diferák bez oleje -životnost ?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Preboha skodovka nieeee :evil: Moze byt z hociktoreho klasickeho zigulika 2101,2102,2103,2104,2105,2107...
Roman
Lachty
Příspěvky: 35
Registrován: sob srp 26, 2006 19:21
Bydliště: Klimkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lachty »

Ještě jeden blbý dotaz, je jedno jestli to je pravá nebo levá strana auta :?:
Lada 2103, LPG, velmi pěkná, je na PRODEJ, sekce Prodej
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

obe strany su uplne rovnake...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

jedine ze by si mel nejakou nascar upravu podvozku na levotocivy zatacky :twisted:

ja mam dve poloosy, ale sou u jicina (ne u Noveho ale normalniho). Klidne ti ji necham zadaco.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Neboj, nějak se domluvíme a spravíme to, když už mě tu Myšo vzpoměl :D . Poloosu druhou mám doma, v tom není problém.
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Lachty píše:Ještě jeden blbý dotaz, je jedno jestli to je pravá nebo levá strana auta :?:
Mozna bych dal na levou stranu poloosu, ktery jezdila na levy strane. Ten matros si moh zvyknout na ten smer otaceni a ve druhym uz tolik nevydrzi. Ale do jaky miry to muze bejt realny netusim ... :D
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Neprehanaj :o , na prednom nahone (konkretne na Dacii), ked mi zacali buchat klby na poloosiach, tak najlacnejsia oprava bolo prehodenie lavej za pravu a opacne a jazdilo sa par desattisic kilometrov dalej, kym nezacali klby buchat znova. Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane :shock:
Roman
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
:| , ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Koko Loko píše:
Roman píše:Rad by som videl niekoho kto rozobera stareho zigulika a oznaci si ktora poloos bola na ktorej strane
:| , ale nakonec jsem taky zapoměl a neoznačil :lol: .
Tata to taky znaci :)
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Při rozdělávání funkčního auta samozřejmě ano.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lachty
Příspěvky: 35
Registrován: sob srp 26, 2006 19:21
Bydliště: Klimkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lachty »

TAk problém už je vyřešen. Díky Ivovým šikovným ručičkám auto zase jezdí. Ještě jednou Ivo dík moc.
Lada 2103, LPG, velmi pěkná, je na PRODEJ, sekce Prodej
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no niekto sa pri rozoberani velmi nudi :mrgreen:

ale keby ste na to chceli ist veeelmi seriozne, tak by ste kazdych 10tkm polosi vytiahli a vzajomne prehodili aby bolo opotrebenie rovnomerne :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Lachty píše:TAk problém už je vyřešen. Díky Ivovým šikovným ručičkám auto zase jezdí. Ještě jednou Ivo dík moc.
jj. Hlavně ať slouží.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Po vzajomnych dakovackach by to chcelo este popis zavady ci nase dialkove diagnostiky boli spravne :) alebo sme boli mimo :(
Roman
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Poloosa vyjela z ložiska a jistícího kroužku. Při debatě s Lachtym jsem se dozvěděl, že auto bylo asi před půl rokem v servisu právě s touto stranou. Pak mi bylo jasné, proč je to ložisko nové. Asi to v servisu udělali nějak špatně. Poloosa byla dneska vyměněná za jinou z mých zásob, protože ta jeho už je nepoužitelná. V místě kde má těsnit gufero, je totiž vydřená ploška.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“