud před tebou nezastaví náklaďák...pak už pohyblivé nebude....napořád. :lol:

Já repasi brzd řešil 600kou smirkem a pod vodou (brzdovkou :D ) přeleštění vnitřků všech prasátek. Neteče nic a na STK vždy koukaj jak to brzdí :D ... už jsou tomu 3 roky.

Napsal: pon lis 20, 2006 21:44
od Little Red Riding Hood
moje auti má za sebou celkovou GO brzd, včetně parkovací a + posilovač.. taky jsem zvědavej co řeknou na technické.. za nedlouho to budu vědět.. :lol: