Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.
Na co si dát pozor při koupi lady na LPG ?
Moderátor: Moderátoři
Ono je to asi taky o kusu motoru. Znám člověka, který s plynem najel 350tis.km a nebere to ani kapku oleje-Opel omega, další byl automechanik a měl Favorita-po 200tis. bezproblémů. Pak jsou extrémy, kdy to někomu papá olej a je to LPG. Taky jde oto, jak to člověk honí atd. Já Ladu nešetřil a taky olej papala čím dál více, ale spíš bych to viděl na to vytáčení a šlapání ji po krku.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.
Já už se zase chystám na přestavbu, protože LPG věřím a byl jsem spokojen.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.
Mitsubishi Colt 1,5GLX 
Omega, rok 89??, motor 1,8 karbec. Zhnilá ale jezdí jako ďas. Spotřeba kolem 10l LPG-benzín 8l. Najeto již přes 350tis. Spotřeba oleje je 1dcl na 10000km-od výměny do výměny. Pak má ještě jednu na LPG, ale ta už nejezdí, protože se rozpadla-2.0 motor, automat. Bomba na 80l LPG-dojezd něco kolem 600km na plnou náplň. Nebýt koroze, jezdím omegou-ovšem hnije to i na fotce. Je fakt, že jediný kdo to auto občas prohnal jsem byl já-majitel mu dopřává výměny oleje v intervalech atd.
Jinak bývalý spolužák si nedávno koupil MV3000 omegu a má už ji s tím střikem LPG-je to masakr auto....
Tyto fakta si fakt necucám z prstu-nemám proč, nejsem pohádkový dědeček.
Jinak bývalý spolužák si nedávno koupil MV3000 omegu a má už ji s tím střikem LPG-je to masakr auto....
Tyto fakta si fakt necucám z prstu-nemám proč, nejsem pohádkový dědeček.
Mitsubishi Colt 1,5GLX 
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No, jenže LPG má vyšší oktan....
A abychom se nehádali: http://cs.wikipedia.org/wiki/Oktanov%C3 ... D%C3%ADslo
A abychom se nehádali: http://cs.wikipedia.org/wiki/Oktanov%C3 ... D%C3%ADslo
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
ja už jsem videl na 2 autech propaleny ventily od lpg a jeden mi schořel na nivedenis píše:Ono je to asi taky o kusu motoru. Znám člověka, který s plynem najel 350tis.km a nebere to ani kapku oleje-Opel omega, další byl automechanik a měl Favorita-po 200tis. bezproblémů. Pak jsou extrémy, kdy to někomu papá olej a je to LPG. Taky jde oto, jak to člověk honí atd. Já Ladu nešetřil a taky olej papala čím dál více, ale spíš bych to viděl na to vytáčení a šlapání ji po krku.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.Já už se zase chystám na přestavbu, protože LPG věřím a byl jsem spokojen.
Jak říkám kus od kusu-tys viděl 2 auta s propálenými ventily. Na LPG mají problém všechny auta, které mají litinové hlavy. Hliníková hlava tak netrpí ale je třeba používat lepší olej do motoru. Propálený ventil můžeš mít i po přečipování moderního auta natotata-je to dáno prodloužením vstřiku paliva.Tomik píše:ja už jsem videl na 2 autech propaleny ventily od lpg a jeden mi schořel na nivedenis píše:Ono je to asi taky o kusu motoru. Znám člověka, který s plynem najel 350tis.km a nebere to ani kapku oleje-Opel omega, další byl automechanik a měl Favorita-po 200tis. bezproblémů. Pak jsou extrémy, kdy to někomu papá olej a je to LPG. Taky jde oto, jak to člověk honí atd. Já Ladu nešetřil a taky olej papala čím dál více, ale spíš bych to viděl na to vytáčení a šlapání ji po krku.
Každopádně, plyn neodmašťuje narozdíl od benzínu, tudíž by zdravý motor nemusel až tak huntovat. Navíc nižší oktanové číslo. Problém je ovšem v odlišné teplotě při spalování LPG versus benzín..... Nevím, jezdil jsem v dost autech na plyn a nikdo si nestěžoval, že by mu motor kleknul v souvislosti s LPG-všichni ho uhnali nebo se potkal.Já už se zase chystám na přestavbu, protože LPG věřím a byl jsem spokojen.
Je to holt alternativní palivo a motor naněj není od výroby určen, proto holt musíme k tomu takto přistupovat. Po zkušenostech lidí kolem se toho nebojím a i mé zkušenosti byly kladné.
Mitsubishi Colt 1,5GLX 