Stránka 3 z 6

Re: Seicento

Napsal: sob srp 03, 2019 20:22
od Laďuša
Hele, prolít jsem to docela rychle, ale nevšim jsem si (kromě požadavku čtyřmístnosti) jedný docela důležitý informace: zeptal jsi se maminky? A co vlastně ona na to?

Re: Seicento

Napsal: ned srp 04, 2019 09:13
od Marek
Dobrá otázka....... ;-)

Re: Seicento

Napsal: ned srp 04, 2019 09:32
od Georgius
No máma je tak na půl ... prostě nesmí to být (moc) zhoršovák co se týče vnějších rozměrů, výhledu ven, mrštnosti (nezapomeňte že seicento má cca třičtvrtě tuny a 40 kW motor), poruchovosti ...

Klidně by zůstala u Seicenta, pokud nebude nic lepšího ... jenom je tam to riziko, že Seicento budeme muset udržovat jako "veterána" dalších 10-15 let s tím, že za 5-10 let může už být problém změny vozidla

Jinak suzuki Ignis má 3,7m tedy Niva+ :-(

Re: Seicento

Napsal: ned srp 04, 2019 10:36
od uha2324
mne prijde ze si vzdy na kazdem aute najdes neco co je jine a to je pak spatne. takze vlastne ani jine auto nechces.
osobne si myslim ze bezpecnost u Seicenta je opravdu hoodne nizka a hlavne kvuli tomu bych mame doporucil jine auto.
mamu bych nepodcenoval, na lepsi auto si zvykne velmi rychle.

Re: Seicento

Napsal: ned srp 04, 2019 10:51
od Dusan
Predpokladam ze v nejakom bazare je moznost skus9bnej jqzdy aj ked to potom nekupis, cize by som mamu dotiahol tam nech si vyskusa.

Re: Seicento

Napsal: ned srp 04, 2019 12:09
od Georgius
uha2324 píše:mne prijde ze si vzdy na kazdem aute najdes neco co je jine a to je pak spatne. takze vlastne ani jine auto nechces.
osobne si myslim ze bezpecnost u Seicenta je opravdu hoodne nizka a hlavne kvuli tomu bych mame doporucil jine auto.
mamu bych nepodcenoval, na lepsi auto si zvykne velmi rychle.
Mámu rozhodně nepodceňuju, odjakživa se bránila řízení krabic, že jsou velké, říkal jsem si, jak se popasuje s větším Seicentem proti Maluchovi a zvykla si velice rychle. No jsem zvědav, díky všem za nápady, vzniká rozšířený seznam a uvidíme, jestli, jak říká moje prateta o mezilidských vztazích, "jiskřička přeskočí" ;-). Klidně brainstormujte dál a z mého frflání si nic nedělejte, prostě jsem ďáblův advokát a přejímám co by mohl být problém - ale třeba zajdeme dejme tomu do Toyoty a řekne "beru" :mrgreen:

Re: Seicento

Napsal: ned srp 04, 2019 17:36
od Marek
Pokud jde skutečně primárně o rozměry vozu, budete mít velice těžký výběr. Jak jsem tu už jednou psal - malých aut ubývá. Resp. i malá auta jsou dnes vlastně velká. Octavia 3 je větší, než byl Superb 1. A tak je to dnes se vším.

Re: Seicento

Napsal: stř srp 07, 2019 19:27
od uha2324

Re: Seicento

Napsal: čtv srp 08, 2019 04:03
od Marek
Jo, docela to chválili v testech. A je tam malý atmosférický motor, což už se opravdu dneska moc nevidí. Například můj známý má Hyundai i10 a dokonce v automatu, což mě dost překvapilo, neb malých městských aut se s automatem u nás zrovna moc nevidí. Jeho žena je totiž tak kvalitní řidička, že po 25 létech, co má řidičák, se stále neumí rozjet se spojkou. Jsou s tím velice spokojeni. Už jsou to lidé v letech kolem sedmdesátky, takže coby poskok do města pro ně naprosto dostačující.

Re: Seicento

Napsal: pát srp 09, 2019 18:07
od zelvotron
i10 je hroznej krám, jediná výhoda je to že to má čtyřválec, ale jinak i předchůdce atos mi přišel lepší protože to sice taky byla hrozná mrdka ale aspoň se to nesnažilo tvářit jako normální auto, takže od toho člověk nic nečekal.

