Stránka 3 z 3

Re: Termostat 2101

Napsal: úte dub 07, 2020 20:46
od dandy
Vašátor píše:Ano, při výměně termostatu je potřeba vypustit chladící kapalinu.
Krátko po kúpe Nikitu som vypúšťacie skrutky (chladič, blok motora) vymenil za vypúšťacie ventily. Bohužiaľ nie sú rovnaké, metrický závit na jednom má normálne stúpanie, druhý jemné. Ale už sa nepamätám ktorý je aký. Ventily boli kedysi štandardne montované vo výrobe. Jeden je z Avie, druhý zo škodovky 1203. Jedinou chybičkou je, že jemne slzia, ale je to možno 0,1 dcl na 1000km.
premek.fadrny píše: Jinak samo auto cestou vždy zvládalo vygenerovat alternativní závadu, :D
Znie to ako charakteristika nespoľahlivosti (snáď to tak zlé nie je). Nádherná formulácia hodná Pulitzerovej ceny.

Re: Termostat 2101

Napsal: stř dub 08, 2020 10:24
od Jan Vaníček
Protože mám naší šestku možnost sledovat od nova tak vím, že se nikdy nepřehřívala, pokud tam nebyla závada - kromě mnou popisované horečnatosti pouze 2 případy. Poprvé s karavanem v Malých Karpatech, když odešlo čidlo spínání sahary a podruhé, když jsem s ní asi hodinu rozahoval po vesnici jiné auto a nechal zataženou dečku na chladiči ( měl jsem to udělané alá staré škodovky, tedy roletku před chladičem). Jinak se nikdy nepřehřívala, ani při dvou cestách do Jugoslávie s karavanem. Honza