Stránka 3 z 5

Napsal: čtv lis 19, 2009 19:49
od Křečík Barbuška
Že by byl mazán směsí benzínu a oleje? Jak nechutné ... jaký se obecně volí poměr?

Napsal: čtv lis 19, 2009 20:10
od Saša
Ano i tak by se dal mazat . Pomněr u Wankelu nevím ale mohl by bejt stejný jako u dvoutaktu a moderní oleje se mísí až 1:100 .
Ovšem u těhle motorů se olej nepřidává do benzínu ale mají oddělené mazáí . Pro mazání těsnících lišt je použit extra zásobník oleje .
Jednu neplánovanou rozborku a sborku Wankelu RX7 mám za sebou (nešlo o olej ale LPG) .

Napsal: čtv lis 19, 2009 20:26
od Veverka
A jak to startuje v tuhé zimě?

Napsal: čtv lis 19, 2009 20:31
od ger007
myslim ze mazda ma normalne pisane dolievat liter oleja na 10 000km u wankela je to myslim normal, tam to vyzaduje obrovsku presnost na vyrobu

Napsal: pát lis 20, 2009 12:39
od Atex
vice nez wankel motor by me zajimala ta prevodovka ktera se k tomu montovala ... o tom nekdo neco vite?

Napsal: pát lis 20, 2009 12:59
od Saša
O převodovce k Wanklu nic nevím , ale čím by mněla bejt zajímavá ?

Napsal: pát lis 20, 2009 13:21
od Cory

Napsal: pát lis 20, 2009 14:56
od Atex
Saša píše:ale čím by mněla bejt zajímavá ?
tim proc snese tech 103kw

Napsal: pát lis 20, 2009 18:00
od Veverka
ger007 píše:uvyzaduje obrovsku presnost na vyrobu
Ehm,spíše to požaduje řidiče s mozkem :lol: .
Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je
cca 75% fóra :hrob: :) .

Napsal: pát lis 20, 2009 18:06
od Tommel
Veverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra .
Podle sebe soudim Tebe ? :mrgreen: nevim no, to by většina klubu kde jsou o dost silnějši auta byla mrtva :lol:

Napsal: pát lis 20, 2009 18:08
od Maysner
Tommel píše:
Veverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra .
Podle sebe soudim Tebe ? :mrgreen: nevim no, to by většina klubu kde jsou o dost silnějši auta byla mrtva :lol:
hmm. mam to jisty. 2.5i ma 141kW :?

Napsal: pát lis 20, 2009 18:28
od Křečík Barbuška
Veverka píše:Nezlobte se na mě,ale kdyby jsme tady měly v krabicích ty 140kw motory,tak je cca 75% fóra
To máš samozřejmě pravdu, protože v momentu kdy by se "zakomplexovaný" majitel věčně opovrhované Lady, dostal k takové "zbrani" bylo by zle, musel by totiž všem ukázat, že už na to má :D . Majitel silného vozu normální značky nemusí nic dokazovat, on normálně jede. Jsou samozřejmě i výjimky, kšiltovka naopak, tuc tuc ... nebo kvádro, mobil ... .
Saša píše:rozborku a sborku Wankelu RX7 mám za sebou
Jak bylo fyzicky řešeno mazání u toho motoru?

Napsal: pát lis 20, 2009 20:48
od Petr HC
Koko Loko píše: Jak bylo fyzicky řešeno mazání u toho motoru?
Nevím jak u Lady, ale Suzuki Wankel (motocykl s dvourotorovým W-motorem, který u nás v Hořicích již několik let jezdí Tourist Trophy veteránů) má mazání řešeno podobně, jako některé 4 dobé motocykly - s t.zv. "suchým karterem", kdy jedno čerpadlo tlačí olej z pohotovostní nádrže do mazaných míst a druhé odsává olej prošlý mazanými místy (obvykle přes chladič oleje) zpět do pohotovostní nádrže. Některé modely těchto motocyklů mají ještě přimázávání těsnících lišt odděleným čerpadýlkem (v prospektech dual lubrication) – něco jako měly i některé naše dvoudobé motocykly (ČZ 175)

Napsal: pát lis 20, 2009 20:57
od Cooper
No, se ale divím, že se ten motor přes svoje "výhody" něják neujal.

Napsal: pát lis 20, 2009 21:07
od Petr HC
Cooper píše:No, se ale divím, že se ten motor přes svoje "výhody" něják neujal.
Všechny převratné novinky mají spoustu finančně "mocných" odpůrců, vlastnících překonané dosud neodepsané ("nevyždímané do mrtě") technologie. A "přezbrojit" všechny motorárny by bylo velice drahé. Vše je dnes o penězích - bohužel.