Stránka 3 z 3
Napsal: úte dub 25, 2006 09:41
od denis
Ono je to asi taky o kusu motoru. Znám člověka, který s plynem najel 350tis.km a nebere to ani kapku oleje-Opel omega, další byl automechanik a měl Favorita-po 200tis. bezproblémů. Pak jsou extrémy, kdy to někomu papá olej a je to LPG. Taky jde oto, jak to člověk honí atd. Já Ladu nešetřil a taky olej papala čím dál více, ale spíš bych to viděl na to vytáčení a šlapání ji po krku.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.

Já už se zase chystám na přestavbu, protože LPG věřím a byl jsem spokojen.
Napsal: úte dub 25, 2006 09:44
od Myso
denis píše:Navíc nižší oktanové číslo.
???
porozpravaj mi viac o tej Omege
Napsal: úte dub 25, 2006 09:53
od denis
Omega, rok 89??, motor 1,8 karbec. Zhnilá ale jezdí jako ďas. Spotřeba kolem 10l LPG-benzín 8l. Najeto již přes 350tis. Spotřeba oleje je 1dcl na 10000km-od výměny do výměny. Pak má ještě jednu na LPG, ale ta už nejezdí, protože se rozpadla-2.0 motor, automat. Bomba na 80l LPG-dojezd něco kolem 600km na plnou náplň. Nebýt koroze, jezdím omegou-ovšem hnije to i na fotce. Je fakt, že jediný kdo to auto občas prohnal jsem byl já-majitel mu dopřává výměny oleje v intervalech atd.
Jinak bývalý spolužák si nedávno koupil MV3000 omegu a má už ji s tím střikem LPG-je to masakr auto....
Tyto fakta si fakt necucám z prstu-nemám proč, nejsem pohádkový dědeček.

Napsal: stř dub 26, 2006 11:26
od dmatej
No, jenže LPG má vyšší oktan....
A abychom se nehádali:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Oktanov%C3 ... D%C3%ADslo
Napsal: stř dub 26, 2006 11:46
od denis
Tak sorry jsem se utnul, ale výhřevnost nebo spalná teplota musí být tímpádem nižší-no, každopádně LPG se netřeba bát-já se ani o motor nebojím.

Napsal: stř dub 26, 2006 12:18
od dmatej
Výhřevnost má LPG naopak vyšší - zkrátka ta energie nejde tolik do expanze, ale do hoření - tj. vyšší teploty. Aspoň doufám, že si to pamatuju dobře.
Ale výsledek je stejnej - LPG se nebát. Někdy se trošku zvedne spotřeba oleje.
Napsal: sob dub 29, 2006 19:46
od Tomik
denis píše:Ono je to asi taky o kusu motoru. Znám člověka, který s plynem najel 350tis.km a nebere to ani kapku oleje-Opel omega, další byl automechanik a měl Favorita-po 200tis. bezproblémů. Pak jsou extrémy, kdy to někomu papá olej a je to LPG. Taky jde oto, jak to člověk honí atd. Já Ladu nešetřil a taky olej papala čím dál více, ale spíš bych to viděl na to vytáčení a šlapání ji po krku.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.

Já už se zase chystám na přestavbu, protože LPG věřím a byl jsem spokojen.
ja už jsem videl na 2 autech propaleny ventily od lpg a jeden mi schořel na nive
Napsal: úte kvě 02, 2006 06:09
od denis
Tomik píše:denis píše:Ono je to asi taky o kusu motoru. Znám člověka, který s plynem najel 350tis.km a nebere to ani kapku oleje-Opel omega, další byl automechanik a měl Favorita-po 200tis. bezproblémů. Pak jsou extrémy, kdy to někomu papá olej a je to LPG. Taky jde oto, jak to člověk honí atd. Já Ladu nešetřil a taky olej papala čím dál více, ale spíš bych to viděl na to vytáčení a šlapání ji po krku.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.

Já už se zase chystám na přestavbu, protože LPG věřím a byl jsem spokojen.
ja už jsem videl na 2 autech propaleny ventily od lpg a jeden mi schořel na nive
Jak říkám kus od kusu-tys viděl 2 auta s propálenými ventily. Na LPG mají problém všechny auta, které mají litinové hlavy. Hliníková hlava tak netrpí ale je třeba používat lepší olej do motoru. Propálený ventil můžeš mít i po přečipování moderního auta natotata-je to dáno prodloužením vstřiku paliva.
Je to holt alternativní palivo a motor naněj není od výroby určen, proto holt musíme k tomu takto přistupovat. Po zkušenostech lidí kolem se toho nebojím a i mé zkušenosti byly kladné.
