Nulašestka je všímavá, neboť u předku té žluté jsem skutečně tak trochu zaexperimentoval.
A protože se mi výsledek líbil, nechal jsem to zatím tak.
A teď k tomu experimentu:
V Praze v Krči měli ještě levou přední masku z 2106 a pravou z 2103. Tak jsem si je koupil. Levá část masky byla origo na 2106 s vybráním pro plastové brýle, ale měla 10 vodorovných polí, jako má 2103 (původní 2106 má 12 vodorovných polí) . Takovou masku jsem doposud ještě neviděl. Dále jsem si všimnul, že origo pravá z 2103 má stejný počet polí – také deset jako ta z 2106.
Tak jsem tu z 2103 upravil a výsledek je takový jaký je. Do budoucna ale plánuji tam vrátit původní velmi zachovalou 2106 s 12 poli ,kterou jsem si uschoval.
Také jsem si uschoval originál černé rámečky, ty co jsou na Ladě jsou koupené nové a přestříkané stříbrně.Myslím, že se stříbrnými to Ladě více sluší.
Jinak lady jsou velmi zachovalé, ale nejsou úplně jako když vyjedou z továrny.
Žlutá – 48000 km
Bílá – 50000 km
Zelená – 95000 km (už má trochu chycené prahy za předními koly)
Do zelené právě montuji 5 stupňovou převodovku. Ono mít 3 veterány, to už je na běžného smrtelníka trochu moc, tak musím aspoň s jedním jezdit.
Máte někdo zkušenost se žlutým bokem motoru? Bylo to normální, nebo jim došla šedá……
Dnes přijdou bílé lemy kol, tak až namontuji, dám sem foto. Myslím, že lada bude potom vypadat jako model bílé – viz…….
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
Originál pneu s bílým bokem stojí cca 5000 kč/ks – dělá se v USA. To je opravdu palba. Myslím, že lem bude plnohodnotná náhrada.
Až bude nějaký sraz v ČB, dejte mi vědět, rád se zúčastním.