Stránka 3 z 5
Napsal: čtv kvě 08, 2008 21:19
od Maysner
mel sem hlavu stejne. ted mi vykukuje roh saciho ventilu : lol: ale kdyz vezmu ze stevo ma hlavu dolu o 3,5mm a jen o 2,5mm. me by uz ten saci nedolihal. mozna je 1.7 hlava opravdu trochu nizsi

a ty ruzky jsou seriovy vybrani na ventily
Napsal: čtv kvě 08, 2008 22:08
od Dusan
No ked tak rozmyslam 1,7 ma kompresny pomer 9,3.... Neje mozne ze je hlava nizsia ?
Napsal: čtv kvě 08, 2008 23:39
od Saša
Vše totiž ukazuje na to že tahle hlava (1700) je už z výroby jiná oproti 01-07. (jiné číslo) . Meřil jsem (zatím né moc přesně): průměr sacího i výfukového kanálu jsou stejné , jak na 1500 . Rozměr spalovacího prostoru v hlavě je větší u 1700 . (šířka) a prostor je nižší . Na výšku má hlava 1700 z mého motoru oproti 1500 o 1,5mm méně . "Nedoběh" pístů je prakticky 0 .Jak na to tak okometricky koukám , není kam snižovat ? . Jinak si daj ventil a píst KISS OF DEATH ! ?
Tšsnění je také nižší(o fous ale je)Dnes to vyfotím s pravítkem .
Napsal: čtv kvě 08, 2008 23:43
od Malda
12-ka ma taky nedobeh 0,1 a snizuje se, takze snizit pude. Ovsem PISS OF DEATH moznej je ... Otazka je o kolik se necha snizit, aby se to nepotkalo pri max provoznich otackach (abys to nevyhnal na 8000 a uz to nestihaly vracet pruziny). To by me zajimalo taky.
Napsal: čtv kvě 08, 2008 23:50
od Saša
K 8000 n/min to pustí jen "blbec" i kdž na LPG tam u 1,7i "nejde" omezovač .
Napsal: pát kvě 09, 2008 06:44
od Pája
Dusan píše:No ked tak rozmyslam 1,7 ma kompresny pomer 9,3.... Neje mozne ze je hlava nizsia ?
Větší kompresní poměr u 1,7ky je způsobenej větším obsahem.
Napsal: pát kvě 09, 2008 08:18
od Tommel
Ja měl hlavu sniženou o 2mm pohoda, Maysner o 2,5mm zatim neodzkoušeno

Napsal: pát kvě 09, 2008 08:31
od JmJ
Saša píše:K 8000 n/min to pustí jen "blbec"
7800 standardni 2105 motor, stale zije.
Napsal: pát kvě 09, 2008 08:32
od Teepee
Saša píše:K 8000 n/min to pustí jen "blbec"
Jen trochu mimo, já nikdy neslyšel o přetočeném motoru v LADĚ a že jsem zažil jeden, který dostával extra čočku. (1200tka v 2102, uměl na trojku tachometrových 140, dle tacha chodil asi do 160km/h, tchán tehdy prostě nenašel limit, zastavila ho až koroze)
Zažil někdo tu hranici, kterou motor LADA snese? Kde ta hranice otáček je? A čím to končí, že se pustí ventily do pístů? Nebo něčím jiným?
Uvažujme zatím sériový motor, těch je přeci jen více.
Napsal: pát kvě 09, 2008 08:48
od marty
tak jsem právě změřil 1700kovou hlavu co mám doma a vyšla my vejška 11cm 1mm ale jestli byla rovnaná nebo ne to si nejsem jistej ale proti patnáckový je niší taky mě to zarazilo stejně jsem jí tam vrazil
Napsal: pát kvě 09, 2008 08:56
od Tommel
Ano 11cm 1mm jsem měl i já a Maysner, před sniženim pokuď se nepletu

Napsal: pát kvě 09, 2008 10:09
od Maysner
jj. tak vysoka by mela byt. jen ty kanaly mi prijdou u sasi divny. asi vyrobni tolerance jako prase. moje hlava ze 1700 oproti bratrove z 1500 ma o 1mm vetsi kanaly

koukal sem na muj motor a nedobeh tam je cca 1mm
Napsal: pát kvě 09, 2008 11:42
od Malda
Saso, "omezeny" ickare samozrejme neberu
Teepee píše:Zažil někdo tu hranici, kterou motor LADA snese? Kde ta hranice otáček je? A čím to končí, že se pustí ventily do pístů? Nebo něčím jiným?
Uvažujme zatím sériový motor, těch je přeci jen více.
Rek bych, ze se to potka, otazka, jestli se to na ty otacky vubec roztoci. Tak povezte nicitele - Tommel a spol

Napsal: pát kvě 09, 2008 11:46
od Tommel
Mě se motor nepotkal ani při 8000ot... maximalně odešlo těsněni pod hlavou
Napsal: pát kvě 09, 2008 12:54
od Saša
Dnes jsem měřil . Děkuji Všem za informace . Hlava 1700 (výška 111.0mm) 1500 112.2mm . u hlavy 1700 je "vrch saciho ventilu 0.5mm pod rovinou dosedací plochy (viz foto) Takže usuzuji že si s tím už někdo hrál a tím pádem jsem si cvičně sundal hlavu .
No o přetáčení motoru bych mohl také něco napsat ale není se čím "vytahovat" ba naopak (Před dvaceti lety) - motor 1200 (určen do šrotu) se "potkal"(písty pomáhaly pružinám zvedat ventily) bez poškození . Na pístech zůstali jen ťukance . (9200 ot/min digitální ot.) ovšem se tomu musí pomoct sám se tam nedotočí .