Stránka 3 z 5
Napsal: stř kvě 23, 2007 09:29
od Roman
Preboha skodovka nieeee
Moze byt z hociktoreho klasickeho zigulika 2101,2102,2103,2104,2105,2107...
Napsal: stř kvě 23, 2007 09:42
od Lachty
Ještě jeden blbý dotaz, je jedno jestli to je pravá nebo levá strana auta
Napsal: stř kvě 23, 2007 09:53
od Majo
obe strany su uplne rovnake...
Napsal: stř kvě 23, 2007 09:58
od Pavel04
jedine ze by si mel nejakou nascar upravu podvozku na levotocivy zatacky
ja mam dve poloosy, ale sou u jicina (ne u Noveho ale normalniho). Klidne ti ji necham zadaco.
Napsal: stř kvě 23, 2007 13:54
od Ivo
Neboj, nějak se domluvíme a spravíme to, když už mě tu Myšo vzpoměl
. Poloosu druhou mám doma, v tom není problém.
Napsal: stř kvě 23, 2007 16:50
od Malda
Lachty píše:Ještě jeden blbý dotaz, je jedno jestli to je pravá nebo levá strana auta
Mozna bych dal na levou stranu poloosu, ktery jezdila na levy strane. Ten matros si moh zvyknout na ten smer otaceni a ve druhym uz tolik nevydrzi. Ale do jaky miry to muze bejt realny netusim ...
Napsal: stř kvě 23, 2007 18:46
od Roman
Neprehanaj
, na prednom nahone (konkretne na Dacii), ked mi zacali buchat klby na poloosiach, tak najlacnejsia oprava bolo prehodenie lavej za pravu a opacne a jazdilo sa par desattisic kilometrov dalej, kym nezacali klby buchat znova. Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
Napsal: stř kvě 23, 2007 19:12
od Křečík Barbuška
Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
Já
, ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil
.
Napsal: stř kvě 23, 2007 19:19
od Malda
Koko Loko píše:Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
Já
, ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil
.
Tata to taky znaci
Napsal: stř kvě 23, 2007 19:27
od Křečík Barbuška
Při rozdělávání funkčního auta samozřejmě ano.
Napsal: stř kvě 23, 2007 19:56
od Lachty
TAk problém už je vyřešen. Díky Ivovým šikovným ručičkám auto zase jezdí. Ještě jednou Ivo dík moc.
Napsal: stř kvě 23, 2007 19:57
od Majo
no niekto sa pri rozoberani velmi nudi
ale keby ste na to chceli ist veeelmi seriozne, tak by ste kazdych 10tkm polosi vytiahli a vzajomne prehodili aby bolo opotrebenie rovnomerne
Napsal: stř kvě 23, 2007 20:11
od Ivo
Lachty píše:TAk problém už je vyřešen. Díky Ivovým šikovným ručičkám auto zase jezdí. Ještě jednou Ivo dík moc.
jj. Hlavně ať slouží.
Napsal: stř kvě 23, 2007 20:44
od Roman
Po vzajomnych dakovackach by to chcelo este popis zavady ci nase dialkove diagnostiky boli spravne
alebo sme boli mimo
Napsal: stř kvě 23, 2007 20:51
od Ivo
Poloosa vyjela z ložiska a jistícího kroužku. Při debatě s Lachtym jsem se dozvěděl, že auto bylo asi před půl rokem v servisu právě s touto stranou. Pak mi bylo jasné, proč je to ložisko nové. Asi to v servisu udělali nějak špatně. Poloosa byla dneska vyměněná za jinou z mých zásob, protože ta jeho už je nepoužitelná. V místě kde má těsnit gufero, je totiž vydřená ploška.