
Ohledně toho posledního příspěvku bych rád dal své komentáře:
Ad1 : Ušetření paliva při vyhazování kvaltů z kopce. Bržděním motorem se energie vozu maří, bezohledu na trysky, odpojování benálu elmg. ventilem atp. Proto chci li jet, a ne brzdit, ušetřím když vyřadím. Je to vyzkoušeno i na LPG a ten nemá s tryskami v karbecu nic společného

Ad2: Nic......

Ad3: Při odpojení přívodu paliva při deceleraci elmg ventilem se sice sníží množství odpadního tepla , ale také sníží ochlazování výparným teplem benzínu. Logicky by sice vyplývalo, že motor, rozáčený vnější siliu, bez spalování paliva, bude studený, ale pořád dochází ke kompresi a tím i zahřívání nasávaného vzduchu, čili jakési odpadní teplo tam je, ale ochlazující teplo výparné ne.... teď je otázka které teplo je při tom kterém režimu ( volnoběh s nebo nez benzínu ) větší.