Stránka 3 z 3

Napsal: ned kvě 06, 2007 10:08
od George DeLorean
... a priprav se na to ze budes but menit nebo nastavovat brzdove potrubi co jde dozadu k difiku...... :) Protoze jak se valec posune dopredu kvuli posilovaci tak bude ta trubka kratka.

Napsal: ned kvě 06, 2007 16:22
od janci
Michal Pokorný píše:Jo tam se vleze v pohodě, ale pokud si vzpomínám musí se trochu upravit otvory v příčce mezi motorem a kabinou a vyměnit pedálové ústrojí spojky a brzdy, protože tím že se tam dá posilovač se zvětší mezera mezi pedály spojky a brzdy, ale už je to pár let co jsem do 2101 dával posilovač z 2105 tak si to nepamatuji moc přesně.
tak ako vravis,posilovac zabera vela miesta.a u 2101/2 brzdovy a spojkovy valec su dost pri sebe.Takze treba robit tie dodatocne upravy.a to sa mi zatial nechcelo:D

posilovac brzd

Napsal: úte bře 04, 2008 11:45
od JmJ
Trochu se mi zda, ze pozlobuje posilovac brzd. Kdyz jedu z kopce na neutral a brzdim, tak to nejak brzdi, kdyz zaradim kvalt a motor zvysi otacky, tak pedal jeste kousek klesne. V zime se mi jednou brzo po startu stalo, ze pedal ztvrdnul jako bez posilovace. Vymenil sem hadici k posilovaci, jestli nahodou nebyla stara netesna, ale nepomohlo. Tak si rikam, ze mozna uz posilovac neni to co byval (netesni).

Chtel jsem objednat novy, zial bohu sem u Krce ani treba v mjauto (ci jak to je) nenasel. Ale u Krce maji "membranu posilovace" za 30 CZK. Jak to vubec chodi? Posilovac se da opravit vymenou stare membrany? Nebo je to oprava ku hovnu a je lepsi novy posilovac? Mozna bych radeji novy posilovac od nejakeho slusneho vyrobce.

Napsal: úte bře 04, 2008 12:04
od Drobek81
nedát tam radši použitý? Tohle se mi stalo u 05ky také. Ráno -15, nakopnu, osekám led z oken a vyrážím s přimrlýma tlapama k volantu. Všude to klouže, zkouším zabrzdit a pedál jak šutr. Párkrát sem sešlápl a pak to bylo v pohodě. Ovšem je to šok když to najednou udělá, měl sem to z kopce a brzdil sem až u křižovatky... Dá se vyměnit i sólo posilovač, kdyžtak pořešíme u mně. Na půdě mám novej posilovač, tak ho možem rozdělat. 8)

Napsal: úte bře 04, 2008 12:09
od Luděk Musil
Mám tady zrovna takovou pěknou knížku ..... :

Napsal: úte bře 04, 2008 15:11
od Yellow01
JmJ píše:Chtel jsem objednat novy, zial bohu sem u Krce ani treba v mjauto (ci jak to je) nenasel. Ale u Krce maji "membranu posilovace" za 30 CZK. Jak to vubec chodi? Posilovac se da opravit vymenou stare membrany? Nebo je to oprava ku hovnu a je lepsi novy posilovac? Mozna bych radeji novy posilovac od nejakeho slusneho vyrobce.
Novej posilovač sehnat jde, cenově se pohybuje kolem 750 Kč. U Popartu je za 900 Kč.

Napsal: úte bře 04, 2008 18:52
od Kopr
No koukám že mi to dělá to samé vždy když ráno nebo po delší době nastartuju a rozjedu se a chci přibrzdit tak ztuhne dvakrát prošlápnu na tuho a jde to.Tak jestli se ti to výměnou zlepší dej vědět ať se podle toho zařídím.......... :D Děkuji.

Napsal: úte pro 09, 2008 18:50
od Laďuša
Tak mládeži, jak jste to s tim posilovačem vyřešili? Taky mě to v chladu ztvrdne ( :P ), ale dřív se mě zdálo, že třikrát prošlápnu a dobrý, teď už musim i víckrát někdy. Teda příde mě, že na to má vliv jízda, za jízdy je to rychlejš pryč, ale když auto stojí, tak to trvá asi dýl. Moh by za to jinej podtlak při vyšších otáčkach?
Zajímalo by mě, čim to vlastně je. Moh by mě někdo poslat tu dvojstranu z Katalogu ND ve větší verzi?

Napsal: stř pro 10, 2008 11:12
od Saša
Popsanou závadu by mohl spůsobovat špatně fungující (zašpiněný) spětný ventil na posilovači . Je přišroubován průtočným šroubem k tělu posilovače a vede doň hadice ze sání .
Když je zavřená škrtící klapka v karburátoru a motor se točí je v sacím potrubí velký podtlak . (umněrný otáčkám ale jedině v případě brždění motorem) . Pootevřením klapky se podtlak zmenšuje ! V zimně když se startuje na sytič dochází k většímu pootevření klapky karbecu na volnoběh a tím malému podtlaku , který nemusí stačit na otevření zpětného ventilu a tím zůstane posilovač bez podtlaku . Vše se napraví až při jízdě když dojde k rychlému uzavření klapky se zařazeným kvaltem a vznikne dostatečný podtlak .
Možné vysvětlení .

Napsal: stř pro 17, 2008 11:58
od Honza 21061
Pro kontrolu ventilu se ani nemusí rozebírat celý posilovač, když je hned ve vstupu podtlaku, nebo ano?
Možná by taky chtělo u každého Žigula po těch 20 letech provozu zevnitř stáhnout gumový měch a vyčistit ten filtřík, jestli to jde nějakým rozumným postupem. Asi by to šlo vyčistit po stažení i na té páčce, ani by se nemusel odpojovat pedál. Píše se to dokonce v jedné z údržbových knih, že se to má čas od času vyčistit.

Taky mám o něco slabší, nebo jinak nastavený posilovač, když jsem auto koupil, vydržel asi 3 sešlápnutí při vypnutém motoru, teď už jen 2. :D Zvykl jsem si i na to, že patří k té 1:20 žiguláckých posilovačů, co nejdou za jízdy šlapat jedním prstem a vždycky když přesednu do nějakého z těch 19 vzorků, musím si hlídat první nášlap, abych neproletěl sklem. Je to škoda, ale měnit nic nebudu. :roll:

Napsal: stř pro 17, 2008 17:34
od Saša
Honza 21061 píše:Pro kontrolu ventilu se ani nemusí rozebírat celý posilovač, když je hned ve vstupu podtlaku, nebo ano?
Saša píše:Je přišroubován průtočným šroubem k tělu posilovače a vede doň hadice ze sání .
Takže se nemusí nic rozebírat . Jen vyšroubovat šroub .

Napsal: stř pro 17, 2008 22:37
od Honza 21061
A hele, já něco přehlédl. :D Fajn, takže na to taky vletím.. Pak to nebude brzdit už vůbec. :lol: