Ono je to asi taky o kusu motoru. Znám člověka, který s plynem najel 350tis.km a nebere to ani kapku oleje-Opel omega, další byl automechanik a měl Favorita-po 200tis. bezproblémů. Pak jsou extrémy, kdy to někomu papá olej a je to LPG. Taky jde oto, jak to člověk honí atd. Já Ladu nešetřil a taky olej papala čím dál více, ale spíš bych to viděl na to vytáčení a šlapání ji po krku.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.

Já už se zase chystám na přestavbu, protože LPG věřím a byl jsem spokojen.