
Lenže takto to nefunguje. Oni majú v tých ich slávnych dielňach tak jednu zodratú golasadu a tri krivé šróbováky. Ani obyčajný regloskop nemajú, nezaťažujú sa anilen zasvietiť na bránu a pozrieť, či to svieti aspoň jednako vysoko. Maximálne pri dobrej voli vymenia žiarovky, ktoré nesvietia, lebo vedia, že za to poletia. Vybavovač donesie auto na STK. Keď je to zlé, neprejde tak isto, ako keby si majiteľ prišiel sám. No častokrát títo lumpi donesú auto, ktoré je v poriadku a sú tam len malé chyby, ktoré zapíšem do ľahkých. Keby si prišiel majiteľ, poviem mu a ak to nieje debil, spraví si to/dá si to spraviť. Vedel by presne čo má, ako má. Vedel by, či je emiska na hrane, či brzdy neboli na hrane. Takto to prejde trebárs úplne hladko s dostatočnou rezervou, ale on nič nevie. A vybavovač si už hneď mädlí po židovsky ruky, lebo príde tá očakávaná fáza, kedy zákazníkovi naklame, ako bolo treba to vymeniť a to doštelovať, ako boli brzdy na hrane a ako musel dať čistiace aditívum aby tá emisná prešla, ale aj tak to bolo také, no viete, vy máte staré auto a keby som to nešiel ja a nedal úplatok, technik by to vyhodil, s vami by sa ani nebavil a museli by ste to dať do servisu a nedoplatili by ste sa... A má v kapse na aute od 30 euro hore na vozoch 5-10 ročných. Na starších kľudne aj 100-300 euro na aute ľavou zadnou. A sa stále nájdu naivní ľudia, ktorí im to žerú a platia, hoc nemajú na rozhadzovanie. Čo je na tomto prospešného pre ľudí? Veď je to prachsprostá zlodejina takéto “prípravy na STK”