Vlastně je to zvláštní ale zatím co sem jel s různejma benzínovejma motorama ve Hjundaích tak všechny se chovaly taky nějak podobně a sice do cca 3000 ot. celkem hezky táhly ale nad tím už jen řvaly žraly a nic moc nejely. A to bez ohledu na to jestli to byl 1,1 8v nebo 12v čtyřválec, 1,4 16v, nebo 2,7 V6. U tý V6 to tedy moh mít trochu na svědomí i automat.

Re: Seicento

Napsal: ned srp 11, 2019 09:10
od Marťas
zelvotron píše: nebo 2,7 V6. U tý V6 to tedy moh mít trochu na svědomí i automat.
S tím jsem jel v Coupé v manuálu, táhlo to pěkně i ve vyšších, ale to auto je nepoužitelný kvůli přednímu náhonu v kombinaci s debilně nastaveným podvozkem.

Re: Seicento

Napsal: ned srp 11, 2019 19:50
od zelvotron
já s tim jezdil v první generaci SantaFe, asi to ten automat fakt nechal hodně klouzat navíc ve velkým těžkým 4wd autě, ale byl to asi nejlepší hjundaj s kerým sem jel, vůbec nic jsem od toho nečekal a přitom v lehčím terénu se to neztratilo a na silnici pohodlný, ject to samý třeba v landroveru nebo jimnym by sice možná lezce přidalo na jistotě v někerejch úsecích ale hlavně na přejezdech z člověka vyklepalo duši

hjundaj jako firma se mi líbí v tom dokáže nabídnout prakticky cokoliv co trh zrovna žádá, je zájem o kupé, tak ho prostě do pár let nabídne, je to ale hlavně mistr tabulek, takže papírově obvykle dost slušný hodnoty, ale reálně to pak už většinou taková sláva není, spíš podprůměr, ale želízko v ohni mají

jakej to rozdíl od lady, která má zase filozofii jednou za dvacet třicet let novej model :mrgreen: hlavně se neukvapit

Re: Seicento

Napsal: úte zář 03, 2019 12:18
od Georgius
Takže update:

Viděli jsme:

1) Toyotu Aygo (na první pohled OK, líbí se, ale vysoká nakládací hrana proti Seicentu, debilně tvarovaný kufr, vzadu se moc nevejdu na výšku - to poslední není zásadní),
2) Fiat Panda (shoda, že minulá generace byla hezčí, páté dveře těžké jak u Priory hatch, ale vevnitř spousta místa. Ale zvenku neoslnila. Motor má správný počet válců i obsah 1,2l). A je moc velká
3) Peugot 108 - méně sexy než Toyka, v zadu ještě méně místa :!: a kdo vymyslel, že při zvednutí 5. dveří se plato zvedne k oknu :roll: Takže Pažouta nebrat.
4) C1 není nikde vystavená

Takže je otázka, jestli při argumentu "Panda je velká" má cenu chodit do Škodováckého autosalonu (mmch v JNC neměli k vidění).

Každopádně v rámci zoufalství jsem vygůglil nové Mini (odhlédnu-li od cenovky je moc velké !) ale hlavně jsem objevil
Kei car. Z těch bychom si asi vybrali, ale copak nám tohle někdo doveze ? :dontknow:

Re: Seicento

Napsal: stř zář 04, 2019 11:49
od Jan Vaníček
Pokud se nepletu, tak se CITYGO už nevyrábí a pouze doprodává. Nové budou už pouze elektrické. Honza

Re: Seicento

Napsal: stř zář 04, 2019 13:52
od uha2324
hele tak si kup Scion xB, to je takovy Kei car. ale pro Tebe asi moc veliky. par jich u nas jezdi.
jinak do tech japonciku bych nesel ikdyby byl zazrakem v CR homologovany, uz jen pri predstave jak by jsi na to kupoval nejjednodussi nahradni dil bych tyhle auta radeji obesel. pokud ale chces vypadat zajimave, nebo jsi fanda, tak proc ne. jen ta homologace by asi byla pruserova.

kdyz ty na vsem jen hledas neco spatneho aby jsi to nechtel. treba Panda mne prijde ze by mamku musela potesit vic nez Seicento, ani neni draha. ale samozrejme kdyz chces tak duvod proc nekoupit vzdy najdes.

ale ja taky snim o kde cem a pak z toho vetsinou nic neni :-)