Stránka 3 z 5
Napsal: ned bře 27, 2011 19:43
od Luděk Ondrůch
MartasBrno píše:zafixovat (jak, čím? Nalepit na kyt
přivařit
Napsal: ned bře 27, 2011 20:34
od MartasBrno
Luděk Ondrůch píše:MartasBrno píše:zafixovat (jak, čím? Nalepit na kyt
přivařit
To bych musel někoho otravovat. Třeba tebe. není rozumný to fixovat jinou technikou než vařením?
Napsal: ned bře 27, 2011 21:28
od Luky
Když jsme u těch oprav rzi po zimě, nevíte někdo kde je k sehnání v Praze a okolí, nebo alespoň který typ kšeftů, IPA?

V podběhu mám odlouplé místo(na ploše) které je kapku chycené rzí.
Napsal: ned bře 27, 2011 22:54
od Marťas
Luky, Teď tě uklovou

Napsal: ned bře 27, 2011 22:56
od Luky
Marťas píše:Luky, Teď tě uklovou
Který zob jsem na sebe nasypal?
Napsal: ned bře 27, 2011 22:59
od Marťas
Ten nejhorší

Napsal: ned bře 27, 2011 23:11
od Laďuša
Něco jako v Sám doma - ztracen v New Yorku?

Napsal: pon bře 28, 2011 08:32
od peet2101
Náhodou IPU sem viděl na podlaze ve spoustě aut a u všech byla podlaha pod ní v pořádku, takže zas takové zlo to asi nebude. Ja to, ale na autě nemám bo to moc váží
MartasBrno, Jak dlouho to má vydržet?? Jak kvalitní chceš lak (aby to nerezlo, nebo aby to vypadalo)??
Nejlepší je dát zdravé dveře a nastříkat je do barvy auta, taky je s tím asi nejmín práce.
Další možnost je vyřezat rezavé místo a navařit zdravý plech. Pak musíš dbát na antikorozní ochranu, protože plech v tom místě bude náchylnější ke korozi a třeba při poškození laku bude zlobt.
To co navrhuješ Ty (vsadit plech a oplácat kytem.) muže byt řešení na týden, ale taky na rok

. Jak tam ten plech něčím "ucpeš" a oplácáš kytem, bude to chvilku super, pak ti kolem praskne lak, bo se ten plech uvolnil a pohl (dveřma každou chvilku mlátíš, nehledě na to kama ty auta dneska musí jezdit

), zateče tam voda a pak už jenom sleduješ jak ti na laku naskočí rezavej flek a čekáš až se to uklepe nebo to uhnije

Napsal: pon bře 28, 2011 08:35
od Luděk Ondrůch
MartasBrno píše:Luděk Ondrůch píše:MartasBrno píše:zafixovat (jak, čím? Nalepit na kyt
přivařit
To bych musel někoho otravovat. Třeba tebe. není rozumný to fixovat jinou technikou než vařením?
Se s tím klidně někdy stav. Pokud máš 150ku flexu tak mám i dráťák kotouč.
Napsal: pon bře 28, 2011 11:34
od MartasBrno
peet2101, čili tvorbu kompozitů nepodporuješ. A já se těšil, že sem vymyslel něco výbornýho, ony jsou totiž ty dveře jinak dost hezký a hlavně, kromě toho rožku, je ot světle modrá metalíza. Tamse stříknuté rožy podobným odstínem ztrácí dobře, ale velkou plochu bych nerad... Na jak dlouho? Na tři technický? Nejsem troškař, na 5 technických

. Výmenu dveří podporuju, ale najdi ty stejný, pěkně zachovalý, zdravý... Auto, kromě toho, že je pochytaný korozí je jinak celkem důstojná voňavka...
Luděk Ondrůch, Bohužel flexu máme menší 115 nebo 125, potom už 250, to je moc

. Je problém heftnout tu jedničku nerez do 0,7 Fe? JInej plech vlastně nemám

.
Napsal: pon bře 28, 2011 11:49
od Luděk Ondrůch
MartasBrno píše:Je problém heftnout tu jedničku nerez do 0,7 Fe? JInej plech vlastně nemám
Není
Napsal: pon bře 28, 2011 11:53
od ger007
potom mi zavolajte som za kazdu spatnost !

Napsal: pon bře 28, 2011 12:06
od peet2101
MartasBrno, 5 technických = 10let, pokud to jezdí ve dne v noci, v zimě v létě a ještě stojí pořád venku, tak bys to musel kompletně vyvařit (nebo vyměnit) aby to vydrželo. Pokud to parkuješ v garáži a jezdíš jenom když je pěkně tak to samozřejmě přežije daleko víc.
Základ je udělat odstranit VŠECHNU rez a vytvořit dost pevný a kvalitní podklad pro lak. Jakmile na tom bude kvalitní lak, bude plech hermeticky uzavřen a vydrží to. Pokud se podklad pohne, lak popraská a voda v zimě a sůl dodělá zbytek.
Ony kompozity jsou záležitostí 1TP, a občas i za bránou TP odpadají

Napsal: pon bře 28, 2011 12:25
od MartasBrno
No, mám toho na opravu víc. Většinou to ale stojí v garáži, nebo pod střechou střídavě s ulicí, ale bohužel aspoň jedno auto by mělo jezdit celoročně.
Problém kompozitů oproti plechům je v tom, že to popraská a pak už to jede? Jinej problém nevidím, než to popraskání. Je řešením použítí pružnějších tmelů a lepšího laku? Beztak se ty plechový části po opravě kytujou, nějaká vrstva tam bude vždycky. Třeba ale bude líp pružit.
Napsal: pon bře 28, 2011 13:37
od peet2101
MartasBrno píše:Problém kompozitů oproti plechům je v tom, že to popraská a pak už to jede? Jinej problém nevidím, než to popraskání. Je řešením použítí pružnějších tmelů a lepšího laku? Beztak se ty plechový části po opravě kytujou, nějaká vrstva tam bude vždycky. Třeba ale bude líp pružit.
Ano hlavní problém je že to praská, další problémy mužou nastat třeba s reakcí na teplo/mráz...
Pokud naneseš na plech vrstvu tmelu třeba 1mm a plech začneš namáhat (ohýbat kroutit...) tak ta vrstvička docela vydrží Pokud naneseš vrstvu třeba 4mm, praskne daleko dřív, protože nesnese tolik namáhání.
Pokud tam ten plech jenom tak šprajcneš, tak jako tak se časem pohne a protože to zaplácáš tunou kytu, tak i praskne.
Další problém je v tom, že plechy reznou v 99% případů zevnitř. Takže třeba zaplácneš zvenku díru plechem a zapravíš, ale za par měsíců ten plech obhnije a uhnije

.
Když to nějak shrnu:
-potřebuješ kvalitní podklad absolutně bez koroze (doporučuje se nastříkat zinkáčem)
-vyrovnat vrstvou tmelu (ideálně menší než 1mm)
-nastříkat plničem a lakem
EDIT: ještě co se týče kvalitnějších materiálů, jejich použitím nic nezkazíš (ba naopak), ale zázraky to většinou neumí.