Marlosk píše:Já bych se přidal k těm, kdo mají klasické Brisk, i když to bude asi tím, že jsem je tam dal místo Pal starých snad desítky tisíc km. Má to konečně správný start a odpich.
Hmm to musím zkusit. Já v tom mám pěknej bordel, dvě svíčky pal 15L..cosi a dvě jakési feny staré L17Y. Tak doufám, že až je brzy vyměním, pojede auto líp
Tak to tam máš dobrou kombinaci Ono mezi těmi typy zase až tak velký rozdíl není. V zásadě se liší jen "teplotou". Samozřejmě, že to po výměně bude lepší. Jenom nerozumím tomu, proč sis už dávno nekoupil celou sadu. Stojí asi 150,-
Hurikán píše:Tak to tam máš dobrou kombinaci Ono mezi těmi typy zase až tak velký rozdíl není. V zásadě se liší jen "teplotou". Samozřejmě, že to po výměně bude lepší. Jenom nerozumím tomu, proč sis už dávno nekoupil celou sadu. Stojí asi 150,-
Tak uz jsem to nevydrzel a dnes jsem take koupil ty tuningove BRISKy (LOR15LGS). Tedy mohu zodpovedne rict, ze na obrazcich vypadaji lepe a tak doufam, ze vykonem to bude alespon trochu nekde tam, jak jejich vyrobce uvadi (jeste jsem je nenamontoval, tak nevim). Pokud se jiz neozvu, tak jsem se po jejich vyzkouseni zastrelil . W.
Wolf píše:Tak uz jsem to nevydrzel a dnes jsem take koupil ty tuningove BRISKy (LOR15LGS). Tedy mohu zodpovedne rict, ze na obrazcich vypadaji lepe a tak doufam, ze vykonem to bude alespon trochu nekde tam, jak jejich vyrobce uvadi (jeste jsem je nenamontoval, tak nevim). Pokud se jiz neozvu, tak jsem se po jejich vyzkouseni zastrelil . W.
Tak já jsem si je objednal v Brisku když jsem založil tohle téma a teprve včera jsem je dostal. A jak píše Wolf na obrázku vypadají mnohem lépe.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Na tie sviecky som aj ja zvedavy.
Ja ked som kupil Lajdaka. Tak tam boli narvane dve Brisky L15YC a dve daake trojkontaktove uz ani neviem akej znacky. Auto neslo ale nie koli svieckam ale koli rozdelovacu.
Teraz tam mam klasika Brisky a bez problemou.
Ja nestrasim, ale takova je realita. Pro mne to jeste dopadlo dobre, protoze jsem myslel, ze mi odesla elektronika, v lepsim pripade civka. To proto, ze si ani nepamatuji, ze by mi nekdy odesla nova, ci zanovni svicka a tak mne to hned nekoplo, kdyz mi zacalo chvilemi vynechavat zapalovani. Po zastaveni mi to lambda nepustila do volnobehu, coz signalizovalo velke emise. Pak jsem ale dal zpet me oblibene trielektrody, co tam byly predtim a bylo po problemu. Zkousel jsem jednu po druhe, az se projevila. Jak to dopadne, uvidime. W.
No upřímně.. po těch referencích, co napsal goodji, jsem ty LGS pustil z hlavy . Snad v lepších 2107 (i) by mohli fungovat, ale montovat je do starého motoru je nejspíš sebevražda! Musel by být v mimořádně dobrém stavu. Prostě věřím tomu co napsal goodji... (viz strana zpět)
Pool píše:No upřímně.. po těch referencích, co napsal goodji, jsem ty LGS pustil z hlavy . Snad v lepších 2107 (i) by mohli fungovat, ale montovat je do starého motoru je nejspíš sebevražda! Musel by být v mimořádně dobrém stavu. Prostě věřím tomu co napsal goodji... (viz strana zpět)
Ale goodji pise, ze ty Fava mely jiskriste potazene sazemi, to u Lady neni, vsechny je mam krasne ciste (vzdyt na nich neni nic moc najeto), spis myslim, ze ta jedna je nejaky zmetek, protoze zacala vynechavat jenom pri po zahrati, studena pali zcela normalne. Na druhou stranu si myslim, ale je to jen subjektivni dojem, ze ma s nimi motor v nizsich otackach lepsi nastup, pri vetsich otackach uz nevim, protoze tam je vykonu dost tak ci tak. W.
Tak to jsem si to špatně vyložil. Ale stejně mám vážné obavy, že to není dobré. Díval jsem se na stránkách BRISK, že vůbec neschvalují použití LGS ve starých ladovkách (klasiky)! Pouze v motorech 1700 (Niva, VAZ) a ve VAZ 2111!! (Myslím že je to z důvodu absence el. zapalování u starších typů)
K tomu zátahu od spodu: ono prakticky každé auto po výměně svíček táhne najednou líp, to je cítit i s obyčejnými.
No doufej, že to není jenom subjektivní pocit.. Třeba opravdu ne...