Napsal: čtv lis 19, 2009 19:49
Že by byl mazán směsí benzínu a oleje? Jak nechutné ... jaký se obecně volí poměr?
tim proc snese tech 103kwSaša píše:ale čím by mněla bejt zajímavá ?
Ehm,spíše to požaduje řidiče s mozkem .ger007 píše:uvyzaduje obrovsku presnost na vyrobu
Podle sebe soudim Tebe ? nevim no, to by většina klubu kde jsou o dost silnějši auta byla mrtvaVeverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra .
hmm. mam to jisty. 2.5i ma 141kWTommel píše:Podle sebe soudim Tebe ? nevim no, to by většina klubu kde jsou o dost silnějši auta byla mrtvaVeverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra .
To máš samozřejmě pravdu, protože v momentu kdy by se "zakomplexovaný" majitel věčně opovrhované Lady, dostal k takové "zbrani" bylo by zle, musel by totiž všem ukázat, že už na to má . Majitel silného vozu normální značky nemusí nic dokazovat, on normálně jede. Jsou samozřejmě i výjimky, kšiltovka naopak, tuc tuc ... nebo kvádro, mobil ... .Veverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra
Jak bylo fyzicky řešeno mazání u toho motoru?Saša píše:rozborku a sborku Wankelu RX7 mám za sebou
Nevím jak u Lady, ale Suzuki Wankel (motocykl s dvourotorovým W-motorem, který u nás v Hořicích již několik let jezdí Tourist Trophy veteránů) má mazání řešeno podobně, jako některé 4 dobé motocykly - s t.zv. "suchým karterem", kdy jedno čerpadlo tlačí olej z pohotovostní nádrže do mazaných míst a druhé odsává olej prošlý mazanými místy (obvykle přes chladič oleje) zpět do pohotovostní nádrže. Některé modely těchto motocyklů mají ještě přimázávání těsnících lišt odděleným čerpadýlkem (v prospektech dual lubrication) – něco jako měly i některé naše dvoudobé motocykly (ČZ 175)Koko Loko píše: Jak bylo fyzicky řešeno mazání u toho motoru?
Všechny převratné novinky mají spoustu finančně "mocných" odpůrců, vlastnících překonané dosud neodepsané ("nevyždímané do mrtě") technologie. A "přezbrojit" všechny motorárny by bylo velice drahé. Vše je dnes o penězích - bohužel.Cooper píše:No, se ale divím, že se ten motor přes svoje "výhody" něják neujal.