Stránka 3 z 3

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pon čer 11, 2018 21:03
od Křečík Barbuška
Abych neumrel uplne blbej. Ten system nepotrebuje SIMku, ze? Takze GPS/Glonass a GSM vali furt a kdyz neni signal GSM tak porad hleda na plne kule. Je tak?

P.S. Myslenka je zcestna, neni prijem - neni duvod vysilat. I kdyz snaha o najiti signalu muze vest ke zvysene spotrebe pri hledani signalu.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: úte čer 12, 2018 07:23
od Luděk Musil
Koko Loko píše:... neni prijem - neni duvod vysilat. I kdyz snaha o najiti signalu muze vest ke zvysene spotrebe pri hledani signalu.
Ano, to mi dělá i můj mobilní telefon. Byli jsme někde, v přírodě … no spíš to byla prdel světa, signál neměl ani jeden ze tří (operátorů) a mobily hledaly, nenacházely, dále hledaly, až postupně všechny umřely na nedostatek energie. L.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: úte čer 12, 2018 08:52
od Georgius
Ono je to dvousečné - pokud by se "vzdalo" hledání signálu, tak by to trvalo moc dlouho na spojení při nehodě, na druhou stranu takhle se zbytečně vytloukala baterka ...

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: stř čer 13, 2018 20:32
od Jajo
Cory píše:Vesty na SK nemaju tlacitko SOS. Iba prve 2 varky, cize 16 kusov.
Ja mám jednu z úplne prvej várky, čiže prvú čo doviezli do Žiliny vo februári 2017 a ja to tlačidlo nemám. :?:

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: stř čer 13, 2018 20:54
od Cory
Ja som obzeral Vesty, ktore prisli na prvych 2 kamionoch hned v KE. Dosli v sobotu 11.2. a v pondelok 13.2. som už v nich sedel a mali tlacidla SOS :) Dalšia, tretia varka prisla asi o tyzden a to viem urcite, pretoze mi hned volali zo SL v KE a znova som siel pozerat, no tentokrat SOS uz nemali. Chcel som teda jednu z tych prvych s SOS, ale bohuzial prakticky vsetky boli rozdane dilerom a museli sme si pockat. Tie auta sa v KE vobec nerozdavaju dilerom podla toho ako pridu, niekedy auto stoji v sklade aj par tyzdnov a niekedy sa precli prakticky hned.

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: sob čer 16, 2018 20:43
od Majo
Otazne je ci je rozdielny firmware pre verzie s tlacidlom a bez neho...

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pon čer 18, 2018 20:36
od Jajo
Majo píše:Otazne je ci je rozdielny firmware pre verzie s tlacidlom a bez neho...
Čiže, podľa toho čo píšu tuto, tak rozdiel vo firmware je iba na základe prístrojovky. Čiže, "naše" prístrojovky s oranžovými okrajmi majú najnovší softvér 027 a "staré" prístrojovky s bielymi číselníkmi má najnovší softvér je asi 036. Podľa toho čo píšu na tej stránke, tak tam rieši softvér hlavne osvetlenie prístrojovky, keď sú zapnuté DRL. No a nám by mal softvér riešiť aj to vybíjanie batérie. Tak to vyzerá, že softvér "rozoznáva" iba akú máš prístrojovku, nie či máš, alebo nemáš SOS tlačidlo. Len ďalšia otázka je, či ten softvér fakt rieši u nás to vybíjanie batérie, lebo zároveň so zmenou softvéru sa aj prepájajú nejaké dráty na RJ a na ovládači svetiel na volante... Takže mňa zaujíma či vybíjanie batérie rieši ten softvér alebo "iba" to predrátovanie RJ. Ak to rieši aj softvér, tak potom či aj v Rusku používajú "naše" prístrojovky? Ak áno, tak číslo softvéru 027 je pre nás iný typ softvéru ako v Rusku, kde majú aj SOS systém, ale zasa by nemali používať TPMS?.... Je okolo toho veľa otázok, ale najhlavnejšie je či to preprogramovanie a predrátovanie fakt zabráni vybíjaniu batérie?? Kto má už softvér 027, (POZOR 027!!!! lebo niektorým nahrávali cca do apríla 2018 softvér 022!!!), tak aké zmeny ste si všimli? Myslím celkové funkcie prístrojovky, prípadne aj nejaké funkcie celého auta,.... Napr. pri verzii 022 si niektorí všimli, že im ukazuje po natankovaní "do plna" dojazd okolo 800 km, kým pri verzii 019, ukazoval vždy okolo 560km,... Ja osobne si idem dávať 027 v júli, takže ja budem vedieť zmeny až potom. :D

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: pon čer 18, 2018 21:12
od Georgius
Já 027 mám (dúkaz v mém vláknu a co jsem si všimnul:
  • přijde mi trochu jiné podsvícení, víc to svítí v prostředku (moc se mi nelíbí)
  • napětí sleduju sporadicky, ale přijde mi, že před startem bývá o nějaké desetinky vyšší než dřív
  • teploměr ukazuje furt blbosti (správně ukazují asi jen ty staré se sw 36 (?) )
  • opravdu po natankování ukazuje reálnější dojezd, klidně i maximum, t.j. 999 km
  • jak moc kecá palubák zatím nevím, ale mám změřeno z prvních 11 tisíc km "Bulharskou konstantu", že dlouhodobě PP kecá o cca 3% ve svůj neprospěch (=reálná spotřeba je nižší, než tvrdí PP)
Stran hodnocení "kecání" počkejte do podzima, to budu mít nějaká "hard data" ;-)

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: úte čer 19, 2018 14:21
od Liftback
zaujímavé, či im v rusku náhodou neprepočítava na ich "palivo" ? tam jazdia snáď aj na 82jke :rolleyes: :P
čo čítam na ruskom fóre jazdia z vyššou spotrebou na horší benzín a nový soft môže byť pre štandard eu?

Re: Vybíjení baterie u verze Lux

Napsal: úte čer 19, 2018 16:53
od Cory
Ani nie, spotreba sa meria podla dlzky vstreku.