Stránka 3 z 4
Napsal: ned bře 27, 2005 17:02
od Hurikán
Pool píše:Marlosk píše:Já bych se přidal k těm, kdo mají klasické Brisk, i když to bude asi tím, že jsem je tam dal místo Pal starých snad desítky tisíc km. Má to konečně správný start a odpich.
Hmm to musím zkusit. Já v tom mám pěknej bordel, dvě svíčky pal 15L..cosi a dvě jakési feny staré L17Y. Tak doufám, že až je brzy vyměním, pojede auto líp

Tak to tam máš dobrou kombinaci

Ono mezi těmi typy zase až tak velký rozdíl není. V zásadě se liší jen "teplotou". Samozřejmě, že to po výměně bude lepší. Jenom nerozumím tomu, proč sis už dávno nekoupil celou sadu. Stojí asi 150,-
Napsal: stř bře 30, 2005 17:54
od Pool
Hurikán píše:Tak to tam máš dobrou kombinaci

Ono mezi těmi typy zase až tak velký rozdíl není. V zásadě se liší jen "teplotou". Samozřejmě, že to po výměně bude lepší. Jenom nerozumím tomu, proč sis už dávno nekoupil celou sadu. Stojí asi 150,-

Ale GREEN za několik set, ten jsem si koupil..

Napsal: pát dub 08, 2005 13:06
od Wolf
Tak uz jsem to nevydrzel a dnes jsem take koupil ty tuningove BRISKy (LOR15LGS). Tedy mohu zodpovedne rict, ze na obrazcich vypadaji lepe a tak doufam, ze vykonem to bude alespon trochu nekde tam, jak jejich vyrobce uvadi (jeste jsem je nenamontoval, tak nevim). Pokud se jiz neozvu, tak jsem se po jejich vyzkouseni zastrelil

. W.
Napsal: pát dub 08, 2005 14:15
od Pato
neviem ako u vas, ale u nas je strielanie "wolfov" zakazane, aby si z toho potom nemal problemy

Napsal: pát dub 08, 2005 15:21
od Pšenda
Wolf píše:Tak uz jsem to nevydrzel a dnes jsem take koupil ty tuningove BRISKy (LOR15LGS). Tedy mohu zodpovedne rict, ze na obrazcich vypadaji lepe a tak doufam, ze vykonem to bude alespon trochu nekde tam, jak jejich vyrobce uvadi (jeste jsem je nenamontoval, tak nevim). Pokud se jiz neozvu, tak jsem se po jejich vyzkouseni zastrelil

. W.
Tak já jsem si je objednal v Brisku když jsem založil tohle téma a teprve včera jsem je dostal. A jak píše Wolf na obrázku vypadají mnohem lépe.
Napsal: pát dub 08, 2005 19:27
od Pool
A já se na ně vykašlal a koupil si nakonec obyčejné L15YC za 120,- všechny 4ks

Ale jsem zvědavej na vaše pocity z oněch LGS!
Napsal: pát dub 08, 2005 23:45
od Števo
Na tie sviecky som aj ja zvedavy.
Ja ked som kupil Lajdaka. Tak tam boli narvane dve Brisky L15YC a dve daake trojkontaktove uz ani neviem akej znacky. Auto neslo ale nie koli svieckam ale koli rozdelovacu.
Teraz tam mam klasika Brisky a bez problemou.
Napsal: pon kvě 09, 2005 10:52
od Wolf
Prvni poznatek - po cca 1400 km mi odesla prvni LGSka (zacala vynechavat), prerusuji testovani a cekam na vyrizeni reklamace. W.
Napsal: pon kvě 09, 2005 11:19
od Pšenda
Wolf píše:Prvni poznatek - po cca 1400 km mi odesla prvni LGSka (zacala vynechavat), prerusuji testovani a cekam na vyrizeni reklamace. W.
Tak to mě nestraš, já je zatím nenamontoval.
Napsal: pon kvě 09, 2005 11:28
od Wolf
Ja nestrasim, ale takova je realita. Pro mne to jeste dopadlo dobre, protoze jsem myslel, ze mi odesla elektronika, v lepsim pripade civka. To proto, ze si ani nepamatuji, ze by mi nekdy odesla nova, ci zanovni svicka a tak mne to hned nekoplo, kdyz mi zacalo chvilemi vynechavat zapalovani. Po zastaveni mi to lambda nepustila do volnobehu, coz signalizovalo velke emise. Pak jsem ale dal zpet me oblibene trielektrody, co tam byly predtim a bylo po problemu. Zkousel jsem jednu po druhe, az se projevila. Jak to dopadne, uvidime. W.
Napsal: pon kvě 09, 2005 15:02
od Pool
No upřímně.. po těch referencích, co napsal
goodji, jsem ty LGS pustil z hlavy

. Snad v lepších 2107 (i) by mohli fungovat, ale montovat je do starého motoru je nejspíš sebevražda! Musel by být v mimořádně dobrém stavu. Prostě věřím tomu co napsal goodji... (viz strana zpět)
Napsal: úte kvě 10, 2005 05:24
od Wolf
Pool píše:No upřímně.. po těch referencích, co napsal
goodji, jsem ty LGS pustil z hlavy

. Snad v lepších 2107 (i) by mohli fungovat, ale montovat je do starého motoru je nejspíš sebevražda! Musel by být v mimořádně dobrém stavu. Prostě věřím tomu co napsal goodji... (viz strana zpět)
Ale goodji pise, ze ty Fava mely jiskriste potazene sazemi, to u Lady neni, vsechny je mam krasne ciste (vzdyt na nich neni nic moc najeto), spis myslim, ze ta jedna je nejaky zmetek, protoze zacala vynechavat jenom pri po zahrati, studena pali zcela normalne. Na druhou stranu si myslim, ale je to jen subjektivni dojem, ze ma s nimi motor v nizsich otackach lepsi nastup, pri vetsich otackach uz nevim, protoze tam je vykonu dost tak ci tak. W.
Napsal: úte kvě 10, 2005 07:27
od Pšenda
Asi jsi měl prostě smůlu na kus.
Napsal: úte kvě 10, 2005 22:30
od Pool
Tak to jsem si to špatně vyložil. Ale stejně mám vážné obavy, že to není dobré. Díval jsem se na stránkách BRISK, že vůbec neschvalují použití LGS ve starých ladovkách (klasiky)! Pouze v motorech 1700 (Niva, VAZ) a ve VAZ 2111!! (Myslím že je to z důvodu absence el. zapalování u starších typů)
K tomu zátahu od spodu: ono prakticky každé auto po výměně svíček táhne najednou líp, to je cítit i s obyčejnými.
No doufej, že to není jenom subjektivní pocit.. Třeba opravdu ne...
Napsal: čtv kvě 12, 2005 10:51
od Wolf
Tak reklamace probehla vymenou kus za kus, tak uz je tam mam zase zpatky

. W.