Termostat 2101

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
dandy
Příspěvky: 874
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Re: Termostat 2101

Příspěvek od dandy »

Vašátor píše:Ano, při výměně termostatu je potřeba vypustit chladící kapalinu.
Krátko po kúpe Nikitu som vypúšťacie skrutky (chladič, blok motora) vymenil za vypúšťacie ventily. Bohužiaľ nie sú rovnaké, metrický závit na jednom má normálne stúpanie, druhý jemné. Ale už sa nepamätám ktorý je aký. Ventily boli kedysi štandardne montované vo výrobe. Jeden je z Avie, druhý zo škodovky 1203. Jedinou chybičkou je, že jemne slzia, ale je to možno 0,1 dcl na 1000km.
premek.fadrny píše: Jinak samo auto cestou vždy zvládalo vygenerovat alternativní závadu, :D
Znie to ako charakteristika nespoľahlivosti (snáď to tak zlé nie je). Nádherná formulácia hodná Pulitzerovej ceny.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Jan Vaníček
Příspěvky: 1098
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Termostat 2101

Příspěvek od Jan Vaníček »

Protože mám naší šestku možnost sledovat od nova tak vím, že se nikdy nepřehřívala, pokud tam nebyla závada - kromě mnou popisované horečnatosti pouze 2 případy. Poprvé s karavanem v Malých Karpatech, když odešlo čidlo spínání sahary a podruhé, když jsem s ní asi hodinu rozahoval po vesnici jiné auto a nechal zataženou dečku na chladiči ( měl jsem to udělané alá staré škodovky, tedy roletku před chladičem). Jinak se nikdy nepřehřívala, ani při dvou cestách do Jugoslávie s karavanem. Honza
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“