Stránka 3 z 5

Napsal: stř kvě 23, 2007 09:29
od Roman
Preboha skodovka nieeee :evil: Moze byt z hociktoreho klasickeho zigulika 2101,2102,2103,2104,2105,2107...

Napsal: stř kvě 23, 2007 09:42
od Lachty
Ještě jeden blbý dotaz, je jedno jestli to je pravá nebo levá strana auta :?:

Napsal: stř kvě 23, 2007 09:53
od Majo
obe strany su uplne rovnake...

Napsal: stř kvě 23, 2007 09:58
od Pavel04
jedine ze by si mel nejakou nascar upravu podvozku na levotocivy zatacky :twisted:

ja mam dve poloosy, ale sou u jicina (ne u Noveho ale normalniho). Klidne ti ji necham zadaco.

Napsal: stř kvě 23, 2007 13:54
od Ivo
Neboj, nějak se domluvíme a spravíme to, když už mě tu Myšo vzpoměl :D . Poloosu druhou mám doma, v tom není problém.

Napsal: stř kvě 23, 2007 16:50
od Malda
Lachty píše:Ještě jeden blbý dotaz, je jedno jestli to je pravá nebo levá strana auta :?:
Mozna bych dal na levou stranu poloosu, ktery jezdila na levy strane. Ten matros si moh zvyknout na ten smer otaceni a ve druhym uz tolik nevydrzi. Ale do jaky miry to muze bejt realny netusim ... :D

Napsal: stř kvě 23, 2007 18:46
od Roman
Neprehanaj :o , na prednom nahone (konkretne na Dacii), ked mi zacali buchat klby na poloosiach, tak najlacnejsia oprava bolo prehodenie lavej za pravu a opacne a jazdilo sa par desattisic kilometrov dalej, kym nezacali klby buchat znova. Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane :shock:

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:12
od Křečík Barbuška
Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
:| , ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil :lol: .

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:19
od Malda
Koko Loko píše:
Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
:| , ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil :lol: .
Tata to taky znaci :)

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:27
od Křečík Barbuška
Při rozdělávání funkčního auta samozřejmě ano.

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:56
od Lachty
TAk problém už je vyřešen. Díky Ivovým šikovným ručičkám auto zase jezdí. Ještě jednou Ivo dík moc.

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:57
od Majo
no niekto sa pri rozoberani velmi nudi :mrgreen:

ale keby ste na to chceli ist veeelmi seriozne, tak by ste kazdych 10tkm polosi vytiahli a vzajomne prehodili aby bolo opotrebenie rovnomerne :mrgreen:

Napsal: stř kvě 23, 2007 20:11
od Ivo
Lachty píše:TAk problém už je vyřešen. Díky Ivovým šikovným ručičkám auto zase jezdí. Ještě jednou Ivo dík moc.
jj. Hlavně ať slouží.

Napsal: stř kvě 23, 2007 20:44
od Roman
Po vzajomnych dakovackach by to chcelo este popis zavady ci nase dialkove diagnostiky boli spravne :) alebo sme boli mimo :(

Napsal: stř kvě 23, 2007 20:51
od Ivo
Poloosa vyjela z ložiska a jistícího kroužku. Při debatě s Lachtym jsem se dozvěděl, že auto bylo asi před půl rokem v servisu právě s touto stranou. Pak mi bylo jasné, proč je to ložisko nové. Asi to v servisu udělali nějak špatně. Poloosa byla dneska vyměněná za jinou z mých zásob, protože ta jeho už je nepoužitelná. V místě kde má těsnit gufero, je totiž vydřená ploška.