diferák bez oleje -životnost ?
Moderátor: Moderátoři
Mozna bych dal na levou stranu poloosu, ktery jezdila na levy strane. Ten matros si moh zvyknout na ten smer otaceni a ve druhym uz tolik nevydrzi. Ale do jaky miry to muze bejt realny netusim ...Lachty píše:Ještě jeden blbý dotaz, je jedno jestli to je pravá nebo levá strana auta
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Neprehanaj , na prednom nahone (konkretne na Dacii), ked mi zacali buchat klby na poloosiach, tak najlacnejsia oprava bolo prehodenie lavej za pravu a opacne a jazdilo sa par desattisic kilometrov dalej, kym nezacali klby buchat znova. Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
Roman
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já , ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil .Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Tata to taky znaciKoko Loko píše:Já , ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil .Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
no niekto sa pri rozoberani velmi nudi
ale keby ste na to chceli ist veeelmi seriozne, tak by ste kazdych 10tkm polosi vytiahli a vzajomne prehodili aby bolo opotrebenie rovnomerne
ale keby ste na to chceli ist veeelmi seriozne, tak by ste kazdych 10tkm polosi vytiahli a vzajomne prehodili aby bolo opotrebenie rovnomerne
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Poloosa vyjela z ložiska a jistícího kroužku. Při debatě s Lachtym jsem se dozvěděl, že auto bylo asi před půl rokem v servisu právě s touto stranou. Pak mi bylo jasné, proč je to ložisko nové. Asi to v servisu udělali nějak špatně. Poloosa byla dneska vyměněná za jinou z mých zásob, protože ta jeho už je nepoužitelná. V místě kde má těsnit gufero, je totiž vydřená ploška.