Stránka 3 z 3

Napsal: sob črc 15, 2006 18:16
od Zajda
Dneska jsem zhodil na moji 07ce viko ventilu, protoze ten vrch motoru hrozne hrcel a co nevidim taky ten tlumic urvany. Nejhorsi ho bylo vylovit. Dal jsem druhy a zkousim a hrcio to skoro stejne, kde by mohl byt problem ??? Vybehana vacka ? nebo myslite ze jenom vule spatne na ventilech, jeste jsem to tak moc hrcet neslysel na zadnem motoru ani na 13ce ani na 16ce.

Napsal: sob črc 15, 2006 18:53
od Majo
taka trochu mozno blba otazka, ale pre istotu: Retaz si dosponoval? Ak ano este by to mohlo byt tym, ze je vydraty aj samotny napinak retaze a retaz uz nebeha po gume ale po zeleze a to hrci. Ventily totiz nehrcia, ventily klepu. Bud klepu trochu alebo poriadne ale vzdy len klepu, nikdy nehrcia.
(To je zas inteligenta uvaha, dnes mi ide :roll: )

Napsal: sob črc 15, 2006 21:01
od Nulašestka
Majo píše:(To je zas inteligenta uvaha, dnes mi ide )
Taky máš dneska kritickej den? :lol: Tu samou závadu jsem měl taky.Po výměně tlumiče kmitu to bylo tišší-přesně jak píše Zajda,ale nešel uspokojivě napnout řetěz-příčina?Na napínací liště řetězu upadla taková ta stříškovitá pacička na kterou má tlačit napínák(byla mizerně přibodovaná :evil: ).Napínák talčil naplno,ale už to nešlo napnout.
Takže bych se zkusil zaměřit na tu lištu,nebo může být i vydřená jak psal Majo. :wink:
P.S.:Dokud tu lištu nevyndáš tak prd poznáš jak na tom je(abys to věděl jistojistě),což je na tohle skutečně "férový"konstrukční řešení. :roll:

Napsal: ned črc 16, 2006 10:39
od Zajda
jee tak mam zase co delat... pristi tyden na to mrknu, jenom nevim jak se tam dostanu a hlavu zhazovat nebudu na to nervy nemam ...

Napsal: pon črc 17, 2006 22:10
od Zajda
zavada odhalena : Byly to ventily meli vuli tak pul mm, tak jsem pro jistotu shodil i vacku, tos tak vydritou jsem jeste nevidel! Jo ten napinak snad jeste chvilku vydrzi, posudte sami. Jeste dotaz, vsecko utichlo sice po chvilce to zacalo trosku klepotat, asi si to sedlo, ale chvilkama to malinko tak zahvizdne jak kdyby klouzl klinak, ale ten to neni ???? nemuze to byt ten retez nejak ???

Napsal: úte črc 18, 2006 06:33
od Brandy
Doufam, ze jsi krome vacky, vymenil i ty vahadla (druha fotka). Jsou fest vydreny.

Napsal: úte črc 18, 2006 06:51
od Teepee
A taky že jsi vyměnil olej, tohle je důsledek používání nekvalitního oleje, nebo překračování jeho výměných lhůt, případně obojího dohromady.

Napsal: úte črc 18, 2006 08:38
od Zajda
Jasne ze vymenil olej sem tam hodil Paramo M7ADS IV api SJ, a vahadla jsem dal ze stejneho motoru jako tu vacku z moji 16ky stare...

Napsal: stř srp 29, 2007 21:17
od kubahosi
maji byt stejny vule na saci i na vyfukovy ventil?? nebo na vyfukovy ma byt vetsi?

Napsal: stř srp 29, 2007 22:18
od VaSek
Vsude stejna 0,15.

Napsal: stř srp 29, 2007 23:02
od Cory
pripominam,ze 1,7i ma vôlu na sacich 0,15 a na vyfukovych 0,20 mm

Napsal: stř srp 29, 2007 23:06
od Vašátor
VaSek píše:Vsude stejna 0,15.
Při studeném motoru.

Napsal: ned zář 09, 2007 13:00
od dmatej
Ten olej je dobrej tak na průplach, podle mě je mizerně aditivovanej.

A vačku jsem viděl horší - starou z Laďky a pak SKORO ÚPLNĚ kulatou měl kdosi jednou v Bechyni ;)