Stránka 3 z 5

Napsal: pon led 22, 2007 13:57
od Křečík Barbuška
Mno, já se momentálně pohybuji po městě za nějakých 10,5l benzínu, většinou krátké trasy od 3km do 10Km, téměř pokaždé s vychladlou potvorou. Po venku to vychází kolem 8l. Velký vliv na to má asi můj "jízdní projev", který je strašný od té doby co jsem zjistil, že Ladu je třeba točit a už se to asi nezlepší. 13ctka mi po městě jezdila v zimě úsporněji, ale asi to bude tím, že měla dif. 4,1 v patnáctce mám 3,9 a ten se spíše hodí na dálky, kdy jsem v létě jezdil za úžasných 6,7l. Už se těším na LPG, neb na benzín je to strašné. Jinak mě osobně více seděla třináctka, která do otáček vyloženě chtěla, patnáctka má sice sílu, ale nějak mi moc nesedí i když je lepší.

Napsal: pon led 22, 2007 14:30
od Drobek81
Koko Loko píše:Jinak mě osobně více seděla třináctka, která do otáček vyloženě chtěla, patnáctka má sice sílu, ale nějak mi moc nesedí i když je lepší
ses jak zenska...nevis co chces :wink:
jinak do plynu bez co mozna nejrychleji,Pavel vypada docela spokojene.To je hruza jk se z odpurce razem muze stat zastance :oops:

Napsal: pon led 22, 2007 14:31
od Křečík Barbuška
Drobek81 píše:ses jak zenska...nevis co chces
Schizofrenie, já vím.
Drobek81 píše:Pavel vypada docela spokojene.
Ano, posledně se mi svěřoval, jak to nemůže finančně utáhnout. :axe:

Napsal: ned led 28, 2007 20:15
od Miky
Ja jazdim s 1300 a mam spotrebu na lpg po dobrom a dlho štelovani 7,4 na 100km do 90km/h a pri ostrejšej jazde tych 10-12 na benzin chodim na dlhšie trasy 8l a masto strašnych 10l a rozdiel vykonu medzi LPG a benzinom nie je žiaden vôbec necitit rozdil.

Napsal: pon led 29, 2007 11:25
od Trevor
Ty si stastny clovek

Napsal: pon bře 19, 2007 21:16
od Čahoun
Já mám v mojí Ladě 111 namontován systém LOVTEC MAGIC se vstřikováním plynu.Po měsíci ježdění mám jen dobré pocity,auto má téměř stejnou spotřebu na plyn jako na benzín(6.5-7L/100km),paliva se samy přepínaj po dosažení parametrů(teplota motoru,podtlak v sacím potrubí a pod.),přepnutí není vůbec poznat,ani při volnoběhu a plyn není cítit,ani z výfuku.Výkon motoru se taky skoro nezměnil,na rovinách to není poznat,jen kopců se to trochu bojí,musí se víc podřazovat.
Celá ta sranda stála 30 000Kč,ale každým ujetým kilometrem ušetřím korunu,takže návratnost je jasná.V ceně byla toroidní nádrž místo rezervy a ukazatel množství plynu v nádrži.

Napsal: stř bře 21, 2007 17:07
od Wejra
tak nevím chlapi ročně najezdím tak 2tis km a mám 2107 1500 spotřeba okolo 10/100km a pořád jsem na vážkách zda investovat d lpg,nejlevnější jsem sehnal za 10tis...jaké máte zkušenosti...za kolik vám to jezdí na plyn? má to cenu? shánění staršího plynu už jsem vzdal nemá to cenu

Napsal: stř bře 21, 2007 17:54
od Myso
2tis km? a na to chces investovat do LPGu? si normalny? pri nejakych 15tis. km za rok mas navratnost okolo roka..

Napsal: stř bře 21, 2007 18:40
od zigulman
Otroka mam uz skoro trictvrte roku 2105/85 LPG. Za tu dobu mam celkem solidne zmerenou spotrebu.Poctive ji zapisuju. V lete s castym jezdenim s tezkym vozikem na kratsi vzdalenosti jsem mel spotrebu do 8,5l. Ale tedka v zime je to desne.Kazdodeni jizda do prace a z prace 6 +6 Km to zere aj snih kolem cesty rovnych 10,5l/100Km. Ale pravda jeste jsem nemel cas zacinovat druhou komoru.Jak bude zas trosku tepleji tak se na to musim podivat a trosku to postelovat,prece neni mozne aby lada zrala pres 10l. :shock:
:P

Napsal: stř bře 21, 2007 19:08
od Myso
ty rozum este mi povedz co ti u LPGu pomoze zacinovana II. komora?

Napsal: čtv bře 22, 2007 09:55
od zigulman
Myso píše:ty rozum este mi povedz co ti u LPGu pomoze zacinovana II. komora?
Cekal jsem kdo se chytne :-) :lol:

Napsal: čtv bře 22, 2007 12:04
od Myso
p..i zase som mu naletel :twisted:

Tak mu dej bludišťáka :D :D :D (nebo sobě? :D ). L.

Napsal: pát bře 23, 2007 11:17
od Majo
ja by som sa zastal tych 1600viek, ta moja v kombiku zrala najmenej zo vsetkych Lad, ktorymi som jazdil. Je pravda ze od serie mala daleko(ale iba kompresnym pomerom), no spotrebu 7,2 som dosahoval permanentne aj ja s mojim stylom jazdy. To sa mi nepodarilo ani s 1500vkou ani 1700vkou...

Napsal: pát bře 23, 2007 12:08
od gogo
Majo píše:ja by som sa zastal tych 1600viek, ta moja v kombiku zrala najmenej zo vsetkych Lad, ktorymi som jazdil. Je pravda ze od serie mala daleko(ale iba kompresnym pomerom), no spotrebu 7,2 som dosahoval permanentne aj ja s mojim stylom jazdy. To sa mi nepodarilo ani s 1500vkou ani 1700vkou...
Majo, tak ta tvoja 1600 to bola asi ta vynimka co potvrdzuje pravidlo :P . Vseobecne totiz boli 16ky najvacsi zruti. Ja zas mam dobre skusenosti s 1500vkami vioacerymi nezavisle na sebe, uz novsimi =po roku 1986 (ozon, samozrejme dobre vyladena...). U tychto som sa dokazal hybat okolo 7-8 litrov. Ale co si budeme, co kus, to origos, to predsa vieme vsetci, a keby tu fungovala akasi "logika" tak 1200vka by zrala 5,5 litra :dontknow: :D

Napsal: pát bře 23, 2007 12:35
od Hnojar
gogo píše:Ale co si budeme, co kus, to origos, to predsa vieme vsetci, a keby tu fungovala akasi "logika" tak 1200vka by zrala 5,5 litra
V autě vážícím cca tunu s aerodynamikou z 60 let logika velí že 1200 bude žrát spíš víc než 1500....jinak komu z Vás bere 1600 10-11 l LPG na krátké couračky v zimě po městě he ? :P