Stránka 3 z 57
Napsal: čtv zář 07, 2006 18:22
od Malda
Napsal: čtv zář 07, 2006 19:01
od Majo
no na tento link som narazil aj ja nedavno v googli. uz to tam maju dost dlho v nezmenenej podobe.
mimochodom rodicia uz setria na Kalinu kombi 4x4
Napsal: čtv zář 07, 2006 19:03
od Malda
Majo píše:no na tento link som narazil aj ja nedavno v googli. uz to tam maju dost dlho v nezmenenej podobe.
mimochodom rodicia uz setria na Kalinu kombi 4x4
No ja jel dneska do prahy a cestou tam sem si, rano este za tmy, vsim loga Lada. Tak sem odpol cestou zpatky koukal a napsal si www
Napsal: pát zář 08, 2006 05:44
od Wolf
O tom linku vim uz dlouho, maji tam asi o Lady alespon nejaky zajem. Ve sve dobe jsem byl i presvedcen, ze si pro Kalinu pojedu tam. Dnes, kdyz se stale nic nedeje uz ale nevim, jestli si pojedu pro Kalinu, anebo ... no uvidime. W.
Napsal: úte zář 12, 2006 09:18
od Myso
chlapi na slovensku sa uz kalina predava? alebo ako si mam vysvetlit ze na autosalone v NR bola kalina s nalepkou "Predane"
Napsal: úte zář 12, 2006 11:22
od Jozef Matuška
Predáva základná cena 260 tisíc Sk či jak mi to točil, nemajú na to ešte oficiálny cenník, tá čo bola na autosalóne bola s doplnkami tuším 280 tisíc. ten chlapík čo som sa sním bavil bol ešte nie dobre informovaný ale dá sa už kúpiť. Inak je super priestranná aj interier už ide z dobou, mercedes to nieje ale za tu cenu, paráda. Može byť ale prosím v medenej metalíze.
Napsal: úte zář 12, 2006 23:54
od Pavel04
wow 260 tsk = 195tkč
, tu medenou metalizu uz sem videl i na zivo, ta je hezka.
Napsal: stř zář 13, 2006 13:25
od danielTIR
za tu cenu SUPER a výbavu v té ceně nevíš ???
Napsal: stř zář 13, 2006 14:29
od Laďuša
Napsal: čtv zář 14, 2006 18:22
od stav
myslím, že výhradní dovozce ví co dělá: ono totiž prorazit na trhu s autem, které nemá servisní zázemí, které je dost jako unikátní na silnicích Evropy, které má nevýrazné image, které je zajímavé jen pro dost úzký okruh potenc. kupců....já nevím, jestli bych si takovým vozidlem troufl vyjet někam třeba na dovolenou s vědomím, že banální závadička mě odsoudí cestovat odtahovkou pár set km, aby mi někde s úsměvem řekli, že nějaký čudlíček objednají a do týdne namontují. Kdo sleduje třeba pohyby Citroenů na trhu tak zná že jen superhustá síť servisů, masivní reklama změnila hanlivý slogan :
Auto, které má hodně obdivovatelů a málo kupců. A to prosím porovnání technické úrovně Lady a Citroenů nejde v přímce. Co nabízí Lada navíc? Motor s 8V technikou? Design? Super cenu? Náklady na servisní úkony? Tak nevím..... Samozřejmě ctím vztah a fandovství ke značce a asi o tom to tady je, že?
P.S. Citroeny nesnáším
Napsal: pát zář 15, 2006 08:18
od Jiri
stav: přesně tak, to je jeden z důvodů proč musí 2111 z domu.
btw zajímalo by mě jaký bude pokles ceny u ojeté kaliny:-) u desitkove to jde rapidně dolů, je to výhoda při nákupu, při prodeji snad budu muset dát do zvláštní výbavy obálku s prachama aby si to někdo vzal:-)))
Napsal: pát zář 15, 2006 11:22
od stav
Jiri píše:stav: přesně tak, to je jeden z důvodů proč musí 2111 z domu.
btw zajímalo by mě jaký bude pokles ceny u ojeté kaliny:-) u desitkove to jde rapidně dolů, je to výhoda při nákupu, při prodeji snad budu muset dát do zvláštní výbavy obálku s prachama aby si to někdo vzal:-)))
Paradoxy z 90. let už asi nezažijeme, kdy se staré auto prodávalo za větší peníz, nez stálo nové, ale je to jedno, jestli z populárního dražšího vozu po třech letech ztratíme cca 300tis nebo z laciného korejce , rumuna nebo třeba Kaliny 150 tis. Myslím, že je důležitější mít rozmyšleno, jestli máme auto na cestování nebo popostrkování po městě po nákupech, jestli pojedeme 1x za rok k tetičce na husu, nebo nalítáme 50 tis km za rok. Existuje segment řidičů kteří najedou 3 tis km za rok, mají navoněnou garáž a auto kupují na 20-30 let dopředu, někteří jsou nostalgičtí nejen v poměru ke značce vozu ale i ke společenskému zřízení , které nás přesvědčovalo, že nic lepšího než to co vymysleli soudruzi ve Svazu neexistuje. Pro takové bude toto vozidlo super řešením. I když osobně upřímně lituji nešťastníka, který bude třeba 3 roky lízovat propadák na trhu. Nebo se mýlím, to je taky možné, že to bude nejprodávanější auto ve své třídě. Nikdo nikdy neví s čím tam na Východě překvapí. S těmi západnějšími auty je to fakt nuda.
Napsal: pát zář 15, 2006 12:48
od Jiri
Proboha jaky auta se prodavly draz ojety nez novy? nejak jsem si tenkrat nevsiml....
je fakt ze favority sly s cenama dost nahoru a 2 roky jetej na cene moc neztratil.. i dneska je t o absurdita ojety forman po 11 letech ve slusnem stavu a s 200000km se prodava i za 40 000kc
ceny
Napsal: pát zář 15, 2006 13:08
od stav
Jiri píše:Proboha jaky auta se prodavly draz ojety nez novy? nejak jsem si tenkrat nevsiml....
je fakt ze favority sly s cenama dost nahoru a 2 roky jetej na cene moc neztratil.. i dneska je t o absurdita ojety forman po 11 letech ve slusnem stavu a s 200000km se prodava i za 40 000kc
favorit z r. 89 byl nový za 85 tis. za dva roky byl na prodej ojetý za 100 tis., fakt to tak bylo, Š120ka nová v roce 86 za 64 tis, v roce 90 za 60tis
paradox 90,tých let
Napsal: pát zář 15, 2006 15:09
od FOMA
No no,nepolitikařte..tato diskuze by musela být mnohem obsáhlejší a to už by sem jaksi ani nepatrilo.To bychom museli brát v potaz hodnotu peněz např.v r 86 a vr 90,tedy inflaci atd.Já 90 tá léta osobně nemel vúbec rád.Auta přece za politiku nemohou,pouze na ni doplácejí.Osobně jsem rád,že LADA vůbec toto období přežila a má alespon jakousi takousi šanci na ,,znovuzrození'' a že nedopadla jako jiné značky(např.Moskvič,Wartburg,Trabant,Simson,Zastava aj.)Nic víc nic mínˇ.