Ja som tiež ododnes po prvej servisnej v MBS Trenčín
a zaúčtovali mi len olej 4l elf 5W-40, filter, prácu 1,5 hod. a výmenu výpustnej skrutky a tesnenia dokopy 118,90€.
Auto jazdí od novoti bez závady, takže som spokojný. Priemernú spotrebu mám 7,4l, ale dnes som vynuloval počítadlo a čakám, že s novým olejom príde aj ten deň D, kedy
začne zázrakom klesať spotreba a stúpať výkon
Cory to už vraj zažil, tak sa teším.
Všimol som si, že auto neznáša nízke otáčky a preto mu radšej šliapem na plyn. Už pri rozbiehaní auto začalo tak pukať alebo škrípať, keď som mu dal slabé otáčky, možno
spojka, má predsa svoju váhu, tak radšej mu šlahnem plynu a žiadne pukanie a škrípanie nepočuť. Autu zjavne vyhovuje svižnejšia jazda a aj na diaľnici ho radšej
rozgúlam na 130 a má lepšiu spotrebu akokeby som jazdil 100-večkou na lakomca
Ja som robil branecký vodičák na Prage V3S a potom som jazdil V3S-kou aj na
vojenčine, tak som mal zlozvyk sem-tam šlahnuť medziplyn aj na osobákoch a pri Veste mi to príde celkom vhod. Vesta určite neznáša lakomcov, čo zvykli štekliť
plynový pedál, tí nech si radšej kúpia auto s turbom... Ale po tých 3000km som zistil, že ja a Vesta sa k sebe hodíme
Aby som aj zkritizoval niečo, neznášam asistenta rozjazdu do kopca, rozčuluje ma keď niekto brzdí za mňa a bohužiaľ chýba tomu logika. Na parkovisku boli vyjazdené
jamy a asistent sa spustil 3x. Najhoršiu skúsenosť mám, keď som cúval kamarátovi do garáže do kopca po ceste s množstvom jám, asistent zabrzdil hádam 5x,
už som mal nervy. Vyslovene neznášam tiež renaulťácke páčky, raz som vo firemnom Traficu zhasol svetlá na diaľnici, keď som chcel dať hmlovky...
Ale inak som s autom veľmi spokojný a určite by som si ho kúpil znovu